Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 Juni 2011

Susana

Aanbevolen berichten

Primula,
Wat ontzettend verdrietig voor je. Wat goed dat je wel je verdriet noemt, maar er niet in zwelgt.

Jopie,
Wat een fijn gevoel hè, als alles even op z'n plaats is. Fijn dat je dat positieve met ons deelt!

Max,
Weer een stap. Veel succes maandag!

Shahire, volgens mij was jij dat, die gisteren dat stukje van Anna aanhaalde.
Ik heb het meteen gekopieerd en opgeslagen. Bedankt

Will. Drinken is nooit de oplossing en door de alcohol geneest je huid minder goed.
Sterkte en super dat je meteen vertelt dat je het moeilijk hebt.

Slaap lekker allemaal,

Ingri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Avond

Lees pas terug..
Het verbaast mij nog steeds hoe jij hannah nummer 1 bepaalde dingen door elkaar haalt. Wat je zegt is weinig constructief. Jij geeft me het gevoel iemand te zijn die zichzelf een klopje geeft op de schouder en zegt 'meid wat ben jij toch eerlijk en oprecht, zooooveeeel mensen die hier lopen te draaien en te keren maar dat is toch zooooooo hypocriet'. Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt. Ik denk dat je twee forums door elkaar haalt. Er bestaan bepaalde zelfs geschreven regels hier. Dat beperkt jou misschien..anderen zoals ik bijvoorbeeld leert het om iets ingetogener te reageren. Eerlijk maar met oog voor. Ik moet zeggen dat ik daar niet altijd in slaag aangezien ik even driftig kan zijn. Maar als ik dan zie naar hoe jij reageert op bepaalde zaken denk ik..dat is niet eerlijk, dat is ronduit grof.
Je haalt naar vonneke uit..Ik vraag me af waarom. Je haalt uit naar mij..tja kan me eigenlijk weinig schelen..I got over that. Wat je als reactie op Lenie haar situatie schreef..ah humor..dikke vrouwenhumor...:huh:..beetje galgenhumor in het wilde weg

Ik weet niet wat er verder is geschreven. Er zijn stukken verdwenen. Maar merk dat sommige mensen willes welles voor elkaar in de bres springen. Dat doe ik ook automatisch bij diegenen waar ik me fijner bij voel. Alleen heb ik nu soms dat nostalgisch gevoel.
Maakt niet uit johm..het doel heiligt alle middelen.

Meestal heb ik wel wat aan je postings Jopie maar tegenwoordig lijkt het mij lijkt het alsof je meedraait in het kommetje van een ander. Je kan heel beheerst zijn en soms schiet je er dan ineens héél fel uit.
Je lijkt jezelf meer en meer te profileren als het what you see is what you get. Deal with it.. Ook dat kent een fijne grens.

En last but not least..
Borretje..Ik kan me het gevoel van Lenie heel goed voorstellen. Of het aardig was dat ze zoiets zei omdat je er niet bij was. Tja..ik zeg zoveel als iemand er niet bij is. Ik ga nu ook niet checken of Jopie of Hannah aanwezig zijn.
Witte stelde een keer voor om je thuissituatie los te trekken van je alcoholprobleem maar dat zag je niet zitten. Ik niet zeggen dat je geen steun verdient of dat ik het niet ontzettend beroerd vind voor je. Maar ik ken de helft van je verhaal maar en ook al blijft dat verhaal duren ik zal er altijd maar de helft van kennen. Het gaat niet meer over je alcoholprobleem maar over de verhouding gezin, BJZ etc. Je krijgt daar altijd of toch het meeste van de tijd positieve feedback over. Het kan zijn dat het voor een ander voelt alsof hun verhaal in het niets valt aangezien dat altijd heel sterk aanwezig is.

Nu kan ik tegen een paar karren rijden maar heb het echt wel gehad met bepaalde uitspraken die ik hier soms lees. Mijn mening toch?
Iemand zei me ooit..het is maar een spel. Een woordenspel.. En ik leerde de spelregels..hoe dom kan je zijn? Niet dom..gewapend dat wel. Het spel eindigde een hele tijd geleden

Ik zou zeggen slaapwel
:present:

*beetje bijgeschaafd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...