An Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Spike, Tactus leest alles hier.Ja drie maanden is schijnbaar een belangrijk moment.Vaker gelezen dat er dan een heftige zucht kan opzetten.Mij ook al vaker overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Hee Mup,Heb je nog een beetje geslapen vannacht?Op je verse pil:DGewoon doorgaan hoor jan1000Je gaat zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Spike ik ben ook verontwaardigd zo niet boos, ze zal een scherpe mail hebben gekregen wat nergens op slaat en haar pijn hebben gedaan omdat ze het zo niet heeft bedoeld.Ik heb zelf de regels? meegemaakt en dacht er ook over om destijds te stopeen met het forum maar het forum heeft me écht geholpen om toch een jaar niet te drinken.En ik geloof je verontwaardigheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 quote: Originally posted by: witteHee Mup, Heb je nog een beetje geslapen vannacht? Op je verse pil:D Zaaaaaalig Witte. Maar ik vraag me wel af hoelang zo'n ding doorwerkt. Ik was vanochtend echt heel fit en geconcentreerd, maar viel vanmiddag helemaal in een dip. Ik moest op mn werk echt mn best doen niet in slaap te vallen. Zou dat daarvan kunnen komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Spike,Ik weet zo goed wat je bedoelt, maar je kunt het niet recht zetten.Sorry ik voel dat je kookt maar laat het gaan, want er is geen strijd ook al zou je willenLiefs Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Wie weet Mup,Lijkt er wel een beetje op als je dat anders nooit hebt.Die troep (ook al helpt het op de juiste momenten) zit toch in je lijfen als je al moe bent voor je je uiteindelijk aan zo een pil overgeeftdan lijkt het me wel dat het nog nawerking heeft.Maar goed, ik ben geen dokter.....Misschien volgende keer een halve??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 quote: Originally posted by: spiketegen goede en bijzonder steunende opmerkingen, scherpe humor Ik vond het niet bepaald steunend en al helemaal niet humorvol. Heb jij er iemand om zien lachen?Het is Jopies keus te gaan of te blijven en verder hou ik me verre van deze discussie. Ik zit hier voor mezelf in de eerste plaats. En heb allang afgeleerd een ander te verdedigen die ervoor kiest te vertrekken (mocht ik dat al willen doen), want voor je het weet ben je de pisang en gaat de vertrokkene weer vrolijk verder op het forum. Meerdere keren gezien en meegemaakt hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Ik ga naar bed en wens iedereen alle sterkte die nodig is nudrink geen alcohol het red je leven als je niet drinktEn er gaat werkelijk een wereld voor je open als je blijft volhouden om geen alcohol te nuttigenTruste allemaalEn Jopie ik hoop je weer te lezen en beter te leren kennen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 quote: Originally posted by: witteMisschien volgende keer een halve??? Een halve doe ik ook weleens Witte. Maar ik had nu behoefte aan een hele. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 quote: Originally posted by: SowhatJan,hou vol,het gaat zo goed:sun: Thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Nou kijk maar uit Mup, met die pillenEn je te lezen doe je dat ook wel.Ik weet dus eigenlijk niet waarom ik dat zeg.....phoeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 quote: Originally posted by: witteNou kijk maar uit Mup, met die pillen En je te lezen doe je dat ook wel. Ik weet dus eigenlijk niet waarom ik dat zeg..... phoeeeee Omdat je het meent en voor de zekerheid dan maar?Maak je maar geen zorgen hoor. De eerstvolgende die ik neem zal pas over een paar weken zijn vermoed ik. Ik ben er echt heel voorzichtig mee. En juist daarom krijg ik ook zo eens in de anderhalf jaar zonder moeite een herhalingsrecpt. Mijn huisarts was er heel erg op tegen aanvakleijk maar soms heb ik zoveel pijn. En alles al geprobeerd: fysio, mauele therapie, Chiropractor noem maar op. Dus dit is voor mij echt een middel om, als het echt te erg is, het wat te dempen. Een soort resetten om even mn lijf weer rust te geven om te voorkomen dat ik te erg in de krampstand blijf staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 quote: Originally posted by: spikeis jopie nu een geval van: steek je hoofd boven het maaiveld uit en het wordt er afgehakt? Ik denk wel dat ze haar hoofd boven het maaiveld heeft uitgestokenmaar ze heeft er zelf voor gekozen om na terechtwijzing weg te gaan.Begrijp ik uit haar posting.Jopie kennende gaat ze dit voor zichzelf wel analyseren.Nogmaals ik denk dat ze zich heeft laten meeslepen en ook dat kan gebeuren op dit forum.Ik denk niet dat het zin heeft om er op door te gaan.Maar goed dat is mijn idee.Ik hoop echt dat Jopie terug komt en daar laat ik het verder bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Ja ik meen het zeer zeker Mupen voor jou is het dus uiteindelijk mooi dat die middelen er zijn.En je gebruikt ze ook nog goed.Misschien komt het wel door het forum dat ik er zoveel weerstand tegen heb.Ik heb hier vaker gelezen dat mensen zulke medicatie gaan nemen ipv alcohol.Gelukkig is dat bij jou totaal het geval niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Thnx Jopie het ga je goed;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 quote: Originally posted by: witteIk heb hier vaker gelezen dat mensen zulke medicatie gaan nemen ipv alcohol. Gelukkig is dat bij jou totaal het geval niet. Nee hoor, zeker geen vervanging. Ik gebruik valium al langer dan alcohol. En gebruik moet je dan zien als: bij hoge uitzondering een keer eentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 quote: Originally posted by: Mupke[/ Ik was destijds tegelijk met jouw gestopt en heb de drie maanden inderdaad (net) niet gehaald. Wees jij nou eens de slimste van ons twee. Dank je Mupke, ik weet niet of het de drie maanden boemerang is zogezegd, maar veel komt terug en sporten helpt niet en weet dat al wat tegen zit niet door een dronken Jan wordt opgelost. Maar ik voel iets als zucht. Ik zal sterk zijn en wil ook niet teleurstelling zijn voor julie hier. Als ik iets mocht wensen is het eigenlijk geen drank, maar warmte en begrip en een hand op mijn schouder, en het me niet zo alleen voelen en zo diep duiken om de kracht in mijzelf te vinden om stabiel te blijven. Het heeft me al zoveel gebracht die laatste drie maanden en schik dat de betonnen muur tussen mij en drank ineens verwordt tot een flinterdun vlies. Ik voel de planning opkomen hoe en waar en wanneer te drinken en peddel ze een voor een uit mijn gedachten. Met een sigaret, met fietsen, met douchen, met praten, met snoepen en hier zijn. Ik kies voor droog, in de hitte van emotie, maar beklim tegelijk een berg en verkleum van de kou in mijn weg naar boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Ga goed Jopie, in ieder geval bedankt voorje postings tot nu toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Wat heb je dat mooi onder woorden gebracht Jan, hoe verdrietig de lading ook is.Ik liep toch ook wel tegen een soort zwaarte aan. Alleen zijn, niet kunnen delen op momenten dat je daar zo behoefte aan hebt. Dat is ook moeilijk allemaal.Maar je sluit nog steeds af met: kiezen voor droog in de hitte van emotie. Dat doe je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Wow Jan1000 wat een geweldige posting.Je zegt hierin precies hoe moeilijk het is om aan een verslaving te werken.Ik hoop dat je het ondanks je het zo moeilijk hebt het nog lang droog weet te houden.En verder gun ik je heel snel een positieve warme hand op je schouder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Ik ga afsluiten. Nog heel even wat tv kijken en dan naar bed.En meld me droog. Waar zijn de andere dagpacters?Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 quote: Originally posted by: witteWow Jan1000 wat een geweldige posting. Je zegt hierin precies hoe moeilijk het is om aan een verslaving te werken. Ik hoop dat je het ondanks je het zo moeilijk hebt het nog lang droog weet te houden. En verder gun ik je heel snel een positieve warme hand op je schouder. Witte, Mupke, fijn jullie reacties te lezen. Ik ben een volwassen vent en voel me stabieler de laatste maanden. Echter openlijk gezegd schiet ik vol bij de reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 En ik wilde net iets antwoorden op het topic van Jopie over trollen en flamers.Dat ik ook zo'n gevoel had.Maar goed "vijgen na pasen" noemt men dat dan.Maakt verder dus niet uit.Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 quote: Originally posted by: SootheIk dacht dat Dona overleden was. Heb je nu nog een hond? Ja, Soothe, m'n ouwe trouwe is niet meer.Ze ligt wel mooi helemaal acherop 't erf begraven, de schat.En, nee, we hebben nu geen hond meer. Na de zomer, waarschijnlijk, weer opvang denk ik aan.Dit had ook nog tot gevolg dat Tante Kee, de meest tamme kip die je kon roepen, aaien, oppakken en zo, vannacht door waarschijnlijk 'n vos te grazen is genomen. Allemaal weer treurig. Ze lopen de laatste tijd gewoon los.Met Donna erbij dacht die smerige vos wel 10 keer na voor ie uberhaupt in de buurt kwam!Hou 't roer recht, ouwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden