bolletje Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Gaan ze je ook helpen zoeken met een nieuw huisje Isa? Dat zou helemaal geweldig zijn, dat is vaak erg moeilijk maar die gasten kunnen veel bijdragen hoor.Sterkte Priem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 nee bolletje gaat hem dat voor doen..vanaf het dak toch bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Helemaal alleen even voor Snoepje:Voel je je wat beter?:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ik denk het wel Isa. Ze kunnen veel voor je doen hoor. Maar als je zelf ook heel duidelijk aangeeft dat je graag zelfstandig wilt zijn helpen ze je daar mee. Maar denk je dat je zelfstandig kunt wonen? Er zijn ook ( ja vroeger was dat Half way home, maar ik weet niet hoe dat nu heet. Daar kun je alvst oefenen om daarna zelfstandig te gaan.Snoepie ik wil niet dat je Sowhat zo'n antwoord geeft. We houden het wel ff serieus hé?Nee hoor Snoep en Sowhat, ik heb de vlieger hier al klaar. Als ik denk dat de tijd rijp is bind ik hem met z'n nekkie aan de vlieger. Het aanlopen is dan voor zijn rekening en de rest doet de vlieger.Nee ff serieus, hij leert zelf wel vliegen maar ik moet wel mee leren om hem te laten klauteren. Want die kleintjes willen nog wel eens naar beneden donderen. Hij mag in het begin maar even klauteren en niet al te hoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Jemig Hannah, ik zou ook niet zomaar zo ver durven rijden.Kan pa dan niet gaan?En hoe lang moet ze daar nog blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Mag ik zeggen dat er hier een paar ontzettende kanjers zitten! Ik ben echt heel ergblij dat ik deze site gevonden heb! Slaap lekker voor later op de aaf, ik ga film kijken met m'n kleine menneke (nah klein???) Ik meld me broodje nuchter af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 primula...ietsje pietsjehannah...zou het ook niet durven hoor in me uppiehoelang moet ze nog dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 quote: Originally posted by: dewaanzinnigeIk meld me broodje nuchter af! Geweldig hé dat het je gelukt is? Geniet maar lekker van de film samen met je kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ga haar dan maar gewoon halen Hannah! Ik wist niet hoe de situatie in elkaar zat, gewoon ophalen! In ieder geval veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ik zou proberen haar telefonisch gerust te stellen.Vier nachtjes slapen. Als ze verder goed behandeld wordt etc.Tja ... puberlogica, ben ik mee bekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Hannah had je graag mee gewild dan? Dit is toch ook een beetje een vorm van volwassen worden. Ik weet niet hoe oud ze is maar als ze een rijbewijs heeft is ze boven de 18. Even uitstellen ook al is het moeilijk. Maar tot vrijdag, dat is inderdaad erg lang.Ja misschien voel je je schuldig maar het is toch goed dat zulk soort dingen gebeuren ook al is het heel pijnlijk.Loskomen van elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 ik zou het ook eerlijk uitleggen dat het niet zomaar naast de deur lig dat je even op en neer rijden haar elke dag verder even bellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Pubers zijn ook erg wisselvallig.Het is zomaar mogelijk dat ze het morgen heel leuk heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Jopie, ja die ervaring heb ik ook, auw auw hoor.Hannah, praat jezelf nou niet van alles aan.Je hebt haar toch niet gedwongen om te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 dacht dat ze een jaar of 11 12 wasja als je haast 17 ben zou ik ze niet gaan halen hooren moeten ze toch wel der eigen kunnen vermaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ik denk ook dat het beter is Hannah dat je haar tot vrijdag gewoon daar laat. Het zal heel moeilijk zijn want zo'n kind weet precies waar jouw pijnlijke gevoelige plekken zijn en daar praat ze op in. Ja en als moeders dan toch komt, gebeurd het de volgende keer weer meid. Maar dat je dan misschien met een hoop schuldgevoelens gaat zitten, want je kan je dochter toch niet in de steek laten, dat zou ik verdraaid goed kunnen begrijpen. Maar het is toch een loskoppeling tussen jou en je dochter, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 hier ook me myself and I, begint al te wennen, het zij zo.........ben i.i.g nuchter, maar moe, verveeld, maar ja het weer helpt ook niet echt mee, wat zijn de verwachtingen eigenlijk voor morgen? toch eens kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Gaby kijk maar niet naar het weerbericht.Kachel en warme sokkenweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 nu dan is zo'n dagje bed niet verkeerd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Morgen is het droog en de rest vd weekkomt de zon weer vaker, we hebben het ergste weer ff gehad.Hannah, als je de ouders vd vriendin kentzou ik die even bellen.Heimwee is een sterk gevoel, dat soms maar kort duurt,en pubers zijn erg zwart wit he.Misschien haar een leuk dagje/weekend in het vooruitzich stellenkan ook, zeker als jij dat wilt en kunt, maar laat je niet uitspelen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ik heb een heerlijke dag gehad,lekker door de regen naar Voorburg enfanatiek gevolleyd, we waren met 9 mensen, normaalis 6 op de zondag, dus dit weer is wel ergens goed voor.Ik kreeg de tip om mijn trap in de lak te zetten met bootlak(in Den haag heet het Jacht-lak:D, tsja)omdat je in ned. alleen nog vloerlak op waterbasis kan krijgenen die is minder sterk en niet geschikt op terp.verfIk mocht met vouwfiets en al meerijden naar een doehetzelfwinkel, diezijn daar gewoon open op zondag, en ik werd tot de voordeur thuisgebracht!De trap is nu klaar, lekker in de sauna geweest en een 5sterrenfilm voor de boegstraks op TV5, wat wil een mens nog meer? Ja dat zonnetje dus:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Isadroom maar lekkervd ladida-Isadie is er nog hoorff ver te zoekenen zeker weer terug te vinden:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 @Jane botenlak is idd beresterk voor op een trap, goed gedaan! Fijn dat je zo'n lekker dagje hebt gehad, wat voor film komt er op 5? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 21.05 u op TV5 Story of Womenmet Isabelle Huppert.Je kunt ff opzoeken op TVgids.nl geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ik ga ook weer afsluiten kanjers.Dadelijk die kleine de laatste voeding geven:P en dan duik ik er ook niet al te laat in.Trusten en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden