jannekeW Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 niemand meer wakker?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Ja hoor janneke,net terug van het beachvolleybalen nog volop energie. ik ben meer een avondmensdus mij zul je niet snel bij de ochterploeg zien. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 quote: Originally posted by: jannekeWniemand meer wakker?? Wat denk je, als we 's ochtends zo vroeg opstaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Ik haak af. Oogjes vallen bijna dicht.Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 truste vroege vogel:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 hallo voor de avondploeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 hai jane nog steeds wennen hier , maar ben nog wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 volgens mij doe ik wat verkeerd want ben meestal te laat met reageren haha, ja sorry ben 29 maar echt een echte muts met compus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 geeft niks jannekeik begon hier 2 jaar terug ookals zo'n muts, mijn eerste forum(en nog steeds) wel verslavend dus,pas maar op:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Ha Witje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 trusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 hahah ben benieuwd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 hee die Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Zo, nog even hier om de hoek kijken:Dik heb nog niet terug gelezen, ook geen tijd meer voor eigenlijkligt nog een was die opgevouwen moet worden, morgen ochtenddienst blablabla en nog veel meereen soort 'ren je rot' op dit moment, goed voor de lijn zullen we maar zeggen ik heb wat lieve pb'tjes gekregen, ik kan ze bijna onmogelijk met een ellelange story gaan beantwoordeneven hierbij een korte update van mij thuissituatie voor dees of geenGistermiddag zoon bezocht, ik vond het erg heftig ook gezien zijn houding over de hele situatie,mans en stoer gedrag, waarschijnlijk om zichzelf ook een plek te geven in de groep van 8 jongens, niet dat hij al veel op de groep is want hij zit nog voornamelijk in zijn kamer/cel waar hij ook de maaltijden nuttigt. Ik werd nog net niet zelf gecontroleerd in mijn achterste bij binnenkomst!! Totaal andere koek dan ik ooit tot heden heb meegemaakt!! Behoorlijke impact heeft alles op me gehad!Ik voelde me flink * bij het weggaan maar sprak bij de bushalte een moeder die vertelde dat haar kind (nu na 7 mnd mag hij gaan)) helemaal was 'omgebogen'. Blij dat ik haar nog sprak want ik kreeg toch weer een klein beetje hoop.Vanavond mijn zus verteld die net terug is van vakantie en later samen mijn moeder van 85 gebeld.Ik wilde mijn moeder sparen maar die had allang aan mijn stem gehoord dat er iets was dus die stond ook niet echt vreemd te kijken.Het eerste wat mijn zwager vroeg: en de drank? (zelf zijn glas rode wijn omhoog houdend)In ieder geval waren ze supertrots dat ik geen druppel heb gedronken, en ik zelf natuurlijk ook.Wordt vervolgd.....................sowieso natuurlijk (beetje humor houdt staande!)Oke, nu weer over tot de orde van de dag............Sha gaat hier maar afsluiten.............oogjes dicht en snaveltjes toe (eigenlijk gewoon de was opvouwen nu, hihi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Hallo Witte, gaat ie lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Valt niet mee Sha, voor jou niet en voor die jongen is het ook nogal wat, sterkte.Niets mooi dat je partner er weer is en dat je er zo gelukkig van wordt, fantastisch meisje, hou dat vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Jeetje Sha dat was echt niet leuk dus om te zien.Ik hoop met je mee hoor dat hij ook zo een gedragsverandering daarmag meemaken.En petje af voor jou dat je je zo staande weet te houdenin deze situatie!!!!Echt geweldig van je:present:Moah wat zalle we zegge Harry...Het moet nodig zo weze, zegge we dan hier in NH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Welterusten dan maar, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Sha, als je nog leest:ik hoop dat je over een poosjenet als die moeder mee mag maken dat jouwzoon ook meebuigt en uit deze situatie kan halenwat hij oh zo nodig heeft. Ik heb er wel vertrouwen in,streng, structuur, regels, verantwoordelijkheid leren nemen.Hij heeft erg veel tijd nu om na te denken, om te gaan vergelijken daaren zal inzien wat hij nou nog wil met de rest van zijn leven, na deze periode.Het maakt het niet makkelijker voor jou als moedermaar daar is die andere moeder ook doorheen gegaan en gekomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2011 Mijn wekker gaat 4.30 uurzal ik het nog meemakendat ik toch een vroege vogel word:wacko:weltersuten mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik lees nu pas jullie berichtjes, lief Ik blijf er voor gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden