Susana Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Goedemenorgen lieve mensen....de eerste 6 maanden van deze jaar zitten alweer op, tijd vliegt.Vandaag ben ik lekker vrij van mijn werk maar heb genoeg te doen dus ik zal mezelf eerste wakker maken door sporten. Ik zie jullie straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Zie dat Fleurie ook al op is.Goeie morgen meiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 goedemorgen morgen met al zijn bewoners In Nederland zijn de diploma-uitreikingen aan de gang of gepasseerd lees ik. Dochter heeft geen diploma-uitreiking met toeters en bellen maar krijgt wel haar rapport vandaag. Heb totaal geen idee hoe dat er uit gaat zien maar denk wel dat ze door mag naar het volgende jaar. Dus later op de dag zit de dees op een stoeltje met dochter in de gang voor het klaslokaal te wachten op het sein van de titularis dat we binnen mogen voor het oordeel. Hoop dat ik geen paniekaanval krijg . Dochter gaat enorm zenuwachtig zijn denk ik...en dan is het schooljaar weer gepasseerd.wat je zegt sus..wat gaat de tijd toch vlug en wat helen wonden toch traag..Het kan niet vlug genoeg gaan maar voor je het weet heb je een hele tijd verscheten met het uitzitten van.Nu ja je kan niet lopen voor je stappen kan.Klinkt niet erg vrolijk ff in de douche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 goeienmorgen allemaalsha ..wakker worden...ook niet gaan overdrijven hoorfleur succes met het rapport van je dochter ...altijd spannendmijn kleine jongen gaat straks op schoolreis...blijft ook altijd spannenden mijn grote jongen komt vanavond eten..doemaar een prakkie zei hij toen ik vroeg wat wil je etenhahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Hey lekker ding . Een prakkie?? Wa mag da weer in godsnaam zijn?? Ne mischmasch van vanalles? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 oh jij bent echt een belg hoor:): een prakkie is aardappels groente vlees....vroeger was het altijd bah.....maarja ze gaan het toch een keer missen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 En ik ben er weer eens mee weg..Latersvonneke ..slaapkop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 quote: Originally posted by: snoepjeoh jij bent echt een belg hoor:): een prakkie is aardappels groente vlees....vroeger was het altijd bah.....maarja ze gaan het toch en keer missen Dan eet ik elke dag een prakkie Rare mensen Hoop dat je je al wat beter voel lekker suikervatje..en superfijn dat Sha en jij elkaar hebben gevonden. Is mooi om te lezen.Nu echtigentechtig mijn schup afvegen *spelfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Hm... alsof ze me aan voelde komen.... ze is er weer mee weg Goeiemorgen dames... Eerst even een bakkie hoor en wakker worden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Ach nu wilde ik net vragen hoe het was met men. Schildpad, is Fleurie weer pleite.Moggel Vonneke en Snoep.Vandaag ga ik weer verder met schilderen. Morgen komt een vriendin een week logeren, maar ik ga gewoon door met m'n huisje.Zij gaat hier haar eigen gang dus dat is wel fijn. Verder ( moet:P) ik van haar vaak achter mijn p.c. vandaan omdat zij die dan nodig heeft. Dus dat wordt weer vechten. Ach ik ben toch sterker dan zij dus daar ben ik niet bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 fleur...en dan moet je eigenlijk alles door elkaar prakken...en dan wordt het een prakkiewat leer jij toch ontzettend veel hier;)sha...slaapkop...ik ga douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Moghu Max. goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Ook goeiemorgen Bol. Ja, Fleur is er al vandoor. Ik begrijp dat in Belgie de kinderen apart met ouder het eindrapport moeten ophalen? Pff , zal voor velen wel extra spannend zijn dan....En het wemelt van de schoolreisjes geloof ik. Zo leuk Bol en Susan hard aan de slag.... Leuk dat je vriendin komt Bol. En ook wel fijn dat ze haar eigen gang gaat dan, en zie het gevecht om de pc al helemaal voor me, hihi.Snoep een dagje zonder boefje en een avond MET straks. Ik heb ook een aardig vol lijstje, maar dat geeft niet. Eerst nog maar een bakske doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Max ook al van de partij...Tijd om koffie bij te zetten lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Goedemorgen allemaal,Zullen we de dag weer gewoon fris en fruitig beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 goedemorgen allemaal, wat leuk om alles zo te lezen, gezellig hoor, Is er voor mij nog een bakkie, of moet ik ff bij gaan zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Je komt net op tijd voor verse koffie Lien.. Lekker geslapen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Goedemorgen bol.Wel goed geslapen ja, "de dag" komtnu wel snel dichterbij.Kijk er wel naar uit, spannend ook, het isvaak het eerste waar ik aan denk alsik wakker word.Ach, het zal wel goed komen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Natuurlijk komt het goed Max, heb maar vertrouwen. Het voordeel is, dat je die dag bewust en zonder drank mee maakt.Dat alleen is al ontzettend goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Zo, bakkie zit erin,was lekker Von:)nu eerst een bakkie klaar zetten "voor boven"en dan met de hond uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Hmpf, zie dat ik Marc over het hoofd heb gezien, sorry Marc, en ook goeiemorgen... lekker stukje muziek..Max tis allemaal in kannen en kruiken geloof ik? En maandag beginnen he? Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 ik heb heerlijk geslapen!!! was ook niet mee zo warm, dus dat scheelde en gisteren de hele dag in de efteling gelopen, dat is ook heel vermoeiendbedankt voor eht lekkere verse bakkieIk ga nu de kinderen wakker maken, laatste 2 dagen school en dan vakantie!!!! dat geeft ook weer een dubbel gevoel!fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Fijne dag Lien.. Geniet er van hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2011 Het wordt trouwens wel tijd dat Igor en Sha wakker worden ... Joehoeeeeeeeeeeee, tijd om op te staan meiden, de koffie is al ingeschonkgen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden