Kohtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Borretje, laat de schande achter je, stap er uit en stap in de hoop die toekomst biedt. Vanuit het probleem de oplossing zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Soothe, kunst laat zich niet dwingen, kunst laat zich niet (af)kopen, kunst is vrij. Je hoeft alleen maar vrij te zijn om jezelf te kunnen laten zien of horen. En je hoeft alleen jezelf maar te laten zien of horen om vrij te zijn.. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 ha Yaja. Lekker gesport zie ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Yep Kohtje,Zal de draad weer een beetje oppakken.Houd de geest scherp.Groet en ga goed.Ouwe terpetine snuivert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 :)Terpentijn ruikt lekkerder dan terpentine..Wil niet het laatste woord hebben, maar vertrouw er op (door ervaring wijs geworden) dat Soothe nog wel weer wat zegt.. je hebt van die lekkere lange afscheidden(???) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Ja, Vlaamse! Fijn, hé, echte brieven schrijven! Jammer dat zo weinig mensen het nog doen! Ik geef een fortuin uit aan postzegels en mooie kaarten. En aan schriften. Deze zien er middeleeuws uit, met magneetsluiting! Van paperblanks. Ze zijn vast ook in den Belzjiek te koop!Ja, Soothe, 't is een Waterman. Heb ook violette, turkooise en zwarte inkt gekocht...De pen die ik het eerst in gedachten had, kostte bijna 200 euries. Dus maar niet gedaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Al heeft het mij bijna al mijn zelfbeheersing gekost... (die dure pen, bedoel ik). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: Darjeelingquote: Originally posted by: Kohtje.. je hebt van die lekkere lange afscheidden(???) afscheidsrituelen?ja, dankjewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gabber Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Hier Gabber,Tweede dag van droog zijn goed doorlopen. Ik hunker er ook niet naar, maar mijn probleem zit in periodes, maar ik denk per dag en het voelt altijd fijn niet te drinken.Ik vind het ook leuk om al jullie verhalen te lezen.Lekker gewerkt vandaag en ga straks effe boodschappen doen.Schrijft lekker weg hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: snoepjesha ..wakker worden...ook niet gaan overdrijven hoor Goedemorgen!!! is het al middag Snoep?? dan maar een goedemiddag, ik moet eigenlijk nog terug lezenmaar zit iedere keer aan de telefoon of daarna weer even rokenmaar drinken doe ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Oeps, ik laat het woord roken vallen en zie Niwi in de gang, die is geloof ik al bij dag 163 rookvrij Nou ja, als ik groot ben ga ik ook stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Gabber welkom,Lekker al je 2e dag droog, blijf vooral zo door gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Kwartet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 sha..luie dondermaandag gaat mijn jongste voor twee weken weg..op vakantie met oma en opa11 juli gaat mijn dochter weg voor 10 dagendus dan ben ik haast een week alleen....zie daar heel erg tegenophaast 6 maanden geleden zou ik het niet erg gevonden hebben want dan zou ik juist ongeremddoor kunnen drinken zonder verdere verplichtingenmaar wat doe ik nu zo kinderloos zonder verplichtingen?denk zelf aan een zomer slaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 goedemiddag frummers....moet je wachten tot je groot bent om te stoppen met roken, Sha ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Snoep Dat is inderdaad raar alle kinderen weg en voorheen ongeremd drinkenik zie een beetje op tegen mijn vakantie, ook de eerste keer zonder drankzat voorheen 's middags ook al op tijd aan de wijn of bierwe kunnen natuurlijk in die week wel een dagje samen afsprekendat scheelt weer 1 dag heb je verder geen leuke hobby die eens naar hartenlust kunt uitoefenen?of foto's van de afgelopen tig jaar uitzoeken en inplakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Arggg Niwi ja ik wel, hahanee hoor....het lijkt nog wel steeds niet het juiste momentwanneer wel ga je nu natuurlijk vragenmijn planning is nu als ik op vakantie gaandere omgeving dacht ik zo, wie weet dat dit beter werkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 ach Will,ik lees wel eens over schoppen onder konten of kontjes, verwijten e.d.dat heeft volgens mij weinig zin.Het grootste deel van het alcoholisme komt voort uit angstde basis van het merendeel van het alcoholisme is dus de vrees....en dan helpen begrip en zelfvertrouwen geven meer dan kontschopjes+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ik had toch graag even mijn berichtje van gisteren herhaald.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 shaja een dag afspreken:)nee foto s plakken bewaar ik wel als ik bejaard ben hoorga gewoon met een hoop hier elke dag maar een afspraakje maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: niwigoedemiddag frummers.... moet je wachten tot je groot bent om te stoppen met roken, Sha ? jij heb daar toch ook mee gewacht tot je groot was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 als je nu weet wat ik ga vragen....hoef ik de vraag niet meer te stellen...maar ik zal het dan anders vragen....zoek je het stoppen niet beter in jezelf in plaats van de plaatsen en de omstandigheden rondom jou ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 dat weet jij toch niet, snoep ?...ik ben nog steeds in de groei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: niwidat weet jij toch niet, snoep ?...ik ben nog steeds in de groei ja dat groeien komt omdat je gestopt ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 moet ik dan weer gaan roken als ik in de buurt van de 2 meter kom ?maar tot op vandaag toch 4.897 peuken uitgespaard, Sha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Ja Niwi, het ligt natuurlijk helemaal niet aan de omgeving of plaatst en ik moet het inderdaad in mezelf zoeken.....maar het kost me momenteel nog zoveel moeite om het te laten lukken.Ik vind het best moeilijk geen drank en niet roken. Zit tussen mijn oren, ik weet het......Moet toch maar weer een datum gaan prikken, wel als het iets rustiger is dan nuanders ga ik me tonnenbol zitten snaaien aan lekkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden