fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ik snap het Aë al niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Hoi iedereen, uit het oog, uit het hart zekers ??Hahaha, heb maar klein stukje terug gelezen. Heb me aan het dag pact kunnen houden. Droger dan droog en valiesje aan het pakken voor Ardens weekend.Jullie hebben pret hé Ook van mij dan een dikke {{{}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ja da's lekker makkelijk zeg. wij hebben ook alles teruggelezen!!Jij bent ook vaak erop uit Will.Ik wens je veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Klopt en dankjewel mups. Het is een beetje vlucht uit de realiteit denk ik. Weg van hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ik ben nog geen 10 blz terug gekomensjonge wat een produktie op zo'n zonnige mooie dag.Wil, fijn weekend daar en doe geen dingen die ik ook niet zou doen he:Dslaap lekker voor nu frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Geen probleem Fleurie, het gaat ook niet over de inhoud, maar over de woorden. Het ritme, de klank. PS: Aë is Arda, of Aarde in latere talen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Slaap lekker Jane4. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: jopieaanvulling daarop: vertellen aan de arbo-arts is juist wél verstandig niet alleen heeft hij beroepsgeheim ook naar de werkgever maar ook kan hij paden slechten bijvoorbeeld in de communicatie of zorgen dat je in de dingen die jij noemt, tinus wat ontzien wordt. Bij ons op het werk hebben ze een vertrouwenspersoon. Mij is geadviseerd daar eens mee te praten, maar ik wil dat helemaal niet. Net zoals jopie al eerder schreef het gaat ze niets aan hoe je je koffie drinkt en wanneer etc.Ik heb het er moeilijk mee. Ik moet wel zeggen er zijn de afgelopen 2 wkn dingen op de werkvloer gebeurt waardoor ik bepaalde zaken wel moest bespreken. Maar ondanks dat gaan mijn emoties met me op de loop. Of ik nu vertel dat ik niet lekker in m'n vel zit of dat ik een alcoholprobleem heb. Het fijt blijft dat mijn emoties met me op de loop gaan en dat ik hulp nodig ben.Mijn broer heeft 2 dagen rond gereden met zijn auto omdat hij niet meer wist wat hij moest doen. Het liefst had hij zijn auto tegen een boom geparkeerd en was hij uit het leven gestapt. Hij heeft het niet gedaan, maar voor mij veranderd er qua familieband niets. Die is 8 jaar geleden al verbroken, maar voor m'n ouders waak ik wel. Ze doen alles voor hem. En ik mijn moeder laten weten dat ik vind dat ie hulp moet zoeken (er niet bij verteld dat ik dat 1 dag na het gesprek wel gedaan heb). Met andere woorden er zijn dingen die je gewoon niet kan vertellen. Niet aan je leidinggevende, maar ook niet aan je ouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: RaeGeen probleem Fleurie, het gaat ook niet over de inhoud, maar over de woorden. Het ritme, de klank. PS: Aë is Arda, of Aarde in latere talen. Een vrouw gaat voor de inhoud toch?...denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Jane sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: willKlopt en dankjewel mups. Het is een beetje vlucht uit de realiteit denk ik. Weg van hier Ga je daar lopen drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Slaap ze Jane, jij nachtwerkertje Heb nog juist gelezen dat het okay komt met Dinah, wonderfull news. Dat moet een pak van haar schouders zijn Fleurie ? Cavakes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Will, veel plezier dit weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeEen vrouw gaat voor de inhoud toch?...denk ik En voor seks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Lopen en drinken ? Ik zou nogal morsen zenne Ik ga daar in de eerste plaats proberen wat te genieten van wat rust, ook in mijn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 seks ?? wat hoort mijn oor op dit tijdstip van de avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: Leniequote: Originally posted by: snoepjelenie jopie had een inktvis oh??...maar da's heel makkelijk en lekker http://www.smulweb.nl/recepten...jstschotel-met-inktvis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Bedankt Shahire , ik hoop het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Fijne reis Will.En wel goed uitkijken voor wilde schildpadden. De agressievevleesetende variant schijnt nu veel voor te komen in de Ardennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Een vrouw gaat voor de inhoud toch?...denk ik Zeg me niet dat een vrouw geen oor heeft voor kleur, klank, geur, en licht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Hoi Lenie, you okay ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: willLopen en drinken ? Ik zou nogal morsen zenne Ik ga daar in de eerste plaats proberen wat te genieten van wat rust, ook in mijn hoofd Dus je gaat niet drinken? Mag ik dat op papier? Sex..wat is dat ook alweer?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Bedankt voor de tip Marc, zijn die voortgekomen uit de tuin van Fleur ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Dinah, van harte hé, ben echt mee blij voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 quote: Originally posted by: Raequote: Een vrouw gaat voor de inhoud toch?...denk ik Zeg me niet dat een vrouw geen oor heeft voor kleur, klank, geur, en licht. Ik ben op dat vlak van een andere planeet veronderstel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden