bolletje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Ik ruim wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 en soothe maakt het vuil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Mensen, ik ben wat laat.Boontjes zijn klaar.Even eten.Wellicht later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 boontje brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Snoepje, Sperzieboontjes Jammie!En dan? Juist, de afwas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Ligt eraan wat voor boontjes,ik heb chili concarne gegeten.Lekker hor.Kook jij wel voor jezelf Snoepje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Smakelijk Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Hoi Bol,En alle anderen natuurlijk, ik was even aan het eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 boontjes bij Soothe dan, AR ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Nee hoor Niwi gewoon thuis, ik lust wel boontjes trouwens maar ik heb het makkelijk gehouden en een uitsmijter gegeten met tomaat en ui op ham en daaroverheen kaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 goed dat ik het weet, Albert...dat scheelt in mijn afwas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 écht wel, 1 bord 1 mes 1 vork en 1 koekenpan van mijn kant oh en een beker van de frisdrank en nog een mok van de koffie + lepeltjeloopt toch op zo:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Sorry hoor maar ik val zo binnen.Probeer al een half uur bij te lezen, maar het lukt me niet.Ik hoop dat alles goed is hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 ik merk het al...kben al blij dat het virtueel is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Hoi An,Jij valt nooit binnen hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 laat ze toch lekker binnenvallen, Albert... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 dan komt het zo hard aan Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Hoi An,hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Jullie zijn lekker op dreef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Het gaat goed ! Maar ben compleet bekaf.En veel heb ik niet eens gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Soms word je van niets doenvermoeider dan van actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Klopt en van geestelijke inspanning word je ook meer moe dan van lichamelijke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 en dan al dat afwassen nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Ar,inderdaad.Vandaag vond ik een heftig dagje.Qua denkwerk dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 albertina..heb 2 kids thuis..tuurlijk kook ik en ook boontjes maar eet ze niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden