Soothe Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 Ik heb mijn zegje gedaan en Kirky reageert.Dat is alles goed.Een spion, die beter kan verdwijnen gaat een beetje te ver.Ik mag dan wel een opmerking hebben. Kirky kent me wel een beetje.We hebben hoor en wederhoor gehad. Zo hoort het.Die Kirky , een private eye.Beware of kirky.
jannekeW Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 ja wel in een boom en blijf er hangen tot de pruimen rijp zijn.....xxxxxxxxxtot snel!!x
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: kirkynu word ik beschuldigd van spionage . waarvoor , ik zou het mjn god niet weten . daar heb ik nu ''last'' van . je zou er ook om kunnen lachen
Jaap Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 Ik denk dat er een beetje sprake is van een misverstand. In feite was je op zoek naar oude vrienden meer niet. Als ik het goed begrijp.
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 Janneketot de pruimentijd dan maar weerwelterusten frummersslaap lekker:lips:en morgen weer een frisse start
Jaap Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 Janneke, niet helemaal terug bij nul hoor. Probeer het als een proces te zien. Het deel dat je hebt afgelegd is niet verloren.
witte Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 Dat gebeurd op een forum waar niet iedereen elkaar goed kent Kirkydan heb je weleens uitspraken van mensen die je niet kent waarvan jedenkt huh???Hou t voor nu maar ff bij de uitsprakenvan je bekende, die snijden wel hout, tenminste vind ik.Uiteindelijk als je wat langer op dit forum zitdan leer je uiteindelijk ook wel iedereen weereen beetje kennen.Het is tot nu toe, wat mij betreft, altijd nog goed gekomen;)
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 Ik las je verkeerd denk ik nu jannekeom 23.36 u bedoel je dan dat je weer gedronken hebt?
jannekeW Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 wat ik al zei probeer er wel tussen te komen maar jullie zijn zo snel!!
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 ja het gaat ook snelen dan lees ik dus slordigmaar wat is t nubleef je tekst/pc hangenof jij met je drinkgedragAagje wil het wel graag weten he
witte Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 Ga lekker je bed in JannekeHou t beperkt voor jezelfBen je morgen blij dat je bent gaan slapenWel trouwens morgen ff hier op de koffie komen heMaken we morgen weer een nieuwe start
Soothe Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 Hoi Witte,Jij bent geen dubbelspion hè.Anders kom ik nooit meer.Linke soep hier.dag dag!
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 Ik denk dat dat ook niet als helpend wordt ervaren Kirkik vond dat ook geen fijne oipmerking en ook niet dat je maar weg moet,zoiets schrijf je niet.Het is ook niet fijn voor nieuwe mensen dit soort dingen te lezen.
witte Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 Mijn tweede naam is Mata Hari hoor Soothedus ik zou maar ff mooi oppassen als ik jou was.Jij bent toevallig wel 1 van de mensen die ik bespioneer.Dacht jij nou echt dat Anna zomaar niet zo veel meer hier kwamNou mooi niet, alles wat mij opvalt geef ik aan haar door So watch youre steps Mister:camera:
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 ja papa Soothe:heart:ons kent ons he:Dwelterusten part IIHeintje
witte Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 Ik weet bijv al dat je nog 1x reageert Sootheontken t maar niet....Je laatste berichje was niet je laatste berichtje hier vandaag:D
Soothe Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 Mata Hari, slaap lekker voor straks.Zal scherp op één en ander letten.Vreemde zaken gebeuren hier. :$ECHT WEG!!!!!
witte Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 Zie je wel SootheIk weet al zoveel van jehahahaEn dit is nog maar detail:D
Soothe Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Geplaatst 6 juli 2011 Je laatste berichje was niet je laatste berichtje hier vandaag. Je had weer gelijk. Het is wat met me.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden