Yvonne Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Goeie morgen luitjes Tis weer maandag, voor mij nog geen vakantie.... dus de koffie staat door te lopen , de thee staat te trekken en het kouwe spul wacht in de koelkast op jullie. De regen is eindelijk opgehouden hier, de wind lijkt te zijn gaan liggen... Is al weer een hele vooruitgang. Ik ga eerst maar een bakske koffie halen met een pafke om nog wat wakkerder te worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 En ik heb nou zomaar het gevoel dat iedereen voorlopig nog wel op 1 oor blijft liggen hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 goedemorgen yvonne,ook al zo vroeg? was om 5.00 uur al wakker, lag maar te draaien, dus dacht krantje, kop koffie en lekker vroeg uit de veren en om 9.00 uur naar fitness.......heb jij ook lekker geslapen? merk dat wanneer je lange tijd niet drinkt, je vanuit het niets tot totaal nieuwe inzichten komt wat betreft het leven, ik in ieder geval de laatste tijd, je perspectief en beeld wordt anders.dit is natuurlijk ook ouder en hoop ik wijzer worden, maar brengt een stuk van rust, jezus ben behoorlijk zen in de vroege ochtend, ha... neem nog kop koffie, pfff die amy whinehouse, diep triest, alleen in bed gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Goeie morgen Toine, Heerlijk he, dat je je zo anders bent gaan voelen.. Ja, ik heb als een blok geslapen weer. Ook al vroeg naar bed gegaan, best wel druk weekend gehad, voor mijn doen dan . En ik denk dat ik een beetje aan vakantie toe ben, maar dat duurt nog een paar weken... Tsja, behoorlijk triest die Amy....Zo, en inmiddels is het de hoogste tijd dat ik hier in beweging ga komen... Douche in en hondje uitlaten maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 ga ik ook doen........groetenB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Goedemorgen lieve mensen...Yvonne voor mij ook geen vakantie dit jaar, misschien 2 weken tijdens kerst.Had gelezen gisteren over Amy...heel triest, zo jong...drugs en alcohol hadden bij haar gewonen.Ga lekker sporten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Goede morgen allemaal,Heb eeen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Goedemorgen allemaal.Net uit de nachtdienst, zoeven een paar uur slapen en dantot vrijdag vrij:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Goedemorgen allemaal.Alphaville - Big in Japan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Goeie morgen Ar, max, marc, bor en Isa. Max lekker weekend nu, heerlijk, Isa heel veel succes... zal vast wel meevallen meis.. hoop dat je je vanavond meldt met een positief gevoel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 vergeet ik susan nog helemaal... voor jou ook een goeie morgen natuurlijk... ennu... pfff tot kerst is wel een hele tijd nog te gaan dus :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Succes vandaag Isa.Wat houd die dagbehandeling precies in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 gaat dus gewoon lukken... En nu : hoogste tijd voor mij om te gaan.... fijne dag allemaal..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Werkse Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Klinkt goed...Ik hoop dat je er iets aan hebten het je verder helpt in het leven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 goede morgen!Isa dat gaat vast goed komen,veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Goedemorgen allenIsa succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Een hele goedemorgen allen, hier schijnt de zon, ff bijlezen met een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Isa : veel succes en ook veel plezier...geniet van het herstellen en het vinden wat je naar op zoek bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Goede morgen allemaal! Isa onwijs veel succes! Go for it, vandaag is de 1e dag van je nieuwe leven meisie! Ik heb tot diep in de nacht zitten praten met (ex)partner. Goed gesprek. Ik ga eerst maar eens alles neertikken in mijn dagboek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 quote: Originally posted by: isaeen intensieve dagbehandeling van 20 dagen, waarin individuele counseling gecombineerd wordt met cognitieve therapie, groepsgesprekken, yoga en workshops klinkt goed! is dat een particuliere instelling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Het is fijn gewoon even wat lucht te krijgen. We worden dus niet stel op sprong op straat gegooid. Hijhoudt veels te veel van ons. Maar we gaan wel verkassen. Klinkt dubbel... maar toch lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Nee borretje, Tot diep in de nacht zitten praten. Verhelderend gesprek voor beiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 goedemorgen allen ik ga naar fitness en het zonnetje schijnt, moet me nog wel even oppeppen, maar we gaan er weer voor!iedereen succes vandaag, isa, laat het maar gewoon over je heen komen, dat is het bestegroeten toineB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Fijne dag Toine! Borretje, het was niet positief en het was niet negatief. Hij kan er niet mee omgaan. Hij is bang, nu hij beseft dat ik dus echt een alco ben, dat ik binnen no-time terugval. Echter hij ziet ook het vuur in mijnogen. Het is beter als wij even afstand nemen. Dus zodra het weer opklaart, ga ik er een aantal dagenvantussen met mijn zoon. Rondtrekken met de tent... we zien wel waarheen! Wij vermaken ons altijd wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden