Spring naar bijdragen

24 juli 2011


fleurtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 294
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoe is het nu met je ex Jop? Leven in die onzekerheid is verschrikkelijk zeg. En je kinderen, hoe gaan die er mee om? Kunnen jullie wat troost vinden bij elkaar? Ja ze zullen zeker troost vinden bij jou maar lukt het andersom ook? Heb je uberhaubt het gevoel dat je toch dingen kwijt kunt raken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, is toch weer een voordeel dan, alleen dat heen en weer gestuiter de hele dag mag wel ietsiepietsie minder, maar zal wel goed komen.............,toch ha..
wil nu ook gaan stoppen met roken, maar dat wordt dan echt " hel op aarde" ,want dat is toch nog meer mijn slechte vriendje dan drinken, drinken deed ik op bepaald deel van de dag en roken doe ik eigenlijk elk half uur wel eentje, zeg maar pakje per dag.
nou ja in ieder geval weer een uitdaging, moet alleen nog een datum prikken..., zijn er mensen die ook met mij samen willen stoppen??
fijne zondag allemaal toine:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een rust hier zeg brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr iemand nog iets leuks te vertellen met dit sombere weer, mijn god, zou bijna een fles wijn aan mijn mond zetten, brrrrrr, grapje? toch....brrrr???
verders ook weinig te melden, verveeeeeeeeeelllllllll memememememmmemm:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kan je daar beter antwoord op krijgen van ons Isa,
(tenminste ik ga er vanuit dat je het hier als vraag stelt)
Als we ook weten wat er goed gaat en waarom het nu mis is.
Nu komt de vraag een beetje uit de lucht vallen voor ons,
als je hier verder niet vaak komt.

Ik hoop in ieder geval dat het weer een beetje bijtrekt voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai mensen,

Hebben jullie het ook zo koud?
12 graden buiten, storm regen.
Jack!!
Om 16.00 uur,een verjaardag,
Wordt het misschien toch nog een beetje gezellig.
Moet wel weer op de fiets door de regen.

Vanmorgen ook al 2 keer nat geworden naar de yoga.
Tja, sorrie hoor, heb eigenlijk weinig zinnigs te vertellen geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, je kan vandaag zo weer opnieuw beginnen en verder gaan met wat goed is/was.

Ja verveling is ook niet best.
Maar drank helpt daar ook niet bij, als ik nu zou drinken zit ik straks daarover te zaniken :D

Ik verwen me vanavond maar weer met een videootje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

poeh moeilijke dag, stond net bij de benzinepomp, bijna pakje sigaretten gehaald, denk de hele tijd 16u gaat de supermarkt open,dan ga ik drank halen, ben van ellende maar in mijn bed gaan liggen, N heeft vanochtend weer eens zijn gereedschap en alles opgehaald, net voor ik naar m'n werk moest, rare is dat ik dan dus wel een knop om kan zetten en m'n werk goed doen, al is het een emotionele achtbaan van binnen, heb ook zo'n idioot verantwoordelijkheidsgevoel voor mijn werk, dus vandaag moet ik zien door te brengen, liefst zonder verdovende troep, dus ik ben diep aan het ademen, de angst zit helemaal vast rond m'n hart, m'n lijf doet er pijn van, alles in me schreeuwt om verdoving, maar ik probeer het als een uitdaging te zien, om nu eens een andere manier te vinden om hier uit te komen, al het ooit geleerde eens in de praktijk brengen ;)
lig dus nu in bed, heel bewust te ademen, om proberen niet te gaan hyperen, ik weet dat mijn angst ongegrond is,het is een truc van mijn drankduiveltje om me aan het drinken te krijgen, ik wil niet in angst leven, maar weet dat mijn laatste drinkjaren ook in angst waren, telefoon eruit, gordijnen dicht, lichten uit, stiekem,stiekem, stiekem,was echt niet gezellig, ik weet dat ik een angststoornis heb, lastig genoeg, maar zal er mee moeten dealen, misschien vindt ik wel de kracht om om half 5 een lesje mee te gaan doen op de sportschool, want natuurlijk durf ik de deur wel uit, ik hoef niet bang te zijn voor de buurman, is onzin, weten en voelen,

*misschien warrig stukje, maar ik ben nu echt nuchter hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,
Gezellig, dat ik je hier weer regelmatig zie.
Al is de reden daarvoor voor jou misschien minder prettig.

Ja, op zondagen als deze, was bij mij de fles zo leeg hoor,
En dan nog rustig naar een verjaardag, om verder te drinken.
Mis het nog steeds hoor, maar doe het niet.
Weet wat het me brengt, en forum blijft me scherp houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh Isa zo herkenbaar! Ik had dat gister, degene die vrijdag boos weg was gelopen, reageerde ook niet op mijn telefoontjes, smsjes e.d en toen ik hem uiteindelijk sprak, gooide die al snel de hoorn erop, en toen knapte er iets bij mij, was boos,en heb niet meer opgenomen of op hem gereageerd, waardoor hij zich genegeerd voelde en vanochtend zijn spullen kwam halen,maar gister was ik dus woest, en de eerste gedachte is drank, ik wou het ook gewoon doen, ook al had ik s'avonds een feestje, en vroeger haalde ik dan 4 biertjes, met het idee later dan nog naar het feestje te gaan, maar 9 van de 10x haalde ik na die 4 bier meer, en werd het geen feestje ,want al te dronken, resultaat nog eenzamer. Gister niet gedaan, tijd uitgezeten tot feestje, op feestje geweest, niet gedronken, niet gerookt, hartstikke gezellig gehad, afleiding he, nu wil ik ook drinken hoor, maar ook nu lig ik in bed, beetje uitzending gemist kijken, diep, heel diep ademen, maar het stemmetje blijft schreeuwen, maar ik hoop dat dat zo rustiger wordt, daarom schrijf ik het ook een beetje van me af, vertel eens als je wilt Isa wat is er mis gegaan?
en mijn ervaring is wel als ik 'fout' ging met drank, waren mensen dat na een paar dagen wel weer vergeten, maar ze hebben soms wat tijd nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...