Shahire Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Ja emotioneel worden, ken er hier nog èenkreeg gisteren een brief van mijn zoon met als eerste regel:lieve mam, ik wil niet dat je om me gaat huilen.........je snapt em al....de tranen liepen prompt over mijn wangen is maar goed dat ik nu even te werk ben, zou zo weer beginnen dus maar even aan het werk en verstand op nullaterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Goedemorgen. Lekker geslapen met de rolluiken dicht. het is alleen zo ongezellig als ik wakker word. Eens creatief oplossen want dat vind ik maar nix..Gaat goed met de hondjes. Beetje gek, Zowie piept een uur of ik er al uitkom en als we eruitgaan dan gaat ze in haar eentje in het souterrain zitten ... strange fenomena....Straks de psych en daarna de dag voor mezelf. Rustig aan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Lekker rustig hier,iedereen druk?Dan ga ik ook maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Ik denk van alle twee wat Bordus niet òf òf, maar èn èn.Snoep en Sha, lekker aan het oogsten al!en hier rust in de tent, mijn bankperikelen zijn goed afgelopennu de sores van zoon nog, die worden hopelijk morgen afgehandeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 sha..joop ...bor...jane..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Ik betrapte mezelf gisteren op dezelfde onnadenkendheid Wijfie;in de super knalde een donker meisje van een jaar of 9, me keihardbijna omver, au dus, mooie donkere kijkers, maar geen sorry en wel lachen,dus jane de vermeende moeder erop aangesproken. Die ging tekeer want het was niet haar dochteren dat had ik niet zo maar aan mogen nemen (terecht dus); ze verwees me naar een andere donkeremoeder met de woorden: daar moet je zijn. Norgmaals mijn verhaal, nogmaals verontwaardigde moeder;zij had dezelfde last van dat meisje, maar het was niet haar dochter dus. Eindelijk slim geworden vroegik aan het meisje dat nog steeds rondholde wie haar moeder was: een blanke hoogblonde moeder dus,die mij keurig bedankte voor de melding en haar dochter netjes sorry liet zeggen. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 wijfie//moet er wel om lachen hier hoorzie het al helemaal voor me...hoe je man in de stront trap...haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Jopie de postchauffeur :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 quote: Originally posted by: jane4en hier rust in de tent, mijn bankperikelen zijn goed afgelopen nu de sores van zoon nog, die worden hopelijk morgen afgehandeld. Blij te horen Jane, ga je in ieder geval een beetje rustig het weekend innu hopen dat het voor je zoon ook goed afloopt!fijn weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Lieve luitjes, fijn weekendik ben zo computer-af en ben er pas weer einde weekend see you later, enjoy!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 spike weet je wat ook vreselijk irritant is, als klanten aan het afrekenen zijn en gewoon aan het bellen zijn ondertussen en net doen of de kassierre niet bestaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 ik ga even een frisse neus halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 nog irritanter vind ik 2 van die huismutsen die midden in het pad van de supermarkt staan bij te kletsen zodat je er niet met je karretje langs kan, ga fijn thuis aan de koffie zitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 kijk...........that's why ik een fietsbel bij me heb in de suup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 hoihoinet bij mn behandelaar geweest op op de jellinekik kan m nu ook mailen ipv bellen.ik vind dat een zeer goed idee.ik had m ook verteld over dit forum en dat vond ie een prima aanvulling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Goedemiddag saam,eigenlijk heb ik niets bijzonders te melden.Lekkere middag gehad,naar de markt, een gróóóóte zak frites gegetenwaar ik nu aweer spijt van heb.Twee leuke jurkjes gekocht in de sale,en een gebloemde legging.Interessant hé?NOT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Ik vind het heel boeiend Tine. Vertel er eens wat meer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 EINDELIJK weekend!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Nou Mups,ik weet nu al dat ik die legging niet aan durf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Moet je durf voor hebben maar waarom niet Tina? Gewoon doen wat je leuk vindt! Doe ik ook niet hoor maar ik geef het graag als raad Muppie miaaaaaaaauwwww...lekker ding! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Tina wel wat langs op die legging he zal je beslist leuk staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 quote: Originally posted by: albertinaNou Mups, ik weet nu al dat ik die legging niet aan durf. Tsja, bloemetjes he? Gewaagd hoor. Jij kunt het vast hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeMuppie miaaaaaaaauwwww...lekker ding! Hey liefje, mn liefje. Fijn he, weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Hoi hoi ik ben ook weer thuis. Heb heerlijk gewerkt dus ga ik met een goed gevoel het weekend in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden