lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 dat komt wel jannekewij kennen elkaar al wat langer hemaar idd )Fleur) ik heb er een hekel aanzulke lange lappen tekst extra, ik ga ze nog lezen ooken als je de naam erbij tikt weet iedereen wel wie je bedoeltje gaat als je met mij praat toch ook niet elke zin herhalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: kirkyeigenlijk kom ik hier niet eens voor mezelf , ik was / ben benieuwd naar hoe het een aantal personen nu vergaat i.r.l .ik ken ze niet persoonlijk , alleen maar via fora dus is de enige mogelijkheid contact zoeken via fora , o.a deze .Are U kidding me???Voor laters misschienSlapen Fleur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 ik sluit me aan bij spike.... heb wel meer te melden doe ik later wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: SootheWe houden het beschaafd. Als je een tijdje droog staat krijg je een hartje. Ik heb nooit een hartje van je gekregen Slapen Fleur!!!Ok ok...zeurkous..Gone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Kirk, wat jij doet is jouw eigen ervaring veralgemeniseren. Door je manier van schrijven. Daardoor kom je wat betweterig op me over. Als je het meer bij jezelf houdt dus schrijft over jouw ervaring komt het anders over denk ik. En dan kunnen mensen ook kiezen of ze er wel of niet iets mee doen.Maar je gaat toch niet veranderen en dat siert je natuurlijk. Dan lees ik het gewoon zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 hai sootie!!gaat nu allemaal prima... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 dat was volkomen duidelijk Fleur:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Fleur de vier maanden grens over verdient zeker een hart. :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:De toets bleef hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: SootheFleur de vier maanden grens over verdient zeker een hart. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: De toets bleef hangen. slijm slijm slijm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 vroeger schreef jij als een van ons kirkynu lijkt het alsof jij alles al weeten alleen maar komt brengendan is het dus niet gelijkwaardig meeren lok je blijkbaar ook iets uit.ik ervaar het zo wel tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: kirkyvroeger voelde AdB als een warme deken , nu voelt het als of ik het hol van de leeuw ben binnen gelopen . dat zal voor een groot gedeelte met het verleden te maken hebben . voor jou mopperSjjjjjtttt..ik was al weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Snoep!!! Soothe Fleur :D *al slapend..sjjjjjjjtJe bent irritant Fleur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Ja ja ik ben al weer 4 dagen terug of zo van vakantie. Langs 4 brouwerijen gefietst, Alpha, Leeuw, Brand en Gulpener. En toch niet bezopen geraakt. En nog langs een hopplantage. Daar stond een bordje bij dat die ene plantage genoeg was voor 20 miljoen glazen bier. Dus veel vitaminen gaan er niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeSnoep!!! Soothe Fleur :D *al slapend..sjjjjjjjt Je bent irritant Fleur!! ja inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 kom fleur we gaan slapen...weltrusten mensenen geen ruzie maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Goeie avond allen die nog wakker zijn,net even een paar pagina's teruggelezen en geen zin om me in deze discussie te mengen. Kom me alleen even droog melden.Tot morgen.Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 vit.B toch? gist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 spikevind dat ook wel wat overdreven hoor...een spion hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 neem nog n afzakkertje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 ik vind dat je nu iets invult bij hemwat ikzelf niet zo ervaar en anderen vinden misschien nog ietsanders Spike.dus je bent zelf ook wel wat stellig in je mening, misschien dat Kirky je daarom zo stoort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 ha die Witje!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 kan weer bij nul beginnen... blijf ff hangen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 waar hang je dan Janneke?toch niet in een boom heoeps, foute humor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Hallootjes allemaalIk kom ook ff zeggen dat ik het droog gehouden heb. (Super tof Niets, hou vol en ga zo door!!!)maaaaaaaaar wil me wel ff in de discussie mengen.Het forum leest raar hoor, als je alles later leest dan het geschreven is.Heb ik wel vaker als je de dag pas laat doorneemt.Ik snap niet zo heel goed waar het allemaal over gaat.heeft het uberhaupt zin deze discussie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 humor mag altijd Kirkmaar gisteren was je grofen vrouwonvriendelijkje vond dat dat mochtik had er last vandat kanje mening geven mag ooken dat blijf je doenen daar is het forum voormet respect mag hier gewoon allesmaar het forum af blijven kraken is gewoon vervelenden onterecht in mijn ogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden