Spring naar bijdragen

Woensdag 29 Juni 2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 329
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi mensen,

Nou, 'k zal maar even met de de deur in huis vallen...

'k heb een baaldag!!! 'k ben dan ook niet op de Voedselbank. 'k heb netjes afgebeld dat 'k niet kom. 't was okay. Mijn nukken en grillen hebben ze al ingecalculeerd. Jakkes, 'k heb nergens lust toe! En 'k moet hoognodig aan 't werk hier thuis. Wassen, stofzuigen, vloer moppen, etc. Ugh, wat heb 'k een hekel aan mezelf als 'k in deez' toestand verkeer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn,

dat gevoel ik ook mij niet vreemd.
Toch, de beste remedie is actie!!!

Niet blijven hangen in dat gevoel,
pak jezelf bij kop en kont en ga
iets doen.

Als je geen zin hebt in poetsen,
pak dan je fiets en ga erop uit.

Niet blijven zitten,
actie!!!!

Echt, het werkt.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@VM,

't is dat onb'schrijf'lijke g'voel van ledigheid. Die ondraag'lijke gemoedsbeweging van Waarheen/Waarvoor. Kan 't niet uitleggen. Doe 'k dan ook niet.

'k zit nu op de bank, plakkend van 't zweet, en de g'dachte om te gaan douchen is al vermoeiend.
Laat maar, dit waait ook wel weer over. 'k stop nu met zeuren, anders b'gint 't op ziek'lijk aandacht vragen te lijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, Gunn, dat aandacht vragen zal nog wel mee vallen zeker...;

iedereen heeft wel van die dagen.
Allez, ik toch wel iag.
Lijkt op "verlamd" zijn, bij mij dan...

straks misschien toch maar es proberen buiten "iets" te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het niet zo dat we soms allemaal een beetje aandacht vragen hier, en ook krijgen ?? Of het nu om alco gaat of zich heel slecht voelen, doet dat er echt toe ?
Mijn maag draait weeral rond als een zwierder, heb er geen directe oorzaak van, voel mijn hart bonken, waarom ?? Geen idee, alles lijkt okee, poetsvrouw is bezig, computers staan klaar voor aandacht, poesje okay, en toch voel ik angst binnenin, paniek.
Vraag ik om aandacht ? ....tuurlijk. Helpt het ...... Ja zeker, het verdringt de rollercoaster, al was het maar een beetje, maar vooral, het helpt me om van de drank te blijven !!
Ben nu trouwens heerlijke green tea aan het drinken, nog saffie roken nu en hopelijk doet de temesta de rest.
Betablokker ook binnen.
Ik weet dat ik hiermee ook op een verkeerd pad zit, maar jeez, wat moet ik anders ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, je spreekt een waarheid als een bel. Ik zou zo erg graag verlost willen zijn, van dat gevoel. Vrij zijn, elke dag uitkijken naar een nieuwe dag, gelukkig in bed kruipen, nog gelukkiger opstaan, etc etc.
Momenteel helpts niets echt. Ik sukkel week na week verder. Tijd heelt zegt men, i know, maar ik nu toch al graag een beetje meer "goed gevoel" willen ervaren hoor. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kiek es Gunn!
Je hebt het toch alweer "draaiend" gekregen! :present:

Ja Will boekhoudkundige dingen zijn nu ook niet echt een van mijn favoriete tijds bestedingen.
Moet gebeuren he!!
Als alle oficiele dingen straks helemaal achter de rug zijn zal je je vast wel wat rustiger gaan voelen. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, je bent een waarlijke inspiratie voor me. En bedankt dat je me herinnert aan de 'comptabiliteit'. Door huishoud'lijk wanb'leid heb 'k m'n persoonlijke boekhouding danig laten versloffen. Daar moet 'k ook nodig aan gaan werken. Deez' dag maar benutten om alles even in te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
borretje

Zo voelt het voor mij nu wel Fleurie.


Borrie de aandacht- trekkerij..die zeurt om aandacht zelfs..werd geschreven..




Doeme!!


Gloeiende...nog "es an toe!


Ik wou dat ik niet hoefde te schreeuwen..




Bad, very bad..




Dat zijn mijn woorden niet bor.
Ik heb mijn antwoord teruggelezen. Ik vind het niet zwaar op de maag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...