Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 juli

Max72

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 470
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi iedereen, uit het oog, uit het hart zekers ??

Hahaha, heb maar klein stukje terug gelezen. Heb me aan het dag pact kunnen houden. Droger dan droog en valiesje aan het pakken voor Ardens weekend.
Jullie hebben pret hé ;)

Ook van mij dan een dikke {{{:heart:}}}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
jopie

aanvulling daarop:

vertellen aan de arbo-arts is juist wél verstandig

niet alleen heeft hij beroepsgeheim

ook naar de werkgever

maar ook kan hij paden slechten

bijvoorbeeld in de communicatie

of zorgen dat je in de dingen die jij noemt, tinus

wat ontzien wordt.

Bij ons op het werk hebben ze een vertrouwenspersoon. Mij is geadviseerd daar eens mee te praten, maar ik wil dat helemaal niet. Net zoals jopie al eerder schreef het gaat ze niets aan hoe je je koffie drinkt en wanneer etc.
Ik heb het er moeilijk mee. Ik moet wel zeggen er zijn de afgelopen 2 wkn dingen op de werkvloer gebeurt waardoor ik bepaalde zaken wel moest bespreken. Maar ondanks dat gaan mijn emoties met me op de loop. Of ik nu vertel dat ik niet lekker in m'n vel zit of dat ik een alcoholprobleem heb. Het fijt blijft dat mijn emoties met me op de loop gaan en dat ik hulp nodig ben.

Mijn broer heeft 2 dagen rond gereden met zijn auto omdat hij niet meer wist wat hij moest doen. Het liefst had hij zijn auto tegen een boom geparkeerd en was hij uit het leven gestapt. Hij heeft het niet gedaan, maar voor mij veranderd er qua familieband niets. Die is 8 jaar geleden al verbroken, maar voor m'n ouders waak ik wel. Ze doen alles voor hem. En ik mijn moeder laten weten dat ik vind dat ie hulp moet zoeken (er niet bij verteld dat ik dat 1 dag na het gesprek wel gedaan heb).

Met andere woorden er zijn dingen die je gewoon niet kan vertellen. Niet aan je leidinggevende, maar ook niet aan je ouders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...