Spring naar bijdragen

Donderdag 14 juli 2011

Susana

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve mensen....vandaag wil gaan naar slagharen maar ja..het regent...maar toch gaan we, goed ingepakt en met veel zin met regen of zonder zijn we van plan om een leuke dag van de maken...ga eerste beetje sporten om mezelf wakker te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hihi Lien... tsja, tis donker weer.
Maar de tuin ziet er wel schitterend uit zo, door die nattigheid worden alle kleuren veel dieper, daar kan ik dan wel weer van genieten..
Hond uitlaten , plu maar mee lijkt me en een paar oude handdoeken klaarleggen voor de hond straks om goed mee af te drogen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Aicha... tuurlijk is er koffie , al drink je de hele pot leeg, zetten we gewoon even bij.
Pffff, geen koffie smorgens zou ik wel moeilijk vinden trouwens.
Aan de andere kant... er is een periode geweest dat ik helemaal geeen koffie dronk jaren lang, alleen maar liters thee elke dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen lieve mensen!

Waar kan ik me aansluiten bij de juli pact??
Heb het nodig.
Te veel onrust in mijn koppie...

Ging zo goed.
Maar ik zorg dat het weer goed komt!!

Na 4 dagen wel niet...vandaag dag 1 :)
Mooi, klaar en go!!!!!!!

Fijne dag!

Wel ff mijn datum veranderen....voor mezelf duidelijk dat ik er weer voor ga!

Fijne dag allemaal!

Liefs Tine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie morgen ook tina en hanna,
zie nu pas dat susan naar slagharen gaat..
hoop dat het meevalt.
Kan me nog herinneren dat we ooit in een zomervakantie die eigenljk alleen maar regendagen gaf met de kinderen een dagje naar de dierentuin zijn geweest.
Was heeeeeeeeeerlijk, we hadden zowat de hele dierentuin voor onszelf...
Hebben datzelfde overigens een jaar of 8 geleden ook eens meegemaakt maar dan op een dag dat het snikheet was... geen mens die zo gek was om met die hitte daar te gaan lopen.
Jammer was het toen wel dat de meeste dieren zich ook liever niet buiten waagden toen :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit ik nu op de eerste pagina nog ??
Een primeur. En uitgeslapen ook nog !
Snel koffie en dan eens kijken wat de dag me brengt,
In ieder geval een dansklasje vanmiddag. is altijd leuk.
Gister een nieuw topje gemaakt dus die kan ik aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heel goed zeg. Voel me een ander mens. Maar dat is ook 1 van de dingen die wordt geschreven van complexe ptss, dat als je geneest dat je je in een totaal andere wereld waant.
Ik heb de afgelopen 34 jaar geleeft in een rauwe zwart wit wereld. Het verschil tussen dag en nacht, tussen onweer en een zomerse lentedag.
Het is wel giga zwaar, vorige week ben ik 2 dagen goed van de rel geweest, open wonden, maar daarna viel er een prachtig kwartje met inzicht. Denk nu wel dat we het ergste gehad hebben. De doodsangst en levensgevaar.
Nu mn moeder nog, dat wordt wel een heftige ook, maar niet fysiek zo heftig met hartkloppingen en bibberen enzo.
Dus ik ben blij.
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...