Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Sterker nog: mij bevalling was 16 jaar geleden. Denk je dat ik dat hier nog opschrijven zou??!!?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Kirk, hier geen mogelijheid tot een ooyevaar. Geen man komt meer in mijn huis. Niet op die manier althans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 goeienavond mensennog niet bijgelezen'was tot 20.00 uur op het strand,lijkt wel een vakantiedag:Dtatum donderdag komt er bij de ldleen gelzadel in de aanbieding €5,= Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Jane, ik ga gelijk kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Een bevalling, dat zendt je toch niet uit...En als ze al zo maloot zijn het wel te doen dan ga daar toch niet naar zitten kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: kirkyquote: Originally posted by: TatumJane, ik ga gelijk kijken waarom niet gewoon wachten tot donderdag ? ----- ik ga gelijk kijken op de eerstkomende donderdag - en dat kan niet dat is een werkdag - dus het eerstkomende weekend --- mits ik geld heb natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Harry,er lopen meer malloten rond dan jij denkt.Of hoe noem je een vrouwelijke malloot eigenlijk?Malloteres? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Tina, ik ben geen mailloteres, ik werk niet in het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Een bladzijde terug Tatum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik begrijp het niet Tina, het lijkt allemaal over het ENGE mens te gaan. Sorry, maar dan nock ik liever af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik begrijp je niet Tatum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 AvondLas ff terug...oh zalig..Blijkbaar deed de zon een aantal geen goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Tina, dat heb ik niet gezien. Ik was nog veel te veel bezig met wat er gebeurd was. Er gebeurde iets met me. Beangstigend. Ik vind het wel een heel lief grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Nee Spike,dat ken ik niet.Ik was een thuisdrinker,dus niet in gezelschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 En Kirk, OUDE MAN, ja mag blijven glijden hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Kirky, begrijp ik het goed? Heb jij je forum afgeschoten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Fleur,:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 ik kom jullie vast weltrusten wensen. slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Igor,Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik krijg plots weer een autistische aanval . Nou ja..whatever..goed gek zeg ik dan maar..Hey wat lig jij te grijnzen Tina Dinah Ging het een beetje vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Nou,Kirky, wel gezellig, dat je ons dan weer gezelschap komt houdenDat was lang geleden.Alles goed verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Dinah,ik zie je ingelogd.Wil je wellicht iets zeggen over hoe het is gegaan?@woord vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 20 gebruikers ingelogd.Niet te geloven.Wordt het toch nog gezellig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden