Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Evy is de leukste... echt wel. Maar had die lessen op een oude mp3 speler staan, straks eens even gaan kijken of ik ze kan overzetten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Bekkie, ik las over je sterk zijn enzo. Ik denk niet dat het niet-drinken op een gegeven moment nog de kracht is, alleen wel nodig. Niet-drinken was iets waar ik doorheen moest maar nu niet zo moeilijk meer vind, wel moet ik wat op de signalen bij me zelf letten, gevoel of gedrag waarvan ik aanvoel dat het richting willen drinken gaat. Maar de werkelijke kracht, is kiezen voor leven, waar verslaving alleen maar overleven is, tijd en gevoel zien door te komen. Kiezen voor leven en niet voor verslaving is de keus voor kwaliteit, vrijheid in handelen en niet de tijd uitzitten maar er iets mee doen, waarde en inhoud geven.Die keus maak je nu en dat maakt je net zo sterk als welke stopper dan ook, vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Will, wachten op iemand die jou gelukkig maakt en dan ga je stoppen met drank, is volgens mij een sprookje. Hoe gelukkig je ook denkt dat iemand je maakt, uiteindelijk zal je eigen niet-gelukkig zijn sterker blijken te zijn. Je verschuift je afhankelijkheid van de alco naar afhankelijkheid van een partner of je gaat van puur geluk drinken als je een geweldige partner tegenkomt. Voor drinken is altijd een reden, net als voor het vast blijven zitten in een cirkeltje, het voelt gewoon veiliger. Toch heb je een uitbraak nodig, weg uit de nep-veiligheid, duik het diepe in, stop met drinken, lap je zelfvertrouwen op bij een psycholoog ofzo en merk dat je weer zelf kan zwemmen zonder verzuipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 ja Han, helemaal klaar en hardstikke rusteloos nu,al ff het park in geweest, maar de muziek trok me nietal is de sfeer altijd leuk bij die concerten.normaal, verdien ik er een paar uur strand/fietsen of zoiets mee, nuheb ik zelfs extra klussen gedaan en nog niet blij ervan.pfff.dochter is nu naar vrienden dus ik kan wel een paar uur weg nu de afsprakenweer gemaakt zijn.en jij ook zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 ligt het misschien aan de zondag, had van alles in mijn hoofd om te doen, maar kan me er niet toe zetten!! maar wel heel rusteloos. kinderen zijn lief aan het spelen, dus ga zo toch maar ff de stofzuiger pakken.suc6 allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Hier had ik een heerlijke middag. Heb heerlijk gefietst op mijn nieuwe electrische fiets. Buiten in een mooie omgeving. Heel gemakkelijk fiets je dan 30 km om. De wind wel om me heen, maar ik had geen idee of het nou mee-, tegen- of zijwind was. Fietst precies hetzelfde Woensdag ga ik dat weer doen. Gewoon zonder reden (ik moet altijd een reden voor iets hebben) omdat het fijn is om buiten te zijn. Het enige nadeel was dat ik aan het einde behoorlijk last had van zadelpijn :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Hannah, volgens mij kan jij in de toekomst kijken. Vertel eens, wat zijn de lotto-getallen van volgende week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 UitgenaptWas wel een verevelende nap, vol gekke droompjesNu douchen en dan met een grote bak koffie in de soleil haartjes drogen Best fijn !Tatum daar heb je broekjes voor met zo'n zemen lap. Scheelt echt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Ik met zo'n sportief broekje aan buiten, terwijl mijn nieuwste hobby "Easy-riding" is. Er zitten zoveel mensen onderweg bij een café buiten iets te drinken, die liggen dan toch écht helemaal in een deuk. Ik wilde eigenlijk overkomen als "ik fiets wat en tegenwind deert me niet". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Het was trouwens ook mijn eerste fiets-dag. Ik heb hem net gisteren gekocht. Van de week ga weer naar werk. Dat is elke dag 6 km heen en 6 km terug. Dat went dan wel weer snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: TatumIk met zo'n sportief broekje aan buiten, terwijl mijn nieuwste hobby "Easy-riding" is. Er zitten zoveel mensen onderweg bij een café buiten iets te drinken, die liggen dan toch écht helemaal in een deuk. Ik wilde eigenlijk overkomen als "ik fiets wat en tegenwind deert me niet". Ik zie je al gaan met zo'n broekje aan :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 "Benidorm Basterds" zijn er dan niets bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Tatum je kunt ook een gelzadel of zelfsvoor een paar euro een gelzadeldekje kopen of een schapenwollen dekjeje moet er even doorheeb, wennen aan het zadel, eelt op de billen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 was ff weg han Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Hannah, wacht maar af. Binnen een half uur komt de vraag van een andere forummer. Heb jij alvast het antwoord gegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 nog iemand een tip voor ruwe lippen?ik word meligga Tatum na apenff fietsenzonder knupke helaasmaar wel met stevige bovenbenenook helaas;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Zoooo, het heeft even geduurd, maar ik heb het voor elkaar.. Oude mp3 speler nergens meer te vinden... zal ik wel weggegooid hebben. Moest toen gaan downloaden... duurde even voor ik doorhad dat ik daar weer een apart program voor nodig had... moest toen de lessen van Evy weer gaan opzoeken op internet... ook niet zo makkelijk omdat de versie is verwijderd door Één.... vervolgend dus downloaden, kwamen ze alle 27 door elkaar op de laptop terecht..En toen nog op de mp3 speler mikken... Maaaar het is gelukt Heb gewoon zin om nu al even te gaan, maar zal maar een dagje overslaan lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Zo'n broekje kun je ook ergens onder dragen, jurkje ofzo...Zelluf weten. Wie mooi wil zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Jane, die stevige bovenbenen, daar kreeg ik de laatste tijd juist zo'n last van. Ik heb ook veel last van sinaasappel-benen (niet zichtbaar gelukkig) maar mijn benen beginnen ook heel erg zwaar, vermoeid en pijnlijk te worden. Daarom wil ik wel graag wat verlichting zoeken.Die 12 km per dag moet ik verplicht fietsen naar werk. Vaak op de terugweg met zwaarbeladen fiets vanwege boodschappentassen die ik onderweg meeneem zodat ik niet alles op de Zaterdag hoef te halen. En maar buffelen. Maar dat moet wel. Ik hoop dat deze fiets me daarbij gaat helpen. En dat geloof ik na vandaag zeker. Ik heb de fiets-hulp alleen nog maar op stand 1 gehad. Er zijn er 3. Bij stand 3 schijn je 25 km/uur te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Ik ga even soep maken. Laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Lijkt wel of ik in Belgie zit, Amai hier knupske daar. Is toch de max....Er bestaan ook vrouwenzadels hoor! Kan geen labello tegen op... Terry zadels zijn wel ok, hoor ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: YvonneMoest toen gaan downloaden... duurde even voor ik doorhad dat ik daar weer een apart program voor nodig had... moest toen de lessen van Evy weer gaan opzoeken op internet... ook niet zo makkelijk omdat de versie is verwijderd door Één.... vervolgend dus downloaden, kwamen ze alle 27 door elkaar op de laptop terecht..Goe gedaan! Krijg al stress als ik je zo lees Ik dacht dat je er alleen nog betalend aan kon geraken. Heb je het gratis kunnen downloaden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 quote: Originally posted by: DjoonLijkt wel of ik in Belgie zit, Amai hier knupske daar. Is toch de max....Knupske zeggen wij ni zenne . Toch ni in mijne coté Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Hoi allemaal! Even iets van me afschrijven hoor.. Wat is het toch moeilijk om met boosheid en woede om te gaan. Ik ben nu kwaad. Machteloos kwaad want ik kan er niets mee. Zou wel kunnen janken. Normaal zou ik nu gelijk naar de supermarkt rennen. Want dat gevoel moet weg! Of weg, nee eigenlijk niet. Ik wil het uitfreaken met drank en muziek.Het is maar een heel klein ding wat er gebeurde, na een verder heel leuke dag. Alsof het zo is dat als je je goed voelt, je trilling hoog is (yep, klinkt spirituwééél ik weet het). Als iemand dan z'n dag niet heeft, freakt 'ie het uit op mij. Met één zinnetje maar. Maar qua energie gebeurt er veel meer dan dat ene zinnetje. Ik heb verder gedaan alsof ik gek was en er niets van had. Ik heb hem namelijk al 's laten weten dat ik me gekwetst voelde. En daar pakte hij me nu dus op. Ik ga er bij hem écht niet op terugkomen. Gelukkig is het iemand die ik niet vaak zie. Het ergste vind ik nog dat ik het láát gebeuren maar er niets aan kan doen! Ik wéét dat ik me er niets van aan moet trekken. Ik wéét dat hij een rotbui had (ja ja, dat voel ik). En dat het waarschijnlijk daardoor gebeurde. Ik wéét dat ik die energie niet moet oppikken. En toch voel ik me gekwetst en daardoor kwaad. En kwaad op mezelf dat ik me weer zo laat "pakken". Joepie er komen tranen omhoog. Zonder drank. Even verder uitfreaken op youtube denk ik. Luxaflex dicht, telefoon uit. Niemand mag me zien. Toch even een vraag: hoe gaan jullie om met machteloze kwaadheid? Ik weet dat ik zou kunnen gaan lopen. Maar ik heb net al uren gelopen, ben moe. Normaal zou men een vriendin kunnen bellen om van zich af te praten. Mijn vriendinnen kan ik het niet bij kwijt. Die onderbreken me gelijk en dan blijf ik met een nóg gefrustreerder gevoel achter. Zo. Hoop dat ik niet het forum hiermee vervuild heb.. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Zuske, je hebt opgeschoond, nix vervuild. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden