fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 hmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeMopper Kirky :DNou ja...wie moppert er eens niet? Ik voel het niet..[/qfleur de mopper smurf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: YvonneHoe weet je trouwens dat ik een slaapkoppie ben ??? je leek me wat warrig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: YvonneOnderin de vriezer een bak roomijs met stukjes chocola gevonden, driekwart vol... nog van de pasen hihi... Zit nu ongegeneerd te genieten met kleine hapjes had je beter voor de kerst kunnen bewaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 hai yvonne ben jaloers!! de volgende keer haal ik het ook inhuis:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Dames toch... ik heb maar een klein bakske voor mezelf gevuld... en al op natuurlijk.. Zal de rest eerlijk onder jullie verdelen. wat nog prima te eten... En voor de kerst zal ik wel nieuwe halen... ruim op tijd uiteraard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 hoe doe je quotes??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 zie je Snoepje bent niet te doen2 x zelfs nietFleur zegt het zelfdus daar ga ik mijn zuurverdiende centjes niet instoppensue me:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Brilsmurf stal mijn hart . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 En dit slaapkoppie gaat nu nog heel ongezond een pafke doen in de tuin... en daarna heel gezond lekker slapen. Trusten voor allemaal straks.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: jane4zie je Snoep je bent niet te doen 2 x zelfs niet Fleur zegt het zelf dus daar ga ik mijn zuurverdiende centjes niet instoppen sue me:D kost je 75 euro jane..en fleur wil gewoon zelf lekker komen want die houd wel van regels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Kirky,Ik bedoel niet de manier waarop jij met de drank omgaat,dat deel ik wel een beetje.Heb ook schuldsarnering gehad etc etc. Een grote puinhoop was het.En ook ik ben niet zo klagerig aangelegd.Ik bedoel, de soms 'bedekte' steekjes onder water naar dit forum.En ook daar kan ik mee leven hoor.Moest het even kwijt. Ik weet dat jij dat kan hebben.No hard feelings hoor.Kirky, ouwe tukker! Hé, dat zal het zijn. Tukkerig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 niet leren quoten please Jannekewe snappen zo ook wel op wie je reageert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Slaapwel vonnekeIk kruip ook eens onder de wol. Morgen weer werkendag Jieeeeeeeehaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: jane4niet leren quoten please Janneke we snappen zo ook wel op wie je reageert Yep!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Jane houdt niet van quoten :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 ok jane thanx ik snap er meestal nix van maar dat ligt dan aan mij denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Oké Kirky.Het is alles goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Ik houd ook niet van quoten, maar het mag wel hoor.Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 nou soothe dan probeer ik maar te reagerem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Hoi Jaap, ook weer in het dorp.Good to see you. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 hoi jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Je bent in ieder geval de eerste die mij een duidelijk antwoord gaf op een vraag rond je forum zonder enige terughoudendheid. Dat mag ik wel..Slaapwel allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Hoi Janneke.Ik ken u nog niet.Bij deze een virtuele handdruk.We houden het beschaafd.Als je een tijdje droog staat krijg je een hartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Kijk dat krijg je nu van niet quoten...was dus voor Kirky bedoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden