Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 juli


Max72

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 470
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
borretje

Wake up Fleur..


Hoe zouden onze kinderen geen sex hebben?


Zolang dat veilig gebeurd is er niks aan de hand.




Dat ze ooit sex hebben is een feit, maar liefst niet dat ik het horen moet en zeker nog niet vandaag..Ze is nog veeeeeeeeeeel te jong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verandering ben een tijdje van de site geweest i.v.m.renovatie terugval dus kan hem niet helemaal vatten wat je bedoeld. Lichamelijke ontwenningsverschijnselen als je acuut stopt duren 7 dagen (moet wel met behulp van medicatie trouwens) en liefs tijdens een detox opname. Maar je bent dan nog lang niet op de rit.
Van al dat drinken heeft je lichaam een behoorlijke opduvel gehad en dan heb je de psychische kant nog van het verhaal. Al met al kan het dus best lang duren voor je je weer een beetje boven Jan gaat voelen. Ik heb helaas al een keer of 7 een detox meegemaakt met opname en dat is wat de hulpverlening zegt tenminste:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal,

Vannochtend vroeg wakker rond de klok van 7 uur maar was nog zo moe, heb me aangekleed en ben weer op bed in slaap gedommeld. Om half 8 wakker, snel de kids klaar gemaakt om niet te laat op school aan te komen. Om 9.10 uur afspraak bij de huisarts, aangezien ik geen goede prater en mijn emoties dan met mij aan de haal gaan heb ik het maar zoals ik wel vaker doe, het opgeschreven. Ondanks dat ik het op papier had staan, gingen mijn emoties toch met mij aan de haal.
De verwijzing wordt vandaag geschreven en kan ik maandog of dinsdag ophalen. Heb aangeven zelf een afspraak te maken met Tactus voor een gesprek aldaar. Welke weg ik zal inslaan dat weet ik nog niet, maar dat ik de eerste stap heb gezet (die hoge drempel waar je overheen moet) is gedaan en daar ben ik best trots op.

Net wat gegeten en nu eerst het nodige water drinken. Gelukkig is mijn man thuis dus "stiekem" drinken gaat nu niet. Ben hierdoor wel onrustig, dus ga zo nog maar ff een stukje fietsen, het is droog hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik heb al een paar zaken van mn uitstellijstje gedaan.
Wat een gezeur toch en het is in een paar minuten klaar.
Grrrrrrrrrrrrr. Nou ja, iets langer dan paar minuten maar het
geeft meteen rust in t hoofd.

Bammie is een SUKKELLLLLLLLtje. Soms dan toch he...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muts, muts, MUTSSSS, tssssss, dat gaan werken

dat duurt nog even, YIHAAAAAAAA.
De vrouw kijkt er NU al naar uit maar ze
mot nog ff geduld hebben. Ik mag heeeeeel
lang vakantie....tralalalala.

Ik slaap ook veel, ben zo onwijs moe, niet normaal meer:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...