fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 *bedenkt hoe ze dat kan tegengaan * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Opsluiten is een beetje wreed..Kinderen en sex, noem me ouderwets, dat is zoiets als ma en pa en sex I guess. Voorlichten moet ik in ieder geval niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ach ja..wat moet gebeuren zal gebeuren..liefst nog ff een paar jaar niet. Tegenwoordig zijn ze er vroeg bij. Haar nichtjes waren 13 en 14 jaar.Moet er weer ff vandoor. Ontbijtje maken..Ah en ze komt net naar beneden selaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 [Wat voor pact heb je met snoepje? aaaaaggggggggggggggggjeniks zeggen hoor sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: borretjeWake up Fleur.. Hoe zouden onze kinderen geen sex hebben? Zolang dat veilig gebeurd is er niks aan de hand. Dat ze ooit sex hebben is een feit, maar liefst niet dat ik het horen moet en zeker nog niet vandaag..Ze is nog veeeeeeeeeeel te jong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Dat ze ooit sex hebben is een feit, maar liefst niet dat ik het horen moet en zeker nog niet vandaag..Ze is nog veeeeeeeeeeel te jong. helemaal mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Aaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh BOR!!!! :DIk kom er wel achter Snoepje :D. Maar super dat jullie gewoon samen weer verder gaan Ff ontbijten nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Goedemorgen schattebollen. Ben weer aant werken, in het zonnetje deze keer, joepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Morgen,ik spring er zo maar even in,niets teruggelezen.Wat een mooi weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Geen zon hier, koffiepot nog steeds zoek. Ook goedemorgen trouwens. Is er nog ergens een bakkie leut? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ja hoor,wat voor koffie wil je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Graag lekker zwart en niets er in. Smacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Aicha,een virtueel bakkie.Komt ie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Verandering ben een tijdje van de site geweest i.v.m.renovatie terugval dus kan hem niet helemaal vatten wat je bedoeld. Lichamelijke ontwenningsverschijnselen als je acuut stopt duren 7 dagen (moet wel met behulp van medicatie trouwens) en liefs tijdens een detox opname. Maar je bent dan nog lang niet op de rit.Van al dat drinken heeft je lichaam een behoorlijke opduvel gehad en dan heb je de psychische kant nog van het verhaal. Al met al kan het dus best lang duren voor je je weer een beetje boven Jan gaat voelen. Ik heb helaas al een keer of 7 een detox meegemaakt met opname en dat is wat de hulpverlening zegt tenminste:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Bor,dat is fijn.Dat heb je nu ook nodig.Zo hoort het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 goedemorgen allemaal, Vannochtend vroeg wakker rond de klok van 7 uur maar was nog zo moe, heb me aangekleed en ben weer op bed in slaap gedommeld. Om half 8 wakker, snel de kids klaar gemaakt om niet te laat op school aan te komen. Om 9.10 uur afspraak bij de huisarts, aangezien ik geen goede prater en mijn emoties dan met mij aan de haal gaan heb ik het maar zoals ik wel vaker doe, het opgeschreven. Ondanks dat ik het op papier had staan, gingen mijn emoties toch met mij aan de haal.De verwijzing wordt vandaag geschreven en kan ik maandog of dinsdag ophalen. Heb aangeven zelf een afspraak te maken met Tactus voor een gesprek aldaar. Welke weg ik zal inslaan dat weet ik nog niet, maar dat ik de eerste stap heb gezet (die hoge drempel waar je overheen moet) is gedaan en daar ben ik best trots op. Net wat gegeten en nu eerst het nodige water drinken. Gelukkig is mijn man thuis dus "stiekem" drinken gaat nu niet. Ben hierdoor wel onrustig, dus ga zo nog maar ff een stukje fietsen, het is droog hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Bor blij je weer te horen en dat je er weer bent, heb gisteren de hele dag aan je gedacht.Albertina heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Goedzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ms Luzac, wat dapper van je. Goodmorning you all. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Bor, das mooi.Haaa die Jopie en Albertje, slaapkoppen:rose:DE DAG IS ALLANG BEGONNEN HOOR, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Zo, ik heb al een paar zaken van mn uitstellijstje gedaan.Wat een gezeur toch en het is in een paar minuten klaar. Grrrrrrrrrrrrr. Nou ja, iets langer dan paar minuten maar hetgeeft meteen rust in t hoofd.Bammie is een SUKKELLLLLLLLtje. Soms dan toch he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Bammetje,ik ben héél blij als ik eens wat langerdoorslaap en niet al om 6 uur in de kamerzit.Gnagna, mijn bed was heerlijk.@letter vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Muts, muts, MUTSSSS, tssssss, dat gaan werkendat duurt nog even, YIHAAAAAAAA.De vrouw kijkt er NU al naar uit maar ze mot nog ff geduld hebben. Ik mag heeeeeellang vakantie....tralalalala.Ik slaap ook veel, ben zo onwijs moe, niet normaal meer:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ja, ik zat er wel om 6 uur en maar wachten op jou!En die honden hier, en de rest, maar snurken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden