MsLuzac Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 voor de nachtmensen een nieuw draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Als er vannacht maar koffie hier is.............voor geval ik niet kan slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Geen mensen hier geweest dus dat kan alleen maar een goed teken zijn denk ik.Nu allen de beentjes over de rand van de kriben 10 maal opdrukken Ja, we gaan deze zaterdag eens fanatiek beginnen....Als we allemaal even hard zingen voor Ya wordt ze vast ook wakker en toen..........was er koffie (bak 3) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 goede morgen allemaal.yaja van harte gefeliciteerd ik zal de tafel eventjes feestelijk dekken en dan yaja een ontbijtje op bed brengen. krantje d'r bij.ja suus de smoothie is in de maak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Goeiemorgen igor en sha.. Ik help ook wel even .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Goedemorgen,Dinah,wat een fijne uitslag.proficiat hoor!Wat een opluchting..Ya,gefeliciteerd een fijne verjaardag.Ik ben nog niet helemaal uitgeslapen,het is nog sombertjes buiten,dus ik duik mijn bed nog even in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Yaja, van harte... Tina ook goeiemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Goede Morge allemaalde koffie is al klaar hier en verder zou eenengels ontbijtje er wel ingaan lekker metei en bonen en toast en baconwie o wie voelt zich geroepen om dat voor me te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 goeie morgen marq en max. Helaas Marq, je zult het moeten doen met wat igor heeft neergezet, ze heeft er aardig wat werk aan gehad... en uhhhh, ja, is niet zo aardig dan om bij de tafel te staan er op neer te kijken en te vragen om een engels ontbijt toch??? :$Maar vooruit, je bent denk ik nog niet wakker... bakkie koffie voor marq.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Gefeliciteerd Ya!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 nou vooruit marQ, ik duik nog even de keuken in voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 AUWWW dat was iets te letterlijk. je zult je zelf moeten redden marQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 ik ben weg. een fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 dat was 3 op 1 rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 nu echt weg. het eerste blad is vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Woooooow.... Igor.... koppie gestoten of je teen??? In ieder geval... fijne dag hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Nog even bye bye zwaai zwaai zeggenben er zo van tussen, werken vandaag en morgenhoewel morgen....ga erg hard mijn best doen om vrij te krijgenben ik eigenlijk wel even een dagje aan toegewoon niets doen, noppos njada helemaal niets doen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 tuurlijk kan er wel een dominootje vanaf vandaag tussen door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Zal duimen dat je vrij kunt krijgen voor morgen Sha... en verder toch maar lekker werken hoor als je er toch bent.. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Goedemorgen allemaal.Yala :light::light:.Van harte gefeliciteerd en nog veeeeeeeeeeeeeeele jaren.Voor degene die zo gaan werken: werk ze (Sha wel af en toe een domino leggen hoor)Enne is er nog koffie over? Lust wel een kan vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Geen koffie dus en ik ben nog steeds mijn koffiezetapparaat kwijt. Dan maar weer aan de thee:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden