Louise Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 Hoi allemaal,Komen jullie bb nog weleens tegen? Ik heb hem een paar keer een bericht gestuurd maar krijg geen reactie. Hij kan natuurlijk ook met vakantie zijn?Groetjes, Louise
Jaap Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 Voor de goede orde, ik had er nog niet over geschreven, uiteraard ben ik mijn vakantie adb doorgekomen. Niet geheel alcoholloos moet ik bekennen. Ik heb wel een paar alcoholarm bier gedronken. max 0.5%. Maar ook wel een paar 0,0%. Ik ga daar niet over zeiken. Maar zal het ook niemand aanraden hier. Maak gewoon je eigen afweging en luister naar je lichaam.
Shahire Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 Jaap welkom 'thuis'fijn dat je een leuke vakantie hebt gehaden nog leuker om je hier weer te zien
Jaap Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 En ik heb gelijk maar mooi weer meegenomen. Die regen mogen ze in Limburg houden. Maar met een lekke tent was dat niet zo'n ramp. Gewoon een paar vuilniszakken over de slaapzakken en klaar.
Shahire Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 Heel goed dat je de regen in Limburg hebt gelaten!!Laat de zon hier maar heerlijk schijnenWel knus zo in een tentje, onder de vuilniszakken dicht tegen elkaar om elkaar warm te houden
niwi Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 dan was Jaap zeker ook diegene waarbij ze van de gemeente uit eigen bewegingeen glascontainer naast de deur hebben geplaatst ?
Shahire Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 als hij nu nog dronk zou hij tenminste nog iets aan die glasbak hebben, scheelde dan weer weg brengen
Jaap Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 Dat was vrij zinloos geweest, ik had ook erg veel statiegeld, kon ik mijn vakanties van betalen.
Shahire Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 jij je vakantie, Niwi zijn hypotheek en ik ga het nu even uitgeven aan de boodschappen laterssssssssssssss
Jaap Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 Gelukkig heeft de gemeente wel de supermarkt destijds 200 meter dichter bij mijn huis neergezet. Dit is echt waar.
Shahire Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 Haal jij dan even de boodschappen voor me!
Jaap Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 Ongeveer, als ik de achteruitgang neem hoef ik enkel de straat over te steken.
Jaap Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 Eerst moest ik nog een groot parkeerterrein over, maar daarop is de nieuwe supermarkt gebouwd met ondergrondse parkeerkelder. Daarin is mijn huis trouwens bijna in gegleden toen de boel ging verzakken.
Shahire Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 aardappelsgourgettegehaktspaanse peper1 melkmini lasagnede rest komt nog wel Jaap
Zuske Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 quote: Originally posted by: lien2206ik voel me een beetje rusteloos, wil van alles doen, maar er komt helemaal niets uitmijn handen!! frustie vind ik dat!! dus nu ga ik de strijk van boven halen en de boel strijken, en een nieuw wasje erin, anders heb ik morgen niets om aan te doen Vaatwasser leeg halen en dan straks boodschappen doen, anders niets te eten!! hmme pffff, of eerst nog een bakkie, Nee hup in de benen! tot later En, Lien, heb je je onrust nog kunnen overwinnen door iets te doen? Ik hoop het voor je!
Jaap Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 Ik dacht dat ik boodschappen voor Sha moest doen.Ik ga in ieder geval nu, koffiemelk geen probleem. Ik ga straks een kruisbessentaart maken van kruisbessen uit eigen tuin. Een fijne voortzetting op het internet.
Shahire Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 quote: Originally posted by: borretjeSha; Wil je even koffiemelk voor me meenemen? Zit hier zonder geld;) Ben terug Bor, moest eerst die koe nog melken
Shahire Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 quote: Originally posted by: jopienu moet ik me nog haasten voor de boodschappen Jopie, je had Jaap even moeten vragen, die ging toch al...is bij hem vlakbij!
Shahire Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 Woman had een draadje aangemaakt: huizenruil in de vakantie, wellicht iets voor iemand die graag weg wil en weinig middelen, eten moet je tenslotte thuis ook!
Max72 Geplaatst 4 juli 2011 Rapport Geplaatst 4 juli 2011 G'middag allemaal.Drukke maar wel leuke dag gehad.Veel uitleg gehad, voorstellen aan iedereen.Kleding gekregen, 2 kleine examens gedaanauto van de zaak stond klaar, oftewel, druk de hele dag,maar wel leuk.Nog bedankt iedereen voor de vele steun:)Ging boven verwachting moet ik zeggen.Weinig stress of onrust, en geen tijd om eendrinken te denken;)Nu eerst even eten en vanavondnaar de praatgroep.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden