Soothe Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Héééél erg zielug.Een mens moet wat.Zo af en toe een lekkernijen kick moet kunnen.Houd Dionysus op een afstand.Dag snoepert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Actione. Dag Dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Tja, daar zeg je het al Soothe, zo AF en TOE.Ik groei en groei. Oei, oei, oei. En dat hardlopen wil maar geen neiuwe verslaving worden, raar eigenlijk he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Dakmannetjes zijn weg, ik ga ff een heerlijk tukje doen. Laterssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Sa Fa bjen BamBam?Frankrijk wel even mooier dan het hoge Noorden hè.Een culinaire trip, toch.Groet.Jij wordt nooit dik.Je bent zo'n druk type.Alles vliegt er zo af.Groet.P.S Heb je ook een Waterman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Twee maal een groet.echt weg nu!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Tja maar de jaren gaan tellen Soothe, vliegt er iets minder hard af. En leven in een stuk rustiger vaarwater, godzijdank!Neehee, geen watermannetje. Ik heb er twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 bollie, fleur ekster en yaja van harte met jullie gestopt zijn, knap hoor. maar ik achtervolg jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: igorbollie, fleur ekster en yaja van harte met jullie gestopt zijn, knap hoor. maar ik achtervolg jullie Zoeffffffff..........Fijn dat jij me niet vergeet . Ben dan wel terughoudender maar niet zoooooooooo terughoudend hé :DGoooooooooneeeeee....Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Fleur jou vergeet ik niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 zo en nu aan de patatjes met een dikke klodder mayonaise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Fleur, ook van harte dan :rose:Ik dacht dat je liever niet met zoveel stoptijd gefeliciteerd wilde worden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 rennen Borrie JOPIE je mag alles vergeten maar niet je hond. hoe kun je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Wijfie jammer weer. Maar hoe is het nu met je zoon? en met je man, hoe is het daar mee?Wilniet heeeeel onbeschoft zijn Bam. maar heb je ook soms chocola? Koekies heb ik al maar ik ben choco vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Dank je Dhen. Ik ga jou achterna hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: igorbollie, fleur ekster en yaja van harte met jullie gestopt zijn, knap hoor. maar ik achtervolg jullie Ik hoop het Igor dan krijg je van mij een mega slinger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 PPPFFFFFff blij dat ik niet met de bus mee hoef kun je vandaag niet beter gaan staken jopie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 begin maar vast te knutselen bollie de eerste week zit d'r op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 latersssss:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Zeker, Bol, gaat lekker met jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 3 op 1 rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Jopie als er bij een bushalte mensen staan dan moet je STOPPEN, zoals je nu bezig bent cross je overal voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: igorbegin maar vast te knutselen bollie de eerste week zit d'r op nou vooruit dan, ik was al bezig voor je. Hij wordt nog veel groter hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Wijfie daar heb je medicatie voor hé? Of het moet een plaskater zijn, dat gaat nooit over.Hé maar nog een vraagje, is je zoon nog steeds thuis of zit hij nu in een eigen huis? Want daar was toen toch sprake van? En je mag hier ook over je moeilijkheden praten hoor, want daardoor ga je meestal drinken, dus gooi het er maar uit meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: wijfie ik kan er eigenlijk niets meer mee.... Mooi zo, dan laat je het lekker zo hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden