Jan1000 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Goedemorgen Fleur, waarom slecht? Wil het wel weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Morgen Aicha Ben weer weg...op zoek naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 goedemorgen fleur, een voor je!!! hoop dat jeje snel beter voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Mogge Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 en Teveel van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 fleur vertel...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Goeie morgen kanjers.Igie Hoe is het met K en B?Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 quote: Originally posted by: jan1000Goedemorgen Fleur, waarom slecht? Wil het wel weten. Maakt niet veel uit Janneman Ben blij dat ik je terug wat lees. Was een beetje ongerust over je maar dat is alleen omdat ik je niet helemaal ken.Sterke knaap!Lijk zelf een heintjes ding..was op weg maar zag je posting nog staan. Beetje onbeleefd om dan zo te vertrekken.Rae . Je hebt gelijk ook al zei je het niet..Ik blaas soms te hardDank je An en Lien Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Goedemorgen allen,Harry,Hieperdepiephoeraaaaa!!!!!!Van Harte en een fijne verjaardag..Rae,Ik las even vluchtig het draadje,klinkt niet vriendelijk maar ik hoopvan harte dat je niet aan geld geraaktom het op een zuipen te zetten.Gisteravond nog gedronken en nu alweerde behoefte, tja, een echte alcidoet dat.En, hoe meer je drinkt hoe erger het gevoel van verdriet wordt.Plus de schuldgevoelens, zelfverachtingen zo kan ik nog meer opnoemen.Komop hoor, sterkt proberen te zijnen vandaag nuchter worden.@naam vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 bollie K&B zijn superlief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 ben niet nieuwsgierig maar wil graag alles weten ,wie zijn K & B? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Dat waren ze hier al Igie.Har. van harte kerel en nog heel veel droge jaren. Fleurie voor jou een grote hug.Ik heb al voor de tweede nacht gedroomd dat ik dronk. Raar hoor. Ik dacht nog, als ze me op het forum vragen hoeveel ik gedronken heb, zeg ik gewoon 4 pilsjes terwijl ik 4 halve liters op had.Werd er niet prettig wakker van. Gelukkig dat het maar een droom was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Beetje kunnen slapen Borrie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 K&B zijn harige kindjes ik ben nu weg, even kijken of ze me nog een beetje in fatsoen kunnen brengen.fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 ja ik ga ook weer wat doen, fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 goeienmorgen alleteveel van harte:musicnote:gelukkig is het hier droog....straks naar het zwembadhumeur nog niet veel beter...zal wel in de lucht zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Moghu Snoepie. Tja je ziet vaker dat als het weer een beetje uit z'n doen is, mensen daarop reageren.Hoop dat je vandaag een wat betere dag krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 bolletjeja zie dat meer mensen er last van hebben dus probeer het maar te accepterenheb je trouwens je papagaai al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 @Rae, wat klinkt dat allemaal vreselijk. Wat een somber begin van een nieuwe dag. Ik ben ook een zuipschuit, maar ik weet wel dat het mij nooit gelukt is om mijn verdriet weg te drinken. Ik werd er alleen maar slapper, zieliger, een slachtoffer en onzekerder van. Als ik verdriet heb, dan drink ik juist liever niets. Ik ben meer een 'vrolijke' drinker. Ik vind bijna elke dag wel weer een 'gezellige' reden om te drinken. Nou, laat ik vandaag maar eens verdrietig zijn dan, dan drink ik tenminste niet Vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Snoep Mijn manneke dacht dat het te maken had met de luchtdruk. Moet je maar eens opletten.Nee ik heb mijn gaai nog niet. Misschien morgen, moeten we maar ff kijken. Hij moet nog gepapt worden en er is me aangeraden dat te laten doen door de verkoper omdat het best een risico is. Maar ff kijken morgen.Morughu Mick. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 bij jullie ook zo'n mooi weer, hier schijnt de zon uitbundig, met oorpijn gaat het al beter, bedankt voor het medeleven, heb af en toe het gevoel dat ik hier op het forum tegen mijzelf aan het praten ben?maar kan ieder geval dingen van mij afschrijven groeten toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ik begin stilletjes aan rustiger te worden, Mick. Aanvaard nog steeds niet dat ik niet kan drinken vandaag, maar 't is al iets draaglijker dan daarnet. Ik ben nog aan 't overwegen of ik ergens een pak sigaretten ga proberen te ontfustelen. Ik rook normaal gezien wel niet nuchter, maar vandaag .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Altijd blijvenlachen Toine.Zou je dat wel doen Rae? Hier blijven schrijven kan meer opluchting geven dan een sigaret, zeker als je anders niet rookt.Ook al krijg je niet altijd reactie, je wordt gelezen en dat moet toch wel een beetje rust geven?Ben jij eigenlijk al eens onder behandeling geweest voor die (bindingsangst) want ik heb het gevoel dat het dat misschien wel eens zou kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 @Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 hoi bolletje,bedoel je dat ik last heb van bindingsangst of rae?? ik zal het waarsschijnlijk ook wel hebben..in ieder geval bedankt voor de reactie!ik zit thuis een beetje in een cirkeltje waarin ik niet tot rust kom en niet tot mijzelf komook al drink ik niet meer, is er gewoon geen tevredenheid, gevoel dat er iets moet gebeuren!zou graag op mijzelf willen wonen, maar daar heb ik gewoon geen geld voor, zou graag mijn sociale kring willen uitbreiden, maar daar ben ik dan weer te terughoudend voor.wil graag werken in de bouw bv, lekker hard werken, maar dat kan niet door mijn autoimmuum.ja je hebt dat liedje van jim morisson break on through through the other side, mijn god, kan ik wel van de daken schreeuwen of dat liedje van bronkski beat, smalltown boy, bbrbrbrbrbrbrbrbrbrbrbwe zien het wel weer, sta wel onder behandeling van een psycholoog na mijn laatste crisis, maar heb het gevoel dat hij meer met zijn horloge bezig is dan met mij brrrr, zoveel mensen zijn niet oprecht of"echt".maar ja ga zo maar stukje in bos lopen, brengt altijd wel enigzins wat rust.als jullie denken bij mijn teksten " daar heb je die azijnzeiker weer" haha heb je gelijk, zit in beetje in het klaagbankje de laatste tijd, altijd blijven lachten, snik ...groeten wederom toine nemanski Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden