jannekeW Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 hai tatum denk dat je al weg bent, de mijne zijn bijna 2 en 7 mnd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik kreeg een dagdroom waarin ik iedereen helpen moest. Dat kan ik niet.l Dat wil ik niet.Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Wat is dit nu weer?Alweer een forum ter ziele? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Kirky, dat ga ik niet doen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 hahahaha ja bijna een bevalling, alleen de pijn niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Nee, Tina, we gaan gewoon chillen net zoals altijd. Zonder nare dagdromen en met de dag van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Janneke, wat ben jij aan het doen? Wat wil jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik log uit. andere dagen beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 hai tatum!! ja het blijft prachtig. zo zit ik nu ook steeds naar onze oudste te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 moet nog ff wennen hier, maar komt wel goed..;0 xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 jullie gaan zo snel... ik red t meestal niet sorry... zal t proberen en de compu weer inpluggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 ik kreeg n droom..mn man weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 ik kreeg n droom..mn man weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Tatum,Ik snap het niet maar ik hoef het ook niet te snappen, ik wens je al wat je nodig hebt Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Goeieavond luitjes... Heb lang niet alles bij kunnen lezen... was een lange dag... Maar zie de laatste postings... ennu... 'forum ter ziele' ????? :$geen idee waar het over gaat... hier niet lijkt me.Misschien een beetje stil nu... maar dat gebeurt wel vaker... voor we het weten hebben we weer vijftig bladzijden op een dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Janneke, was het een droom of een nachtmerrie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 nee was n nachtmerrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Tatum,ik begrijp je ook niet zo goed.Maar ik kan ook niet alles snappen, hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: kirkyquote: Originally posted by: jannekeWnee was n nachtmerrie Uhmm, Kirk, geloof niet dat dit overkomt zoals jij wilt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik heb nog nooit een nachtmerrie gehad terwijl ik gewoon wakker was. Het leek er trouwens wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Hannah,dat is het ook, ik moet wel ontzetten veel geluk hebbenals het aan mij wordt toegewezen.Ik ben nr.3 en het is een mooi app, in een lief dorpjehier dichtbij.Maar goed, niet geschoten is altijd mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ja hoor, dat gaat best lukken.Hier ben ik het meer dan zat,2 goede buurtjes ook al weg.De buurt gaat zo achteruit hier,daar wil ik niet in blijven wonen.Maar, geduld, dat zal moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Hoi allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Albert,hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Spike, ik zag niet één enkel bevallingsverhaal rondgaan Jij wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden