Shahire Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Hey Snoep je kan ook te ver gaan hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: ShahireTuurlijk zie ik mijn kans schoon ik hoor het niet gauw zeggen dat iemand graag wil zorgen.... ik laat me eens lekker vertroetelen en verwennen bij Snoep 50 euro per dag sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Voor net hetzelfde Spike Jezelf natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Jemig Snoep....uitzuiger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeJij lijkt me een lieve mama als ik je zo lees Ik wil die van mij meestal buiten.. . jamaar toch zijn ze dan thuisen kan je lekker voor ze koken en samen eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: ShahireJemig Snoep....uitzuiger! is vakantie tijd sha.... is een prikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Nou, ik ga er nu nog maar eerst even over nadenken Snoepvolgens mij ben ik bij Jane haar B&B goedkoper uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Is echt niet duur hoor ShaUltra all InclusiveVP, fiets lenen, je krijgt een massage van Snoepsla je thuis komt, ze wast je rug onder de douche of in bad,bakt pannekoeken tussen de middag en s avonds mag je onbeperkt DVDtjes kijkenen als je dr tanden uit dr jeweetwel hebt gemeptnet als Bol bij dr zus, dan heb je nog forumtijd bedongen ook:Den dat allemaal voor 50 euriestoch Snoep?ik kom mee hoor, met Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 overloopster:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 en...............Jane heeft nog een sauna ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Nou net terug van de sportschool, maar ben weer lekker met de neus op de feiten gedrukt. Hartslag was voor mijn gevoel veel te hoog en mijn netelroos is in alle hevigheid terug. Laat ik nu precies weten hoe ik hier van af moet komen stoppen met drinken!Daarnaast weer goed op m'n eetpatroon letten en over 2 maanden zit het weer goed.Ben nu misselijk, al was ik dat heel de dag al wel een beetje. Gisteren had ik ook die bij verschijnselen maar heb toch nog wat gedronken. Vanavond maar eens niet. Ga m'n reiki boek maar weer eens doornemen en vrijdag ochtend als de kids naar school zijn eens lekker een uurtje mezelf reiki geven. Mediteren kan ook heb ik ook al wat over gelezen.gr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 bij mij kost het meer juisten alleen ontbijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjequote: Originally posted by: ShahireJemig Snoep....uitzuiger! is vakantie tijd sha.... is een prikkie :D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 janedan moeten jullie wel samen in 1 bed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Als Jane het zegt geloof ik het wel,dan kom ik maar toch wel Snoep kunnen we zondag samen ontbijten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 nee sha ...is zelf bediening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 spikeik weet niet wat ik hier op moet zeggen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Ga even met dochter GTST kijken, lang geleden maar wel even gezelligsamen op de bank chillen latersssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 ja ben ook zo weg..krijg visite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Spike:heart:je hebt gelijk hooren natuurlijk waarderen we wat we hebben(maar niet altijd hoor, ik heb pubers:Disgust;)Sha we gaan 3 nachten, 1e nacht zorgt Snoep voor de cateringdan jijen als we dan nog leven, ikdeal?krijgen we misschien wel korting ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Hey Dinah,Fijn dat je meldt hoe het met je gegaan is. Ik denk dat iedereen aan je gedacht heeft. Wat is dat afwachten vervelend hè. Ik heb het begin van baarmoederhalskanker gehad en ik vond dat wachten op uitslagen de meeste stress geven.Ik duim dat het allemaal mee zal vallen en zend je een heleboel positieve gedachten.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Natuurlijk ben ik blij met haar SpikeGeen van beiden is vanzelfsprekend volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 quote: Originally posted by: jane4Spike:heart: je hebt gelijk hoor en natuurlijk waarderen we wat we hebben (maar niet altijd hoor, ik heb pubers:Disgust;) Sha we gaan 3 nachten, 1e nacht zorgt Snoep voor de catering dan jij en als we dan nog leven, ik deal? krijgen we misschien wel korting ook omdat jullie een bed samen delen..75 euro per nacht..samenen niet langer dan 2 minuten doucheniet meer dan twee boterhammen bij het ontbijtwe blijven wel op de kleintjes letten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 en om 22.00 uur het licht uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2011 Harde noot die Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden