lady jane Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 nou met dit beeld op mijnnetvlies moet ik toch lekker in kunnen slapenwelterusten frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ja, isse lief he Jane. Vind em zoooo geweldig lief, mn hart smelt elke x.Slaap lekker mied. Sweet dreams for u all:lips:Oant moarn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 quote: Originally posted by: BamBam Maar het blijft een raar gegeven dat 'we' denken dat anderen door ons gaan zuipen. Ik geloof dat niet. Als iemand gaat drinken is hij/zij dat toch al van plan of lijkt het op dat moment het enige om te doen. Uiteindelijk kies je er inderdaad zelf voor, ja...en niet een ander zet me ertoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 quote: Originally posted by: jane4Ik denk Sha dat Snoep je met je eigen wapen versloeg Daar zou je nog wel eens heel groot gelijk in kunnen hebben!!Ze zei gewoon: ik ga het dan nu ook maar op een drinken zetten, DOEI!!!Vooral dat DOEI deed het em aan het eind...verder stond niets meer, alleen DOEI!!!echt heeeel gemeen vond ik dat................toen hè je zegt toch niet zomaar DOEI en smeert em....nee hoor, dikke voor Snoep!!Ik ga hier uitloggen, nog even lezen in bed'Achter tralies'...hoe toepasselijk op dit moment waar gebeurd verhaal van een 15 jarig meisje dat 2x heeft vast gezetentoevallig viel mijn oog op het boek afgelopen weekslaap lekker allemaal oogjes dicht...en snaveltjes toe.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Goedenavond,Sha, je bent mooi langs het randje gegaan. Netjes binnen de lijntjes gebleven. Soms is het even nodig. Toch?Zo ik heb een deel van mijn antwoord. Ik kan niet meer drinken omdat ik zo stom ben geweest te vaak veels te veel te zuipen. Maar waarom deed ik dat?Daar ga ik nog maar eens fijn over piekeren. Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Jaap, niet piekeren anders lig je er van wakkererover nadenken is een ander iets...Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 piekeren kan ik wel uitstellen hoor. Slaap best goed de laatste tijd. Zo 6 uur aan een stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 6 uur is netjes, mag het een onsje meer zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Maar die komt er dan wel apart bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 quote: en af en toe komen wat ' oudgedienden' uit het jaar nul (2005-2006 ) Haha daar moest ik zo hartelijk om lachen.....dat ik me toch maar even meld.Ja ik ben uit het jaar NUL, ja, hier dan.Ik doe het inmiddels 5,5 jaar zónder.Met roken ben ik bijna 9 jaar gelêe gestopt.Ook ik ben het met Soothe eens, ik huppel weinig. Alleen al omdat ik 2 zware rugoperaties gehad heb, lichamelijk dus niet.Ik sleep me naar de fysio en weer terug. Wat een bestaan voor een 48-jarige.Nou zou je zeggen: het hoofd is verlicht :light:maar NOT dat blijft heel hard werken.Ik heb een depressieve aanleg, heel rot, en veels te lang proberen weg te zuipen, daardoor werd het alleen maar erger.Door regelmatig te sporten/bewegen/naar buiten en leuke dingen te doen(alleen het woord al "leuke dingen doen" blèèèèh)wordt het wel "wat" beter.Ik kan mensen die blijven struggelen met hun leven ook van harte de cursus die isonline "kleur je leven" aanbevelen. Als je opgeeft waar je verzekerd bent (het wordt praktisch door alle verzekeraars vergoed)kun je helemaal zelf aan de slag, om op zoek te gaan naar je eigen sterke kanten.Het is effe moeite doen, maar het werkt.Verder (en dat staat volledig los van het voorgaande) ben ik ook, nadat ik al lang droog was,1,5 jaar bij de AA geweest, en vind je het gek dat mensen die daar week in week uit zitten,dan weer met nieuwelingen, dan weer met terugkomers, dan weer met enz enz. enz. op een gegeven moment een standaardverhaal maken. Het mooie van dit forum is juist dat het zo levendig is, en dat zal altijd zo blijven.Mensen die mekkeren "vroeger was alles beter" die moeten vooral blijven hangen.Ik lees hier heel soms, en toevallig de dag van vandaag en ik lees hele mooie dingen. O Zo. En toen ging ik slapen, ik was al veels te laat. Doeiiiiiiiiii(the voice from the past: het jaar NUL........ hahahahahaha en hartelijk dank daarvoor). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 aanpassing: verkeerde draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden