Spring naar bijdragen

zondag 31 juli 2011

Lenie

Aanbevolen berichten

Fleurie wat lijkt me dat moeilijk zeg. Je moet je dochter weer een stukje los laten en das altijd eng.
Och die meid weet precies wat ze wel en niet mag hoor. Dat heeft ze geleerd van jou ;) Daar doet ze niet moeilijk over, dus heb maar vertouwen.
maar het lijkt me erg voor je dat je nu een tijdje alleen zit. Niemand om voor te zorgen alleen voor meneer schidpad en die zegt nooit iets. Bah. Kom maar veel op het forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Zo is het Tina :). Ze is al een hele dame en toch nog een kleine meid..
Het is gewoon omdat het de eerste keer is dat ze op kamp gaat hoor, meer niet. Dat ze de teken in ieder geval maar ginder laat. Heb gehoord van mijn broer dat er er dit jaar veel zouden zijn.
Vettige beesten :angry:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Juan, An, en Niets.

Jammer Niets dat het niet gelukt is meid. Vaak gaat het hier zo dat in het begin mensen wel eens struikelen. Opzich niets mis mee want zo leren ze lopen.
Probeer de draad weer op te pakken meid. je bent mens dus mag struikelen. als je maar altijd weer opstaat. het heeft geen nut om kwaad te zijn op jezelf dus probeer daar mee te stoppen. je kunt ieder moment van de dag opnieuw starten. Voor jou een mooie :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve bol :). Ik ben vaak alleen hoor ;). Mijn dochter gaat altijd naar her en der. Wereldreizigster in eigen land.
Ze is nog maar pas 6 dagen terug van haar vorige sleep-over van meer dan een week. En eind augustus is ze weer een tien dagen op vakantie met een bevriend koppel van me.
Het er ff alleen voor zijn is wel wennen en het doet wel iets in mijn hoofd als het gaat om het willen drinken aangezien er ineens ruimte is. Maar ze is ondertussen al zoveel weggeweest dat ik dat meestal gemakkelijk kan opvangen. Maar het is wel een verschil met als ze thuis is natuurlijk.
Het is gewoon de eerste keer kamp..slapen tussen de beesten :angry:...:D. Mama heeft daar meer last van en moet daar dan niet eens tussen slapen. Maar een heel goede en leuke ervaring voor haar ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur... dat wordt dan nog wat als ze op zichzelf gaat wonen :P en geloof me: de tijd gaat harder dan je nu denkt hoor ;)

Daar denk ik nu soms al aan. Zoals je zegt..time flies..
Dan ben ik wel echt helemaal alleen :(. Maar tegen dan is er ook weer ruimte om nieuwe dingen te doen voor mij :). Komt allemaal goed! I hope
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ziekteverschijnselen Fleur.

Ennu... maak je inderdaad maar niet niet al van te voren druk hoor.
Jullie groeien er vanzelf naar toe.
En ja, dan komt er weer meer ruimte voor jouzelf.... :heart:

Zo, ik ga aan de slag..
Luitjes.. fijne dag.
Hier is het droog, geen zon, maar wel heel lekker rustig en vredig buiten..
Laterrrrrrrrrrrr.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, vandaag blijft het nog een beetje koel en bewolkt:

Het Weerbericht van de Buienradar.nl:
Bewolkt en koel, vanmiddag geleidelijk meer opklaringen

Uitgestrekte wolkenvelden trekken vanaf de Noordzee over ons land. Geleidelijk aan wordt de bewolking dunner en in de loop van de middag begint het voorzichtig op te klaren. De middagtemperatuur ligt rond 18 graden en de wind is zwak tot matig uit een west- tot noordwestelijke richting. :D

Morgen :rose:?
Ga wat doen. Tot vanavond. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...