VM1 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 Ja,leverwaarden, hmmmeen hele tijd geleden had ik 62.Twee maanden later moest ik terug, had ik 46. Dus het kan he!!
will Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 He goedemiddag frummers, wat een regen hier, bah !
Zonnetje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 hallo iedereenlong time no seenhier gaat alles zen gangetje... tis te zeggen we zijn nog steeds bezig om onze 'huishoudelijke -boeken' spullen te sorteren - weg te geven en/of te verkopen
will Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 Hé, dag zonnetje, hoe is't meisje ? Nog lang in het land ?
Zonnetje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 hey Will das lang geledenwe kruisen elkaar steedsD-day is 24 oktboer en dan ben ik definitief out of Belgiumdus nog effe genieten van dit 'fantastisch' weer en landje
will Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 Ja, haha, zal wel. Het grote avontuur kan dus bijna beginnen ?? Nog veel kostbaarheden gevonden ??
Zonnetje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 neen niet echt, tenzij je potscherven en skeletten uit de 9de VC 'kostbaar' vindt ...hoe is het met jou ?
will Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 Hmm, nog steeds ups and downs, alhoewel ik me wel al veel sterker voel. Juist superweekend gehad in de Ardennen en straks weer helemaal alleen thuis. Wat een verschil. Maar vandaag is en blijft het een droge dag, dat is ook al iets hé
Zonnetje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 begrijp je niet helemaal ...superweekend in de Ardennen alleen of niet???en nu alleen thuis dus 'with company' geniet je pas...? of was kan jij ook alleen gelukkig zijn?
will Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 Ha zonnetje, ik heb het flink moeilijk met alleen te zijn. Weekend was in heel mooi en lief gezelschap, maar we hebben geen relatie, dus daarom vanavond back to basics.Geen drank in huis, dat is ook al goed, want als ik alleen ben of me zo voel ben ik heel vatbaar. Ben trouwens echt te moe nu en heb nog veel pc werk klaarstaan ook. Proberen te relativeren, aanvaarden en de dingen nemen zoals ze komen. Dat ben ik heel hard aan het leren, maar ik voel het dikwijls heel hard in mijn binnenste
Mick Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 quote: Originally posted by: niwiwat een weelde toch... om nuchter door dit leven te huppelen... Heerlijk toch, als hij dit zo voelt?
Zonnetje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 begrepen ik laat je ... ik ga je niet van je pc werk houdenmaar toch nog even een vraag/verduidelijking die je nu niet maar pas eventueel kan beantwoorden wanneer je je batterijen hebt opgeladenwat bedoel je met die 'hardheid in je binneste' (ben niet mee, effe chinees voor mij)take care
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 Ik las je terug borretje.Er zijn al wel arrogantere en respectlozere dingen geschreven dan wat bb zei. Het lag zelfs op mijn lippen om hetzelfde te zeggen.bb reageerde op een specifieke posting van Niwi. Misschien las jij die posting niet als een onderhuidse duw, dat kan. Ik wel.
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 Hey Salam Aleikum (pfftt) heb ik op gezocht hoor op internet.Ff lezen hoe het met je gaat.
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 Hé kijk nou uit zeg, Willbillie. Hoe is het lieve Rekel van me?
albertina Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 Haidiho,zo mensen, dat was een lekker fietstochtje,ik moest naar Amsterdam.Twijfel zal ik wel of nietDroog overgekomen geen spatje regen.Weer een voldaan gevoel.Kan ik straks lekker mijn pizza wegwerken,de calorietjes zijn er alvast afgefietst.
albertina Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 Bol,je tovert een glimlach op mijn gezicht met je postingover pietje peut en Puck.Goede vergelijing en ook nog waar.
will Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 Wel bollie, na zo'n fantastisch weekend, nu wat platjes, maar dat is normaal veronderstel ik Ik bedoel zonnetje dat ik nog steeds veel tastbare pijn voel in mijn hart. Ben er nog lang niet en de weg is lang, moet alleen de weg blijven bewandelen zonder te veel op mijn gezicht te vallen Hiersé Fleurie, cava ??Ben even in de auto bij een schip met lap, maar batterij is bijna op, dus als ik wegval !!!
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 Tinie nou zeg een pizza? Daar zitten toch al niet zo veel calorien in? Wat zal jij afvallen zeg.Laat het je lekker smaken lieverd.
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 Willbillie ik zal binnenkort mijn toverdosie eens open gaan trekken, us ff kijken of ik daar niet een hele hoop liefde en warmte uit kan toveren voor je.
Teveel Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 Meisjes, jongens,Allemaal hartstikke bedankt voor de felicitaties en goede wensen.Ik heb al een heerlijke middag achter de rug.Stad in geweest en op terrasje gezeten.Ik heb daar, ben geen stopper, een glaasje wijn gedronken.En, ik ben in '95, gestopt met roken, een heerlijk sigaartje gerookt.Mijn gemiddelde voor roken, ligt sinds 2 jaar op ongeveer een (1) per maand.Kortom het gaat hier prima.Dalijk een rustige verjaardag, dat is altijd zo, het gros van vrienden en kennissen is op vakantie.En, ga me er niet mee bemoeien maar Fleurtje ik begrijp je en ervaar dat ook.Die oneliners van Niwi, goed bedoeld, gemeend en weet ik wat, geven mij ook altijd een beetje Jehova of Bagwan (hoe heten die gasten in hun oranje jurken ook alweer) gevoel.Maak er een fijne avond van en morgen een mooie dag, ik ga dat in elk geval doen.Bye vrienden en geniet er van,Harry
albertina Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Geplaatst 19 juli 2011 quote: Originally posted by: bolletjeWillbillie ik zal binnenkort mijn toverdosie eens open gaan trekken, us ff kijken of ik daar niet een hele hoop liefde en warmte uit kan toveren voor je. Je toverdosie?????:$:$
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden