Aicha Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 Bor ik zal zeker aan je denken en ook aan je kleine ventje vandaag. Zal een hele zware dag voor jullie zijn :heart::heart::heart::heart:
albertina Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 Bammetje,en klagen dat je te dik wordt?
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 GoedemorgenOk voor ik zeg wat ik zeggen ga wil ik heel duidelijk zijn dat ik absoluut geen probleem heb met bepaalde religies. Ik vind het enerzijds bewonderingswaardig dat het mensen helpt en ze dat ook verkondingen willen maaaaaaaaaaaaaaar MOET DAT NU OM 8u 'S MORGENS???????? IK SLAAP DAN NOG Volgende keer gooi ik mijne wekker naar beneden Igor, ik las je gisteren..ik las ook de reutemeteut van oei en ai (sorry mensen). Geen oei en ai hier maar WAAR BEN JIJ IN GODSNAAM mee bezig????!!!! Ik voel me slecht...oeeee..ik heb een armpje nodig...oeee..Ik ga dan maar ff drinken..oeee.. ????????????????...ik word er zenuwachtig van. Get a grip!!Borretje, hou je sterk..Een moeilijk gegeven nu..Richt je op het afscheid met je zoontje..niet op BJZ. Vechten moet je doen als je rustig bent. Anders heb je geen schijn van kans. Ik word misselijk als ik denk aan wat jij straks moet doen. Ik zou zo kotsen gaan in jouw plaats.Probeer er een mooi iets van te maken in zoverre dat dat kan Me 's morgens wakker maken??!!!
zoermuis Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 Borr heel veel sterkte vandaag en geniet nog ff van je knulletje. Kwaad maken doe je maar als hij weg is!
witte Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 Lieve BorHeel veel liefde:heart: kracht en heel veel zennnnnnn wens ik je vandaag toe(en de komende tijd)Wie doet er vandaag mee met een pact???Witte
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 Ik heb een ochtendhumeur van tijd tot tijd bor Misschien moet ik dat niet hier tentoon spreiden en me viseren op één iemand. Ben ik bijna zo bot als..Soms heb ik er ook gewoon genoeg van. Geen excuus..laat ons zeggen dat het met liefde is gedaan.
bolletje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 Ik doe graag mee Witje.Trouwens goeie morgen en ook voor Fleurie.Vraag je dat omdat je het zelf nodig hebt Witje?
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 Volgens mij is er niets mis mee met het tonen van je gevoelens naar je zoon toe borretje. Het ligt hem in de manier waarop dat het verschil maakt. Hoe jij dat doet weet ik natuurlijk niet. Maar vandaag is het niet de dag om te slaan..maar met trots te incasseren en recht te blijven staan. In rust..Dat is mijn idee maar wie ben ik (om het maar te zeggen als zovelen)
Gaby Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 een hele goedemorgen allen! pfff... diep geslapen, voel me nog erg duf, onrustig gedroomd, straks een gesprek op het werk, jeweetwel zo'n gesprek wat je 2x per jaar hebt (althans bij ons) vindt ik altijd vreselijk terwijl het altijd wel meevalt eigenlijk....ff bijlezen, en wakker worden!
An Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 Borretje, ik lees nu weer een paar dagen mee, maar ik snap niet goed wat er aan de hand is.Je hoeft het natuurlijk niet te schrijven hoor, alleen als je dat wilt.
Yvonne Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 Bor. Ja, met trots. Rechtop. Staan als een rots... voor jouw kind.Hij heeft er niets aan als jij nu jouw gevoelens de vrije loopt laat in zijn bijzijn. Hij heeft jou nu nodig. Geef hem het gevoel dat het goed is wat gaat gebeuren. En natuurlijk mag hij weten dat jij hem liever thuis had gehouden, veel liever zelfs en dat jij hem gaat missen.. Maar geef hem niet het gevoel dat dit het einde van de wereld is.. ook al voelt dat voor jou wel zo. Sterkte meis.
Yvonne Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 Vind het heel vervelend, maar ik MOET weg nu, kwam even binnen om mee te lezen... maar kan helaas niet blijven nu...
witte Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 Ik heb t zelf een soort van nodig BolIk heb het niet echt nodig, omdat ik me wel redaan de andere kant heb ik vandaag drie alcoholdingen.Niks mis mee om een pact te maken.En ik lees zoveel mensen die het zwaar hebbendus bundel de krachten dacht ik.En daarnaast ben ik ook een fervent aanhanger van: niet drinken moet je per dag doen.
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: borretjeJuist ja, Fleur. Met trots mijn kind brengen? Alstublieft, hier heeft u mijn liefste. Pas goed op hem. Dag kind, ik weet niet tot wanneer. Doei doei.. Woehaa, Fleur!!! Goh nee dat bedoel ik natuurlijk niet..Misschien moet je gewoon roepen en tieren daar. Je zoontje bij zijn kleren trekken en schreeuwen dat je zo niet verder kan. Dat BJZ een hoop nitwits zijn en je ze wel krijgen kan. Dat is een aardig idee.Je trekt mijn woorden in uitersten. Als dat je helpt vind ik het ok..whatever it takes
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 Fleur borretjeOok al wil ik je soms slaan Jij bent een mooie lieve en sterke mama
zoermuis Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 Ja wij gaan in de namiddag camperen net over de grens Luxemburg/Frankrijk. Dat wordt "lachen" in de regen:huh:
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 quote: Originally posted by: borretjeZoek je ruzie Fleur? Kom maar op, ben geheel in de stemming:D Lief mens:heart: Nee, vandaag niet...ik ben sterk maar volgens mij sla jij me vandaag knock-out . Onderschat nooit je tegenstander en gaan lopen is nog altijd niet zwak als dat de slimste weg is. No shame hereLekker ding!
fleurtje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 Misschien moet je eens op de buienradar kijken Desi. Is altijd interessant..
zoermuis Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Geplaatst 14 juli 2011 Ja Bor ff 3 dagen eruit. Alleen schijnt het dat het overal regent. Maar we maken er toch maar het beste van. Hier valt het op het moment heel erg mee qua wind en regen. Had erger verwacht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden