fleurtje Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2011 Nog ff op..Hoop dat ik nu wel juist zit SUPERKNAP gedaan Snoepje en Sha!!!!!!!!!!! En nu slapen gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2011 Goedemorgen,Sha en Snoep op het halve jaar. Tsjonge. GefeliciteerdZelf vier ik dit met een dag zeilen. Beetje wind om de oren kan geen kwaad. Moet vroeg weg, want om de een of andere reden moet dat heel ver weg.Een hele fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 morrie......nog niet geslapen....ga het zo maar weer proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Goedemorgen,vroeg wakker en ik lag er pas om 4 uur in vannacht.Gister had ik een "feetsje"van de dochter van een vriendin,zij was geslaagd voor haar eindexamen.Wat als een leuke avond begon is geeindigd in ellende.Ik zag al meteen dat er ontzettend veel werd gedronken.Vooral door een paar jongens.Om een uur of 12 stortte er een jongen compleet in,teveel gedronken.Na een half uur was hij nog niet bij de mensen,dus 112 gebeld.Zijn ouders konden wij net bereiken,zij hadden zelf een feestje en namen de telefoon niet op.Om een lang verhaal kort te maken,vriendin en ik er achteraan in mijn autoen tot laat in het ZH gebleven.De ouders kwamen later, inmiddelshadden wij ze eindelijk bereikt.Ze waren dan wel met een taxi,ook niet al te nuchter.Ik ben er enorm van geschrokken,de jongen is in een coma van de dranken is dus nog in het ZH.Het ergste vond ik de reactie van de ouders,zo van" ach, door schade en schande wordt hij wel wijzer".Nu een paar uur later zullen ze zelf wel ontnuchterd zijn enzal de situatie wel tot ze doordringen.Bah, ik ben er naar van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 goede morgen frummers.Hé tina wat vervelend, zo'n nacht. ik hoop dat de ouders van die jongen het gevaar zien, dit ging wel heel veel verder dan een lesje.ik zal even koffie zetten en de ontbijttafel klaar maken. ik zal op m'n tenen lopen want zo te zien hebben er een aantal nog wat uurtjes slaap nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Goedemorgen allemaal.Ppfff waardeloos tien, tis te hopen dathet goed komt met die jongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Goeie morgen luitjes.. Igor, ik help wel ff... Wat jammer dat zo'n feest dan op die manier verknald wordt Tina , pfff. Sha en Snoep :light: :light: :light::light: :light: :light:En ik zie dat Bekkie jarig is vandaag.. Lieve Beks.. ik hoop dat het komend jaar jou weer rust brengt en dat de detox die er aan zit te komen het begin is van tijden waarin je je weer heerlijk in je vel gaat steken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Mogge Von, eerst maar ff rustigwakker worden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Sha en snoep?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 ha die Max... sha en snoep staan een half jaar droog om het maar zo te noemen.. Verschrikkelijk mooi nummer overigens.. Zitten ook heel dierbare herinneringen aan voor mij. Ik ga nog een bakkie doen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Gefeliciteerd dan sha en snoep.Wist ik Yvonne:)Heb mijn bakkie al op, nu even met de hond uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Goeie morgen kanjers. Zondag rustdag hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Snoepje en Sha,goed gedaan!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Ik dacht nog even te kunnen slapen,niet dus.Ben er gewoon nog naar van,ik zie het nog steeds allemaalvoor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Snoepie de poepie, en Sha. een half jaar. goh wat goed zeg. Een dik applaus voor jullie. :present: :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Hé,Darretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 sha en snoepie een hele grote bos :present:en bekkie van harte gefeliciteerd, en dit jaar wordt zeker beter dan de afgelopen jaren.ik was even naar de bakker om verse broodjes te halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Je zou zo graag die jongen voor z'n kop slaan Tien, om te laten zien waar hij mee bezig is, maar als we naar ons zelf kijken hebben we het ook zelf moeten leren zien. Hij moet die weg nog bewandelen, en daar kunnen we niets aan doen. Tuurlijk heeft het je geraakt, maar je kan er zo weinig mee. Het blijft maar malen in je hoofd.Ik hoop dat je toch nog ff kunt pitten en een beetje rust kan vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Ben je dan niet supertrots op je nieuwe tuin Hannah?Het joepie gevoel komt nog wel,echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Geduld is een schone zaak Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Das jammer Hannah dat je nog geen eindresultaat kan zien. Vervelend hoor dat je moet wachten tot volgend jaar.Wat moet er nu nog allemaal aan de tuin gedaan worden?Je had geen vissen hé? Dus de reiger kan niets jatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 en ik ben weer weg. ruimen jullie de ontbijtboel op fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Hannah wat ik gedaan heb om mijn vis te behouden is heel fijn visdraad 2 mtr. hoog boven mijn vijver gespannen. Dit kun je ook vlak boven de vijver spannen en is niet lelijk.Och en een paar vijverplantjes zijn niet echt duur, of je moet mensen weten die wat stekjes voor je hebben. Wel winterhard.Hoe diep is je vijver? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 goedemorgen frummers se...Sha en Snoep....een hele droge felicitatieBekkie, eveneens van harte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Den Superrekel se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden