fleurtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Muziek staat hier luid..shake that ass...Doeg doeg, dag dag, ik ga beetje vieren . Zonder alco uiteraard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Hoi allemaal,Gelukkig is het hier vandaag minder zwaar op het forum,gisteravond wist ik ook even niets te schrijven, raakte ook een beetje in een negatieve sfeer.Kreeg er zelfs spontaan trek van, maar gelukkig niet aan toegegeven, maar eerlijk is eerlijk hadhet er wel moeilijk mee.Zuske, gewoon weer doorgaan, niet je vakantie er door laten verknallen, dat zal zonde zijn! Je kunt het!Groetjes Noortje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Dank je, Noor! En goed dat je niet aan je trek hebt toegegeven gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 een drankverslaving is ook zwaar en negatief, Noor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Dan proberen we het vanavond toch weer eens leuk te houden hier Noortje. Dat kunnen wij namelijk heel goed hoor. Mits het goede gezelschap er is. Ik bijvoorbeeld. :DHe Fleurtje, iets te vieren? Niet te streng zijn tegen je dochter he? 't Is vast een lief kind. net als d'r ma. * fijn, ik begin alweer met tikfouten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Hey Mupke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 He Zus Ik vind jouw naam zo gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Heel ff terug voor mups..muziek staat aan de pc hé yeppie. Dochter heeft A attest . Keuzevak drama heel ht jaar door een A. :D That's me..De stoute kantjes heeft ze sowieso van haar pa. Niet mijn genen . Ff verder schudden gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Ik weet het Niwi, dat is ook helemaal waar, maar ik werd een beetje triest van wat ik las, maar daar is al genoeg over gezegd gisteren en vandaag!Zuske, ja gelukkig :-) !Mupke, heee ben je weer terug? haha, ja, is altijd wel even fijn om hier op het forum te zijn, weet niet, misschien had ik gisteren ook wel niet mijn dag, nu wel hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeFf verder schudden gaan. Shake your boody baby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: MupkeHe Zus Ik vind jouw naam zo gezellig. Thanx Mup! Vind ik ook van jouw naam. Ik heb mijn naam gekozen omdat ik Suske en Wiske vroeger altijd zo gezellig vond om te lezen. Aangezien Suske een jongetje is heb ik er Zuske van gemaakt. (ik is een meisje, van 41).Verders noemt mijn broer me altijd Zus, en ik hem Broer. Vinden we gezellig. Al die factoren spelen mee bij de keuze van m'n naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: Noortjehaha, ja, is altijd wel even fijn om hier op het forum te zijn, weet niet, misschien had ik gisteren ook wel niet mijn dag, nu wel hoor! Kwam dat door het forum of was het iets anders en werd het versterkt door het forum? Dan is het beter maar af te sluiten. Droog staan kan ook wel zonder forum hoor. Zou het sommigen zelfs aanraden om zonder forum te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: ZuskeVerders noemt mijn broer me altijd Zus, en ik hem Broer. Vinden we gezellig. Al die factoren spelen mee bij de keuze van m'n naam. Oh leuk ja. Mupke is een koosnaampje voor één van mijn katten. Daarom heet ik zoals ik heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 M'n computer is me toch een partij TRAAG!! Het duurt eeuwen voordat m'n berichtje gepost is.. Gisteren heb ik al C-cleaner gedingest, en met de virusscan kwam er niets uit. Nou ja, misschien moet ik 's goed m'n bestanden en mails opruimen. Ff totaal off-topic, dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: niwials ik het dan op mezelf betrek....hoe saai zou mijn leven zijn als ik weer zou drinken?... en hoe moeilijk zou ik het mezelf dan maken....katers, vernederingen, schuldgevoelens e.d. en dan weer opnieuw die stoppogingen proberen te ondernemen ?... Als ik kijk naar vroeger dan denk ik, als ikweer zou gaan drinken, zou ik me weer terug trekken, mezelf slecht verzorgen, niet meer kijken om wat er om me heen gebeurd maar vooral zou ik me weer heel eenzaam voelen. Juist doordat ik me weer zou gaan isoleren.Ik zou me doods voelen, depresief, een nietsnut, mezelf, en m'n huis verwaarlozen, en me Remi voelen. Heel eenzaam. Bah, ik hoop dat ik de kracht blijf houden om nooit meer te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: MupkeMupke is een koosnaampje voor één van mijn katten. Daarom heet ik zoals ik heet. Ook leuk! Ik dacht even dat het misschien iets met "the Muppets" had te maken ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 goeienavond saamwat hebben jullie weer veelleeswerk geproduceerd!aan het werk dus maarlezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Als ik kijk naar vroeger dan denk ik, als ikweer zou gaan drinken, zou ik me weer terug trekken, mezelf slecht verzorgen, niet meer kijken om wat er om me heen gebeurd maar vooral zou ik me weer heel eenzaam voelen. Juist doordat ik me weer zou gaan isoleren. Ik zou me doods voelen, depresief, een nietsnut, mezelf, en m'n huis verwaarlozen, en me Remi voelen. Heel eenzaam. Bah, ik hoop dat ik de kracht blijf houden om nooit meer te drinken.helemaal mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Hoi Jane Wil je een samenvatting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Een dikke voor Snoepie. Geweldig meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Hi die Jane! En Bol ook weer terug, gezellie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: bolletjeEen dikke voor Snoepie. Geweldig meis. dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Mupke, was een combinatie denk ik, inderdaad heb de computer afgesloten en ben lekker vroeg naar bed gegaan met een boek. Tot nu toe motiveert het forum mij wel om niet te gaan drinken,maar ik ben een minderaar en 's weekend drink ik dus wel, matig is de bedoeling, maar dan komik ook niet op het forum omdat ik het op de een of andere manier ongepast vindt van mijzelf, raar he?Dat ik mijzelf dan schijnheilig voel, slaat nergens op, maar zo voel ik het zelf wel.Haha, ik noem mijn kleine ook wel eens iets van mupke, weet eigenlijk ook niet hoe ik daarbij ben gekomen..combi van moppie, ukkie...zoiets..;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Ja Zus, maar de Bol is poepie moe. Stond vanochtend al om 8 uur op de ladder. Mijn vriendin, we noemen elkaar ook zus, komt morgen en dan moet ik het wel rustigeraan gaan doen.Poeh hé dat zal niet makkelijk voor deze dame zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Goed zo SnoepieKen je triggers, zodat je er mee kan dealen voordat je trek krijgt...Eenmaal trek is vaak te laat. Dus beetje vooruit kijken.Ik denk wel dag per dag, vandaag drink ik niet, maar ik kijk ook wel verder naar de toekomst, wat zit eraan te komen, spannende tijden, dan weet ik dat ik extra op moet gaan letten en maatregelen nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden