bolletje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Fleurie wat lijkt me dat moeilijk zeg. Je moet je dochter weer een stukje los laten en das altijd eng.Och die meid weet precies wat ze wel en niet mag hoor. Dat heeft ze geleerd van jou Daar doet ze niet moeilijk over, dus heb maar vertouwen.maar het lijkt me erg voor je dat je nu een tijdje alleen zit. Niemand om voor te zorgen alleen voor meneer schidpad en die zegt nooit iets. Bah. Kom maar veel op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Zo is het Tina . Ze is al een hele dame en toch nog een kleine meid..Het is gewoon omdat het de eerste keer is dat ze op kamp gaat hoor, meer niet. Dat ze de teken in ieder geval maar ginder laat. Heb gehoord van mijn broer dat er er dit jaar veel zouden zijn.Vettige beesten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 An , dan zeggen we toch gewoon maar 'goeiemorgen' ... en neem een bakkie koffie..Fleur... dat wordt dan nog wat als ze op zichzelf gaat wonen en geloof me: de tijd gaat harder dan je nu denkt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Yeggg... teken, zulke vreselijke, vieze, enge beesten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Goeie morgen Juan, An, en Niets.Jammer Niets dat het niet gelukt is meid. Vaak gaat het hier zo dat in het begin mensen wel eens struikelen. Opzich niets mis mee want zo leren ze lopen.Probeer de draad weer op te pakken meid. je bent mens dus mag struikelen. als je maar altijd weer opstaat. het heeft geen nut om kwaad te zijn op jezelf dus probeer daar mee te stoppen. je kunt ieder moment van de dag opnieuw starten. Voor jou een mooie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Teken?Bah, mijn zus heeft de ziekte van Lyme gehad.Geen pretje.Mensen ik piep er even uit.Wellicht tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Lieve bol . Ik ben vaak alleen hoor . Mijn dochter gaat altijd naar her en der. Wereldreizigster in eigen land.Ze is nog maar pas 6 dagen terug van haar vorige sleep-over van meer dan een week. En eind augustus is ze weer een tien dagen op vakantie met een bevriend koppel van me. Het er ff alleen voor zijn is wel wennen en het doet wel iets in mijn hoofd als het gaat om het willen drinken aangezien er ineens ruimte is. Maar ze is ondertussen al zoveel weggeweest dat ik dat meestal gemakkelijk kan opvangen. Maar het is wel een verschil met als ze thuis is natuurlijk. Het is gewoon de eerste keer kamp..slapen tussen de beesten .... Mama heeft daar meer last van en moet daar dan niet eens tussen slapen. Maar een heel goede en leuke ervaring voor haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Fleur... dat wordt dan nog wat als ze op zichzelf gaat wonen en geloof me: de tijd gaat harder dan je nu denkt hoor Daar denk ik nu soms al aan. Zoals je zegt..time flies..Dan ben ik wel echt helemaal alleen . Maar tegen dan is er ook weer ruimte om nieuwe dingen te doen voor mij . Komt allemaal goed! I hope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Hoe zou het met Tatum zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 fleur 1 geruststelling een beet voel je niet hoor het is alleen 2 jaar lang die plek in de gaten houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Hopelijk goed AnVast een kater? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Twee jaar lang die plek in de gaten houden? Hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Op ziekteverschijnselen Fleur. Ennu... maak je inderdaad maar niet niet al van te voren druk hoor. Jullie groeien er vanzelf naar toe. En ja, dan komt er weer meer ruimte voor jouzelf.... Zo, ik ga aan de slag.. Luitjes.. fijne dag. Hier is het droog, geen zon, maar wel heel lekker rustig en vredig buiten.. Laterrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 fleur als je dochter op kamers gaat ben je echt niet alleen hoor. je woont dan misschien alleen, maar je dochter zal je niet in de steek laten en de familie zal alleen maar uitgroeien oma fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Op ziekteverschijnselen?????!!!!!!!! :o Zalt gaan ja???? ..Ik ben er ook ff mee weg. Kijken of ik ergens nog een bodysuit kan vinden laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Oma Fleurtje???!!!Help!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 ik moet er ook vantussen. zie jullie laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 ja ga ook weer wat doen, ff het bedje van mijn zoon schuren en dan opnieuw verven!!! hopelijk blijft het droog vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Goedemorgen Frummers,Even inlezen, bakkie verkeerd erbij en totlater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 goeiemorgen mensenhet gaat richting strandweerheb ik me laten vertellen,helpen jullie duimen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Ik bedoelde moregn Verra,al had ik ook liever vandaag:(.nou ja, dan is Toine zwembad zeker vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Ja, vandaag blijft het nog een beetje koel en bewolkt:Het Weerbericht van de Buienradar.nl:Bewolkt en koel, vanmiddag geleidelijk meer opklaringenUitgestrekte wolkenvelden trekken vanaf de Noordzee over ons land. Geleidelijk aan wordt de bewolking dunner en in de loop van de middag begint het voorzichtig op te klaren. De middagtemperatuur ligt rond 18 graden en de wind is zwak tot matig uit een west- tot noordwestelijke richting. Morgen ?Ga wat doen. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Hi lieve mensen, ik heb me aangemeld voor de crisis opvang, dus waarschijnlijk zit ik tot woensdag of donderdag veilig opgeborgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Hi niets, dat is stoer van je, hoop dat je er wat aan hebt!!! hou ons op de hoogte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Niets, sterkte, maar ik weet eigenlijk niet wat crisisopvang is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden