albertina Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 beste mensen,ik ga de deur uit,op de fiets, een vriendin ophalenen dan lekker shoppen.Jippie!Geld moet rollen zo nu en dan.Fijne middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Goedemiddag allemaal.Zat even terug te lezen.Gaat prima hier Will/Jopie.Net bij de arts gewest en die was heel tevreden.Pas over een maand weer terug.Ja, het begint nu echt door te dringen Jopie....Maandag echt beginnen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Wat een nachtRaksha als de dood voor onweerDus teveel aandachtgegeven de hele avond al Zowie is er aangevlogen.....oefMoest ze echt van elkaar af trekkenMaar iets meer rekening houden met de rangorde...Natuurlijk de hele nacht onweer, en Raksha durfde niet meer op bed, dus die zat in een kast te bibberen.Uiteindelijk had ze een holletje gemaakt bij mn hoofdeinde, achter een stoel met kussens. Echt lief. Zowie bij mij in bed en Raksha een hand op er hoofd zodat ze beetje rustig bleef. Beestje gedraagt zich alsof ze altijd buiten is geweest met onweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Ha woman, goedemiddag, dat is het voordeel van een stokdove poes te hebben hé Goed dat je een kalmerende hand hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Tina, ik heb ook geen familie. maar dat is al zo lang zoals ik nu zo'n uitnodiging zou krijgen zou ik wel gaan denk ikondanks de wonden die dan weer opengaanwaarom zou ik dan gaan ?er is toch altijd die ene waar je dan contact mee blijft houdenen je kan altijd weer weggaanhet is je familieje bent er een onderdeel vandaar mag je je best standvastig in opstellendat je achter jezelf staat en een sterke vrouw bentik hou er wel rekening mee dat dit voor mij ook wel gaat komen, als iemand overlijdt bijvoorbeeld. quote: Originally posted by: albertinaEven een beetje off topic, of toch niet... Ik kreeg gister een uitnodiging voor een familiereunie. De meesten heb ik, denk ik al zo'n 40 jaar niet meer gezien. In de familie was veel afgunst en jaloezie en dat tussen onze ouders. Laat ik zeggen het ging ons gezin materieel en maatschappelijk beter dan de gezinnen van de broers van mijn vader. Als kind heb ik best wel nare taferelen in de familie meegemaakt, ruzie afgunst haat en nijd. Ik heb er eigenlijk nooit echt meer bij stilgestaan, ja zo nu en dan er wel eens met mijn zus over gepraat. verder nog wel eens met mijn pa maar dat was het eigenlijk wel. Nu is er een oom die 80 wordt en daar wordt dan een soort verassingsfeest voor georganiseerd, met de hele famile. Ik heb besloten niet te gaan, wat moet ik in hemelsnaam met mensen die ik al jaren niet gezien heb. Als ik al denk aan alle ruzies afgunst en ellende van vroeger zou ik niet weten wat ik daar moet doen. Niet dat ik er boos om ben wat geweest is is geweest, maar voor mij hoeft het niet zo. Wat vinden jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Bor, vooral doen wat je niet laten kanof je er daadwerkelijk gelukkiger van wordt?Ik hoop het voor je, ben alleen bang van niet........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 je hebt gelijk bordat lost teminste alles op..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjequote: Originally posted by: ShahireFleur...ja ik ben lekker gierig, nananana ...ik krijg jou nog wel jij..jij..jij... Veel sterkte lieve Sha Ja zal toch echt door die pc moeten kruipen om mij te pakken te krijgen Fleurrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Is het nu dus definitief Max??Maandag beginnen?Great! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Hahaha, borretje toch. Moest ik je niet kennen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Zo papieren allemaal gedaan, seffes pannekoekje eten en even op mijn stalen ros mijn naftbonnetjes gaan binnenbrengen. Het is mooi motorweer nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Ja, idd VM, is definitief nu.Bewijs van Goed Gedrag binnen,contracten getekend en maandagmijn eerste dag.Heb al twee dagen geen hoofdpijn meer.Had er dus toch mee te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 @Bor lekker drinken, zou ik ook wel willen, maar helaas heb ik mijn verantwoordelijkheden en moet zo werken!fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Nou ja zeg,ik log nog even in voor ik wegga,Bor, doe wat je niet laten kan zou ik zeggen.Niet helpend naar jou toe maar blijkbaarwil je niet anders.Drink ze, dat helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Super Max!!!Hey ik zie Zonneke langs schuiven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Bor, lees jezelf nu eens, ik kan me best voorstellen, dat men vindt dat je veel aandacht vraagt, en bovendien schreef je net dat je ging drinken, en nu begin je hier weer over? Klinkt idd als aandachttrekkerij, geeft niets blijkbaar heb je dat nodig, maar er zijn hier meer mensen die steun nodig hebben, en die het gevoel hebben dat jij er steeds tussendoor zit,sorry, maar zo is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Bor, je meent het toch niet he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Dade lijk sollicitatiegesprek. De tweede deze week. Zou het nog eens wat met mij worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Desi, heel veel geluk voor zoen...ik heb zomaar het gevoel dat het helemaal gaat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Tuurlijk desi, is mij toch ook gelukt...!!Succes vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Hey VM sorry gisteren niet meer gereageerdmaar las dat het goed met je gaat'alles onder controle'fijn ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeQuote; hij is namelijk als de dood dat ik weer ga drinken dus dat beeld heeft hij wel van alcoholmisbruik Wat heb ik met onze kinderen te doen zeg.. Bor, je vraagt aan Woman wie zij is om over jou en je kind te oordelenoordeel jij hierboven in je eigen posting al niet op jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Ook over de drank meteen bor, een hele berg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden