Shahire Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ja, tot morgen nachtbrakers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Slaap lekker, Fleurtje en Shahire! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Slaap lekker allemaal,hier gaan ook de luikjes dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Truste, Tien! Enne, 'k ga me ook door Morpheus laten omarmen. Truste, Allen!ZZZZzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Nou dan zal ik ook maar eens gaan kijkenof de slaapkamer wat is afgekoeld met 3 ramen open.slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 ik ga ook slapen, tevergeefs gewacht op het noodweer, of het moet hier nog komen? hier nog steeds erg benauwd, zelf rusteloos, wil roken, wil drinken, ga het niet doen, maar vervelend dat die trek aanhoudt nu ja, slaap lkkr allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2011 Ik ben ook bang voor onweer, maar mag het niet laten merken. Raksha is als de dood, bibberen en kruipt weg. Ze vaart nu op mijn gevoel, en elke knal is nu een feestje . Joepie boemboem. Ze moest toch ook echt even een plas voor het slapen gaan....Met Zowie heb ik het zo ook geleerd, die is niet bang meer, zelfs niet voor vuurwerk, het kost een boel energie maar het werkt wel. Elke knal aankondigen en dan juichen joepie wat leuk. Doodmoe dus nu dus we kruipen nu met zn allen onder de dekens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Ik lig ook wakker van de vragen die ik heb.sha, dochter is 15, bijna 16. Ik heb haar ook de eis gesteld dat vriendin zich zou gedragen in de huiskamer en dat ze los kon gaan in dochter haar kamer. Dat heeft geresulteerd in dat vriendin niet komt. Zegt voor mij genoeg, wel jammer voor dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Gezien de leeftijd kan ik wel inkomen in de reactie van je dochterof wij het als ouder nu leuk vinden of niet, het hoort er (helaas) bijals je bijna 16 bent ga je toch geen rekening houden met de wensen van je moeder maar zonder dolle, het zegt iets van de vriendin dat zij weg blijftik hoop dat je dochter dat ook gaat inzientoch vreemd als ze boven 'los' mag gaan en vervolgens weg blijft vanwege jouw regel in de huiskamerhoop dat je dochter zichzelf de vraag stelt of die vriendin wel daadwerkelijk voor haar komtben ook benieuwd hoe het bij die vriendin thuis gaat in de huiskamerof haar ouders dit gedrag wel op prijs stellen (zou natuurlijk kunnen van wel)Tatum, komt tijd komt raad.........probeer het toch zoveel mogelijk van je af te zettenuiteindelijk is het toch niet jouw probleem dat die vriendin niet meer wil komendat ligt helemaal bij dat meisje zelfen...jouw dochter komt daar ook nog wel achtermaar.............in ieder geval geen reden om het eerste glas te nemen Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeQuote; En last but not least..Is dit een nieuwe rage, dat ik iedere ochtend iets voor mezelf terug vind?Begint me danig te irriteren moet ik zeggen.Lijkt wel alsof iedere avond een analyse van de dag wordt opgemaakt, als er al geen ouwe koeien uit de sloot worden gehaald. Pffft..Ten eerste was mijn posting niet aan jou Fleur.Die was aan Lenie.Ten tweede heb ik Witte uitgelegd waarom ik niet een apart draadje voor mezelf wil, n.l. omdat het voor mij dagelijkse kost is.Ik weet niet of jij hier elke ochtend iets voor jezelf terug vindt. Daar sta ik niet bij stil. Ik reageer altijd redelijk laat of redelijk vroeg. Soms tussenin. Een rage? Irritant? Analyse? Allemaal waar als jij het zo aanvoelt.Mij maakt het niet uit aan wie je posting is gericht. Zoals iedereen hier steek ik ook wel eens mijn neus in dingen die niet aan me gericht zijn. Als je goed leest doet iedereen dat..Kan zelfs zijn dat ik dat meer doe dan anderen. Ik vond dat er wel genoeg op Lenie was gesprongen.Ok dat klopt, het is dagelijkse kost voor jou..iets waar jij mee kampen moet vandaag, morgen en wie weet hoe lang nog. En op die manier valt het ook te lezen.Maar het gaat niet over hoe jij in die situaties omgaat met je alcoholprobleem..het gaat enkel en alleen maar over hoe de relatie bor, BJZ en al de rest ligt. Dan gaat het over een ingewikkelde structuur gemixt met een eigen sterke mening. Daarmee zeg ik niet dat je niet moet doen wat je moet doen het is een aanloop tot het volgende:Ik zeg nooit beweerd dat jij het gevoel geeft dat anderen hun verhaal hier niet kwijt kunnen. Lenie haalde je aan als voorbeeld niet als oorzaak. Ik zeg alleen dat ik dat kan begrijpen. Ik kan de reactie van Lenie begrijpen. Ik zeg daarom ook niet onmiddellijk dat zij het net hetzelfde aanvoelt. Mijn reactie was mijn invulllig van.Op naar woensdag 29 juni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 quote: Originally posted by: Hannah1Fleur dat is de wereld van Bor, waar ze mee zit.Zoals ik het zie is het vertellen daarover een manier om van de alco af te blijven.Zo te horen lukt dat aardig.Zij vertelt over bjz en haar kind, en jij over je schildpad.Op het oog niet alcoholgerateeerd.Maar wel nodig blijkbaar.[/qwhatever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden