Marc Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Hoeveel tenen per hoef hoort een standaard Griekse schildpadeigenlijk te bezitten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 @Spud, ik heb het net gedaan, alleen echt hardop, durf ik niet.. (schaammmm) Dus op fluistertoon en met een beweging van mijn handen alsof ik iets wegduw.Maar ik voel me nu al een stuk beter door het hier even kwijt te kunnen. Ik heb het bier overwonnen vandaag en ga straks gewoon koken. Wat ik anders niet had gedaan. Als ik je zo lees, ben jij ook geïnteresseerd in het spirituele, klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Goeie avond Kanjers.Poeh ik ben een partij moe zeg, we hebben vandaag 270 km. gereden. Drie Border Collies op gehaald en weer terug eigenaars gebracht, kat met kitten opgehaald, een mix konijntje gevonden, dooie eenden uit de vijver gevist, naar Eindhoven gereden om een hoop konijntjes en duiven naar de opvang gebracht, en nog wat klantenritten gedaan. Het eten is klaar dus daar hoef ik niet voor te zorgen, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: MarcHoeveel tenen per hoef hoort een standaard Griekse schildpad eigenlijk te bezitten??? Hoeven?? De mijne heeft voor zover ik weet vier tenen vooraan en drie achteraan maar zoooooooo goed heb ik het nog niet onderzocht. :DMorgen medisch onderzoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 @Spud, ik scoor nogal hoog in de HSP test, dus ja daar herken ik wel veel in. Maar weer van andere fora dat daar heel negatief op gereageerd op kan worden. Dus zeg ik bij voorbaat alvast: nee ik voel me niet beter of bijzonder dan anderen. Ik ben alleen gevoeliger dan gemiddeld.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: Spud quote: Originally posted by: fleurtjeNee hoor mijn expert heeft het me duidelijk laten zien. Op de achterpoten net na de kromming, zie je dan een soort van puistje/wratje zitten op de poten. Ja ik was ook zeer verbaasd want schildpadden zogen niet. Juist effe in de snelte opgezocht..ah die van jou blijft iets kleiner dan die van mij. Misschien graaft ie omdat dat eigen is aan?Ik heb geen vierteen..hij heeft wel vier tenen maar you know :DWaarom hebben die dan in godsnaam tepels?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: borretjeQuote; @Borretje, ik denk dat je me verkeerd begrijpt, als ik mijn zin zo teruglees. Ik bedoel dat het weer gebeurd is dat ik over mezelf heb láten lopen. Daar baal ik van. Ja, dat bedoel ik ook. Wat begrijp je niet van me nu? Voordat je uberhaubt kon balen had je moeten ingrijpen. Nou ja, moeten. Van mij moet niemand wat. Advies dan.. Dat is dus precies wat ik zo vaak tegen mezelf zeg, Bor. Ik had moeten (of kunnen) ingrijpen maar heb het niet gedaan. Dus baal ik daarvan. Ik ben nu eenmaal wat ze noemen een "secundair reagerend persoon", het komt dus vaak voor dat ik achteraf bedenk hoe ik het had kunnen doen.Wat ik niet begrijp vraag je. Ik begrijp niet wat daar slachtofferig aan is, aan balen van jezelf dat je het weer hebt laten gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: ZuskeDus zeg ik bij voorbaat alvast: nee ik voel me niet beter of bijzonder dan anderen. Ik ben alleen gevoeliger dan gemiddeld.. Daar kan je goed mee leren omgaan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 I know, Fleur, ik heb boeken over dat onderwerp, zit op een forum met medegevoeligen (hoewel ik dat een beetje links laat liggen sinds ik hier zit). Verder ook veel alternatieve therapieën uitgeprobeerd. Leren aarden en afvoeren. Enzovoorts. Ben nu een beetje uitgetherapied, vind ik. Ik kan wel aan de gang blijven.. (ps: herkenning, Fleur?) (van dat gevoelig bedoel ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Oh *, HSP.Nu ik deze term hoor en snel gegoogled heb, begrijp ik iets meer van mezelf.Niet dat ik nu me direct een high Entensief Persoon ga noemen.de omschrijving die ik lees, heb ik mezelf al sinds de puberteit gegeven.Niet dat dat wat veranderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 @Djoon, je gevoeligheid zal dan niet veranderen, maar de herkenning kan je een gevoel van thuiskomen geven. Dat deed het mij althans wel. En je kunt ervan leren dat het onwijs gevoelig zijn ook mooie kanten heeft en niet alleen maar een handicap is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Hier staat een kopje alcoholvrije koffie voor m'n neus.. Dus thanx frummers (mooi woord, vind ik), dankzij dit forum ga ik weer een nacht tegemoet waarin ik kan slapen en een katervrije volgende dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Zuske, ik weet dat het mooie kanten heeft. Nou ja weten.. Die mooie momenten zijn de momenten die me op de been houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 @Yep, Bor, ik laat het zelf gebeuren. Ik weet het. Assertiviteitstraining... ik heb al zóveel therapieën gehad.. en op de meeste gebieden kan ik heel assertief zijn. Eigenlijk wil ik juist 's stoppen met al dat getherapie en de oplossingen in mezelf gaan zoeken. Therpapietje hier therapietje daar, altijd zocht ik het buiten mezelf. Maar het was goed om het hier kwijt te kunnen. "Mijn gevoel even laten stromen" op z'n geitenwollen-sok's gezegd Eindelijk weer even m'n tranen kunnen laten gaan. Voel me nu opgelucht. En gezien hier! Zo, wat heb ik veel reacties van jullie gekregen! Zowel bemoedigend als "schup under den kunt". Doet me echt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: ZuskeAssertiviteitstraining... ik heb al zóveel therapieën gehad.. en op de meeste gebieden kan ik heel assertief zijn. Eigenlijk wil ik juist 's stoppen met al dat getherapie en de oplossingen in mezelf gaan zoeken. Therpapietje hier therapietje daar, altijd zocht ik het buiten mezelf. Maar het was goed om het hier kwijt te kunnen. "Mijn gevoel even laten stromen" op z'n geitenwollen-sok's gezegd Eindelijk weer even m'n tranen kunnen laten gaan. Voel me nu opgelucht. En gezien hier! Zo, wat heb ik veel reacties van jullie gekregen! Zowel bemoedigend als "schup under den kunt". Doet me echt goed. En dat doet me goed, Zuske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 En dat doet míj weer goed, Djoon, dat het jou goed doet !Ik ga 's aanstalten maken voor m'n eten. Even aardappels schillen en daarna toch echt weg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 @Spud, mijn eerste idee is: tussenweg: LAT-relatie. Is dat niets? Dan ben je niet meteen zo gebonden. Dat is ook niet zo levensveranderd dan meteen gaan samenwonen ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 SPuD,Het gaat erom wat jij wil en hij wil? Jullie willen toch iets samen? SAMEN?Samen uitzoeken, dus. Anders wordt het niks, denk ik. Ik zou eerst uitzoeken wat ik zou wilen, maar ja, met liefde in het hart is dat soms lastig te bepalen. Is mijn ervaring, tenmiste.Djoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Ik heb iets moedigs gedaan... Ook wel slim vind ik zelfDoor die Complexe PTSS durf ik niet naar huisarts/tandarts enzMet geen paardenkrachten krijg je mij daarheen....Maar ik heb al 4 maanden een rood oogDie maar niet over gaat , oeioeioeihad al druppeltjes gehaald bij de apotheek maar die helpen niet. Ik heb geen pijn ofzo maar mn oog is wel beetje kleinerEn ik nies me het apelazerusHet zijn lichtrode adertjes, alsof adertje gesprongen is, maar dan aan twee kanten van mn pupil. Andere kant is pikobelloGeen pijn of wazig zien. Maar goed, details even terzijde, nu heb ik ernstig nagedacht en tadaaaaa EUREKA een mailtje gestuurd naar mn huisarts. Uitgelegd hoe het zit en of hij zo direct via de mail me kan helpen of anders een huisbezoek wil doen. Wat een goed idee zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Woman, als dat niet kan toevallig,sta je dan wel open dat je op afspraak opeen rustig moment ook bij je arts terecht kan?Ik heb het gevoel dat je al zo gegroeid bent de laatste 'tijddat je misschien al meer kunt dan je dacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 BELANGRIJKE MEDEDELINGDames, vanavond om 20.15 uur op RTL8:The full montyVeel kijkplezier!N.B. Ik verwacht jullie morgenochtend wel weer gewoon op een redelijke tijd op het forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 jaag jij mijn dochter en vriendin dan even uit de badkamer marc?ik kan mijn sauna niet in omdat ze aan het optutten en omkleden zijn,pfffffffff pubers.zo ga ik 20.15 u dus niet halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 krijg ik dan morgen wel ontheffing om te gaan werken, Marc ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 de badkamer is leegff een zuurstofmasker zoekenvoor de deodampen, pffffffarme boys daar op dat feest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Niwi, dat is helemaal in orde. Jij krijgt morgen meen ikook nog je eerste slingertraining. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden