Mupke Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Slaap lekker Gaby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Gunn toppie kerel. Dat zijn weer de fijne dingen om te lezen.Trusten mensen. Slaap lekker en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Trusten Bol En de anderen ook alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Voor diegene die gaat slapen.Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gabber Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Een ieder een goede nacht toegewenst !!Groetjes Gabber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Dank je, Albertina, Sowhat, Primula, Mupke en Bolletje.Mupke, kamillethee heeft vele heilzame eigenschappen. 't is krampstillend, rustgevend, (huid)zuiv'rend, vochtafdrijvend en nog een plethora aan and're kwaliteiten. Probeer 't eens. Die van de Lidl is goedkoop en prima. Mocht 't je niet b'vallen, dan is 't de duurte niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 jammer dat ik m niet lekker vindis de enige kruidenthee waarbij ik jaggghhh voelha die Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Nou ik ben bijgelezenen heb een triest gevoel nujammer Bor dat je niet uit het forum en de mensen hierhaalt wat er uit te halen valten ik hoop dat je morgen jezelf nog even terugleestniet om je een rot gevoel te gevenmaar alles even op een rijtje te krijgenen goed voor jezelf te gaan zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Kom ook nog heel even binnenpiepen.. goeieavond voor allen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 en voor nuwelterusten mensenslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 hoi Yvonneen dag Yvonne:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Hoi Jane, ook nog laat 'op pad' Vandaag gelukkig een stukje koeler dan gisteren... heel stuk dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 @Jane4,Tja, 't is een hele lichte thee met een licht kruidige geur en smaak. De man van m'n moeder vindt kamillethee ook niet lekker. Hij houdt van een stevige bak. Vreemd g'noeg vind 'ie Rooibos wél lekker. En die smaakt toch ook heel mild. 'kzelf drink nooit geen Ceylon, Earl Grey, etc. meer. Sinds 'k kruidenthee ontdekt hebt zijn die me tegen gaan staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Trusten Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Truste Jane4! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Gunn, petje af voor je ... We 'kennen' elkaar geloof ik niet echt hier, lees je wel vaak. En zag hoe klem je vanmorgen zat.En nu... zo jammer dat er geen emoticonnetje met een duim is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Was ff terug aan het lezen en nu is het weer te laat om op te blijven Sha..superknap van je!! Kan me niet voorstellen wat er allemaal door mij zou gaan moest mijn dochter het op zo een manier uithangen. Al is de grens bereikt dan nog kunnen keuzes moeilijk vallen bij jezelf. Ik hoop dat hij eruit knalt. Jongeren zijn heel vatbaar voor invloeden van buitenaf. Ouders hebben daar geen vat op, kunnen dan nog moeilijk sturen gaan. Anderzijds is hij nog jong en kan hij met de nodige impulsen alles nog omkeren. Dikke Slaapjes slaap jane Ik kruip er ook maar eens in..Slaap lekker nachtbrakers :light: out Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Trusten allemaal!Morgen maar blij weer op!Yvonne: jij ook hoor oudje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Dank je, lieve Yvonne. Much appreciated. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Najaaaaa Fleur... kom ik nog effe binnen... maar je hebt gelijk bedtijd dus.. ((:heart;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Prima'tje.. 'collega-oudje' ook voor jouw lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Gunn.. Dieptriest een dag beginnen en hem dan eindigen zoals jij doet.... dat verdient gewoon een knuf en een mooi bosje blommen: :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 En... ja meer dan de hoogste tijd voor mij , ik duik mijn bed in.. trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Welterusten allemaal, slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden