fleurtje Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Ik zen de leutste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 De reis naar jezelf is gegarandeerd eentje met een steentje in je schoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 quote: Originally posted by: SootheHé Primula, alles goed? Vergeet je soep niet. Vertel, hoe staat het er voor? Aanpassing:te snel op sent gedrukt.Dag luitjes,@Soothe:Het doet me heel erg goed dat je naar me vraagt.Helpt me over de drempel om even te schrijven.Ik heb iedere dag meegelezen, maar zelf niet geschreven de laatste weken.Ik heb geen beste weken achter de rug.Te veel gedronken.Niet iedere dag, maar evengoed te veel.Voel me ook gedeprimeerd hierdoor.Vandaag droog, en daarom voor jullie dit bericht.Ik neem mij voor weer meer te schrijven.@Albertina: heb je al duidelijkheid over ander huis?Zo de kop is eraf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Bor:One day at a time.Is that a gun in your pocket or are u just happy to see me(Fran)Talk the talk or walk the walk.Keep it simple.Doen maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 As je haar maar goed zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 GOD: Group of drunks. Is geen oneliner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Sober: * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 quote: Originally posted by: jopienee Hahahahaha. die Jop. Weet je waar ik aan zit te denken? Om mijn papegaai Joppie of Jopie te noemen. willen jullie eens mee denken over een naam? Zal deze vraag op het dierendraadje plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Bellen voor men gaat bestellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Bolletje, oneliner.Ik had geen idee:)Dacht een nieuw opgerichte cruisemaatschappij.Google wist het gelukkig.Heb jj ook Google?http://www.encyclo.nl/begrip/oneliner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Is je papagaai een hij of een zij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Primula, triest te horen.Blijf meedoen.Nu een oneliner.Wie schrijft die blijft.Lekker spuien Primula.Pak de draad weer op vrouwtje.Soepjes in de vries en actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Ja Witje, was dat niet de man op het witte paard of zoiets/ Ik weet het niet meer maar ik weet wel dat toen ik het hoorde ik meteen omsloeg van gemopper op Tactus naar een poeslief persoontje.Dacht toen daar moet ik geen ruzie mee krijgen, anders lig ik er hier zo uit.Trouwens vanmiddag nog iets meegemaakt. We reden terug naar hier met de pap-gaai in een grote bestelauto en we hoorde ineens een hoop gerommel. En er kwam inene een hele hoop rook, stinken man. en ineens hingen we helemaal schuin. Papje schoof ook bijna onderste boven. Lekke band @#$%^^^Y$$. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Bye mensen, het ga jullie goed Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Niet drinken is fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 quote: Originally posted by: TeveelBolletje,Een oneliner is bijvoorbeeld "Nuchterheid is een geschenk"Of "Ik ben niet gek maar de rest van de wereld"Het gaat niet zo zeer om de inhoud, het is een heel korte boodschap, een (1) regel dus.En meestal wordt die dan tot vervelens toe herhaald.Nou dan is onze Jopie geen onliner hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Bolletje toch.Geef die vogel een naam.Dierendraadje.Noem hem/haar Lorre, lekker origineel.Ik heb niets met papagaaien.Na apers zijn het.Ze horen in het regenwoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Dat weten we nog niet Bammie. Dan moet over een tijdje inwendig onderzaocht worden. dus mijn Papje krijgt een inwendig onderzoek.Nee schrik nu niet mannen, een papegaai zit heel anders in elkaar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 En je bent een oen als je het verkeerd gaat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Put a sock in it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Dee dee Soothe geen Lorre, bah dat vind ik niets.Willem of Fretje of zo, of een mooie Indo. naam, pof waar komen die beesten oorspronkelijk vandaan. Goh dat weet ik niet.Maar we zien wel. Meestal gaat het zo dat ik in de loop van tijd wel een naampje ga vinden.Het eerste geluid wat ie na gaat apen is Puck haar blafje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Fleur, in Belgie betekent dat toch wat anders he:oNa ja, dat klopt niet helemaal geloof ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Zo, lekkere gezonde dag besloten met twee stukken appeltaart met slagroom:wacko:Ach ja....we drinken niet, zullen we maar zegggen, zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Ik had net een engel aan de deur. Vreemd...ze kostte me wel 5 euro maar wat is 5 euro voor een plaats in het paradijs toch? Eindelijk een gaai bolletje? Je hart voor dieren is mooi maar dat ben jij vast ook. Cassez la voixlastig hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Coco, Bolletje.Coco kopke krabben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden