Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 Juli 2011


Susana

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
will

Rekel
:heart:
, blij je hier terug te zien hoor, samen sterk hé
;)



:huh:
Je vindt misschien dat ik je viseer en ergens doe ik dat ook.
Ik vind het knap dat je al een paar dagen droog staat, echt waar. Maar ik krijg de indruk dat het je eigenlijk niet zo moeilijk ligt om binnen twee dagen je weer helemaal klem te drinken en het dan onder de noemer minderen zet.
Ik vind dat zelf een vervelend gevoel want ik weet niet zeker of het zo is natuurlijk. Ik lees een soort van nonchalance in je berichten maar dat kan dus ook bij mij liggen.
Ik heb totaal geen probleem met minderaars, ik ben de eerste om daar helemaal in mee te gaan maar bij jou krijg ik soms dus het 'ach ja, we hebben af en toe leut' gevoel.
Maar soit..
Zeg ik alleen maar omdat ik om je geef :D
En misschien ook omdat ik het loslaten wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 157
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zo net terug van het straatfeest, vroeger was ik compleet lam op dat soort avonden, nu sta ik wel ene beetje te stuiteren van de suikers, cola, 7-up,pffffff...... niet lekker zoveel, had ook nog wat spa rood, maar het tempo waarin het bier gaat en dan meedrinken met fris, moet ik wat op bedenken...

niet eens zo heel veel dronken mensen gezien, was ik dat dan altijd alleen? wel veel rokers, jeetje wat wordt er nog veel gerookt, en wat ben ik dan blij dat ik dat niet meer hoef, ook totaal geen behoefte aan gehad, vriendinnetje zei op een gegeven moment wel, (was al flink aangeschoten) ah neem nu een biertje Gabs, eentje kan wel, maar ik kon makkelijk nee, zeggen, en ik heb hartstikke gelachen, zelfs toen N belde, en ik opnam, verstond hem niet door de harde muziek, dus de verbinding werd verbroken, dus ik liep even naar een rustiger plekje om terug te bellen, nam ie niet op, kreeg ik later een smsje waarin stond, ik wou enkel weten hoe je dag was vergaan, maar zo te horen vermaak je je wel, fijne avond, beetje sarcastisch, maar kon het gelukkig bij hem laten, en het niet mijn avond laten verpesten. Ik was hier aan toe, even een onbezorgde avond, lekker lachen met m'n vriendin, even alles van me afzetten, en dat helemaal nuchter :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum,

je wilde een weekje vakantie,
is het niet zo dat je dat weekje met voor-
bedachte rade hebt gepland om eens
lekker te kunnen gaan drinken?

Niemand die op je let. dochter uit logeren
dus, vrij spel.

Hopelijk pak jejezelf bijeen en stop
je met drinken.
De drank heeft je al meer dan genoeg ellende bezord,
neem alleen maar je werk.

Kom op, stoppen en voorkom erger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...