Spring naar bijdragen

dinsdag 19 juli

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
jan1000

Goedemorgen Fleur, waarom slecht? Wil het wel weten.

Maakt niet veel uit Janneman ;)
Ben blij dat ik je terug wat lees. Was een beetje ongerust over je maar dat is alleen omdat ik je niet helemaal ken.
Sterke knaap!

Lijk zelf een heintjes ding..was op weg maar zag je posting nog staan. Beetje onbeleefd om dan zo te vertrekken.

Rae :heart:. Je hebt gelijk ook al zei je het niet..Ik blaas soms te hard

Dank je An en Lien :present:

Laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Harry,

Hieperdepiephoeraaaaa!!!!!!
Van Harte en een fijne verjaardag.
:present:.

Rae,
Ik las even vluchtig het draadje,
klinkt niet vriendelijk maar ik hoop
van harte dat je niet aan geld geraakt
om het op een zuipen te zetten.

Gisteravond nog gedronken en nu alweer
de behoefte, tja, een echte alci
doet dat.

En, hoe meer je drinkt hoe erger het gevoel van
verdriet wordt.
Plus de schuldgevoelens, zelfverachting
en zo kan ik nog meer opnoemen.

Komop hoor, sterkt proberen te zijn
en vandaag nuchter worden.

@naam vergeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat waren ze hier al Igie.;)

Har. van harte kerel en nog heel veel droge jaren. :sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote::sun::musicnote:

Fleurie voor jou een grote hug.

Ik heb al voor de tweede nacht gedroomd dat ik dronk. Raar hoor. Ik dacht nog, als ze me op het forum vragen hoeveel ik gedronken heb, zeg ik gewoon 4 pilsjes terwijl ik 4 halve liters op had.
Werd er niet prettig wakker van. Gelukkig dat het maar een droom was.:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rae, wat klinkt dat allemaal vreselijk. Wat een somber begin van een nieuwe dag. Ik ben ook een zuipschuit, maar ik weet wel dat het mij nooit gelukt is om mijn verdriet weg te drinken. Ik werd er alleen maar slapper, zieliger, een slachtoffer en onzekerder van. Als ik verdriet heb, dan drink ik juist liever niets. Ik ben meer een 'vrolijke' drinker. Ik vind bijna elke dag wel weer een 'gezellige' reden om te drinken. Nou, laat ik vandaag maar eens verdrietig zijn dan, dan drink ik tenminste niet ;)

Vandaag drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoep Mijn manneke dacht dat het te maken had met de luchtdruk. Moet je maar eens opletten.
Nee ik heb mijn gaai nog niet. Misschien morgen, moeten we maar ff kijken. Hij moet nog gepapt worden en er is me aangeraden dat te laten doen door de verkoper omdat het best een risico is. Maar ff kijken morgen.:)

Morughu Mick.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij jullie ook zo'n mooi weer, hier schijnt de zon uitbundig, met oorpijn gaat het al beter, bedankt voor het medeleven, heb af en toe het gevoel dat ik hier op het forum tegen mijzelf aan het praten ben?
maar kan ieder geval dingen van mij afschrijven groeten toine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin stilletjes aan rustiger te worden, Mick. Aanvaard nog steeds niet dat ik niet kan drinken vandaag, maar 't is al iets draaglijker dan daarnet. Ik ben nog aan 't overwegen of ik ergens een pak sigaretten ga proberen te ontfustelen. Ik rook normaal gezien wel niet nuchter, maar vandaag ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd blijvenlachen Toine.:)

Zou je dat wel doen Rae? Hier blijven schrijven kan meer opluchting geven dan een sigaret, zeker als je anders niet rookt.
Ook al krijg je niet altijd reactie, je wordt gelezen en dat moet toch wel een beetje rust geven?
Ben jij eigenlijk al eens onder behandeling geweest voor die (bindingsangst) want ik heb het gevoel dat het dat misschien wel eens zou kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi bolletje,

bedoel je dat ik last heb van bindingsangst of rae?? ik zal het waarsschijnlijk ook wel hebben..
in ieder geval bedankt voor de reactie!
ik zit thuis een beetje in een cirkeltje waarin ik niet tot rust kom en niet tot mijzelf kom
ook al drink ik niet meer, is er gewoon geen tevredenheid, gevoel dat er iets moet gebeuren!
zou graag op mijzelf willen wonen, maar daar heb ik gewoon geen geld voor, zou graag mijn sociale kring willen uitbreiden, maar daar ben ik dan weer te terughoudend voor.
wil graag werken in de bouw bv, lekker hard werken, maar dat kan niet door mijn autoimmuum.
ja je hebt dat liedje van jim morisson break on through through the other side, mijn god, kan ik wel van de daken schreeuwen of dat liedje van bronkski beat, smalltown boy, bbrbrbrbrbrbrbrbrbrbrb
we zien het wel weer, sta wel onder behandeling van een psycholoog na mijn laatste crisis, maar heb het gevoel dat hij meer met zijn horloge bezig is dan met mij brrrr, zoveel mensen zijn niet oprecht of"echt".
maar ja ga zo maar stukje in bos lopen, brengt altijd wel enigzins wat rust.
als jullie denken bij mijn teksten " daar heb je die azijnzeiker weer" haha heb je gelijk, zit in beetje in het klaagbankje de laatste tijd, altijd blijven lachten, snik ...groeten wederom toine nemanski

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...