Zuske Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Ook ik ga er weer vandoor. Nog even lezen in een heerlijk interessant boek (Pil van Mike Boddé, ik hou van ervaringsverhalen. Gaat over depressie en anti-depressiva). Zit alweer veel te lang achter m'n comp.Allemaal truste voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 tot hoe laat gaan jullie meestal door op dit draadje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 tot een uurtje of twee drie vier, vijf... en wie als eerste wakker is moet koffie en thee zetten en de tafel dekken.marq welkom bij de club Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Zo kanjers ik kom jullie weltrusten wensen. Morgenvroeg ben ik er misschien ff om een goeie dag te wensen en dan moet ik werken.Trusten kanjers en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 hallo, heb niet alles meer teruggelezen, maar het hondje is uitgelaten en deze nuchtere dame gaat lekker slapenfijne nacht allemaal en sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 ik duik er ook in. pppfffff ik ben uitgeteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 ik zit TCM te kijken dat is het klassieke film kanaal .en ik heb mn moeilijke moment overwonnen. voel me wel lekker nu ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 mooi MarQheb je gelijk meegemaakt dat het best te doen is toch?en morgen weer een treetje hoger op de ladder van trotsop jezelf:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Zo zie je maar weer Spikehoe in één dag iets al weer tengoede kan kerenals jij het juiste doet.welterusten mensenslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Slaap lekker Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 De andere ook welterusten, ik sluit hier af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Iedereen al op één oor?Ik ga ook lekker slapen,veel te laat voor mijn doen.Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 nee ben nog klaar wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden