Shahire Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ha, nog meer wakkere frummers.....goodmorning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ja Sha, dat was niet best. 54 jaar en na jaren lang alcoholmisbruik waren eigenlijk al zijn organen aan gort. Ze hadden hem in het ziekenhuis aan allemaal slangen en monitoren. Hij schudde en schokte heel erg. Verschrikkelijk om te zien, en toen hebben ze de stekker eruit gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: Max72Mogge snoep, alles goed? Tijd niet gezien, gaat goed, het niet drinken he!! hey maxja gaat wel goed ..maar jij ooken volgens mijn zijn ekster en ya van vandaag 8 maanden droog:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: DenkerJa Sha, dat was niet best. 54 jaar en na jaren lang alcoholmisbruik waren eigenlijk al zijn organen aan gort. Ze hadden hem in het ziekenhuis aan allemaal slangen en monitoren. Hij schudde en schokte heel erg. Verschrikkelijk om te zien, en toen hebben ze de stekker eruit gehaald. ja en als je dit lees dan weet je weer waarvoor je moet stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 lijkt me verschrikkelijk, om zo aan je eind te komenDenker, sterkte vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Denker,dat klink gruwelijk.Veel sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Dank je Max. Kwam gister thuis en zin in drank. Wederom Refusal heeft me gered. En nu blij dat ik nuchter wakker ben geworden. Alles is veel beter te dragen zonder drank. Dat begin ik echt te ondervinden. Maar zonder Refu zou ik het erg moelijk hebben. Maar ik leer... Alles komt goed, mits ik niet zuip, dan komt alles goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Goh Denker, dat lijkt me vreslijk zo'n ervaring. Heel erg dat iemand zo aan z'n einde moet komen zeg.Voor jou voor vandaag een extra dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ekstertje en Yalalalalalalala 8 maanden vandaagdat is een slinger waard :light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 En nog één,Van Harte dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Sha,hoe gaat het bij jou?ik heb gister niet bijgelezen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Dank je Bol, voor alle duidelijkheid dit was 4 jaar terug. Nu is het zijn vrouw die na een hersenbloeding van de trap is gevallen en met een verbrijzelde knie in het ziekenhuis ligt. Gelukkig niet zo erg als toen, maar het triggert al die eerdere ziekenhuis ervaringen. Ik heb maar een hekel aan ziekenhuizen, komt waarschijnlijk omdat ik veel mensen heb meegemaakt die daar dood gingen. Maar goed, het is zeven uur sóchtends, dus ander onderwerp, KOFFIE. En roken, heerlijk dat roken en dan te bedenken dat ik wil stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ik ga zo richting zwembad, mijn baantjes trekken.Zie jullie later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ik zit nu op 18 mnd. alc. vrij. Goh, dat had ik nooit gedacht zeg. Vanaf mijn 12e nog nooit zo lang droog gestaan, hoe is het mogelijk. En daar heeft het forum een hele grote bijdrage aan geleverd.Ik heb me dan nog nooit zo lang zo goed gevoeld.Heb het tot nu toe gewonnen van de alc. trek.Ik gun dat fijne gevoel echt aan iedereen. Het is het allemaal zo waard, een nuchter leven. Ik hoop dat ik het de rest van mijn leven vol kan blijven houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Eks Ya, acht maanden! Kijk zo doe je dat. Kijk uit dames ik haal jullie in, ik kom eraan. Nog zeven maandje's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ja hoor Bol 18! maanden. Top. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Knap hoor Bol, gefeliciteerd!!!Nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Goeiemorgen alle wakkeren inmiddels. Heb nog even verse koffie bijgezet... Denker... sterkte .. .Ekster en Yala.... te gek !!! Sha, dank... Fleur moet meer naar jou luisteren Lui, ik ga rennen... Fijne dag.... Laterrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Lieve Denker, blijf er over praten kerel, das zo belangrijk. Ja en ziekenhuizen zijn nooit leuk, daar is altijd een hoop ellende, en je loopt er ook nog eens een hoop ziektekiemen op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Tina, bij Sha gaat het altijd goed ook als het niet goed gaat dat houdt eigenlijk voor mij in: zolang ik het droog hou kan ik heel veel handeleniedere rot situatie lijkt wel een proef op de som maar het lijkt me wel steeds beter af te gaan en daar ben ik enorm blij omhoewel een trekmomentje nog wel hier en daar even om de hoek komt kijken of ik wakker benmaar dan hou ik me wijselijk slapende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Bol, 18 maanden....whowwww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ja inderdaad, van die multiresistente bacterieen. De special forces onder de ziektekiemen, niet te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Sha,fijn om te horen.Knap dat je alles nuchter een hoofd kan bieden,hoe naar de situatie ook is.Je wordt er sterker van.Natuurlijk is het allemaal niet fijn,maar je mag trots zijn op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Het is trainen Sha. en hoe langer je dat doet, des te sterker je wordt. Ik vind het nog steeds ontzettend knap dat mensen dit zonder een pilletje kunnen. Dat zijn voor mij toch de echte kanjers, de echte doorzetters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden