Yvonne Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Goedemorgen frummers. Koffie staat door te lopen, thee staat te trekken... Ik pak alsvast een bakske... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Buiten is het inmiddels weer droog geworden. Gisteren overdag heerlijk weer... maar gisteravond en vannacht gingen de sluizen weer even open. MIsschien vandaag toch weer een zonnetje? Anders denken we die er maar bij toch? :rose: Zit me net te bedenken: mensen die normaal ook heel vroeg opstaan en nu drie weken vakantie hebben en elke dag uitslapen..... worden na de vakantie ineens in de schemer of het donker wakker terwijl ze vlak voor de vakantie nog met gewoon licht ontwaakten.. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Goedemorgen VonJa, het is dan net alsof die mensen straks opstaan in de winter Voorlopig nog maar even niet aan denken, we gaan nog even voor het mooie weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Goeie morgen Sha.. Ja, geeft je het gevoel dat we regelrecht de herfst indonderen... inderdaad nog maar even niet. Geen enkele zin in nog.. Ik moet trouwens de douche in.... kom straks nog wel even terug.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Morgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Ha die Rae, je bed uitgerold? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Nou Von, wat dat betreft vind ik 2011 wel enorm omgevlogen,te bedenken dat we gewoon alweer in augustus zitten.....een bewogen jaartje en het is nog niet eens om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Nee hoor Sha, netjes actief opgestaan en boordevol plannen voor deze morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 goede morgen allemaal.rae wat ga je doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Nou dat staat je netjes Ik mag straks weer te werk na, geloof 11, dagen vrijmoet me wel weer even omschakelenen als het nu nog niet komt dan wel zodra ik straks binnen loop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Ha Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Beetje praktische, alledagelijkse dinges, Igor. Maakt me tegenwoordig wel rustig. Winkelen, dokter, koken, beetje kuisen. Vanavond openluchtconcert. Dus: mooie kleertjes aantrekken, vleugje parfum. En de rest vul ik wel op met hier af en toe wat lezen. Ben ook al dagen terug aan 't hopen dat ik weer muziek ga maken. Maar dat ligt nog een beetje gevoelig. Sinds een aantal gebeurtenissen zit ik met een koppige writers block. Gaat wel over, maar ik zou een beetje meer initiatief moeten nemen. Tijd voor een kopje koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 HA sha. nou als je 11 dagen vrij hebt gehad wordt het ook wel eens tijd dat je weer eens wat gaat doen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 wat voor muziek wordt er gespeeld bij het openluchtconcert?ik heb van de week de stoute schoenen aangetrokken en een kaartje besteld voor een concert. ik ga er alleen naartoe. wel eng hoor. maar ik probeer het ( duurt nog wel een paar weekjes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Beetje latin, blues, jazz, afro-cubaans. Niet 100% mijn ding, maar ik kan er wel van genieten. Ben vorige week ook tweemaal in mijn eentje naar een concert gegaan, en .. is effie slikken, maar was voor mezelf uiteindelijk een erg goede stap en ik heb er van genoten. Was nu en dan beetje vechten tegen de eenzaamheid, vooral als er rond je allemaal koppeltjes staan te dansen en te knuffelen, maar uiteindelijk kon ik toch grotendeels de wereld een beetje uitsluiten en stond ik gewoon mee te dansen. . Dus veel plezier daar, Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 laatste werkdag voor de vakantie. Mijn leven ben ik niet de baas.Same old survivor-mode. Knoppen op nul.Gewoon blijven ademhalen, ik overleef het wel.Maar wil ik dat wel, op deze manier?Deelnemen aan de rat-race en tegelijkertijd vol afgrijzen aan de zijlijn staan.Ik heb daar geen antwoord meer op.Probeer het juiste te doen, maar dat komt soms zo keihard aan.Wil ik wel de waarheid onder ogen zien?Kopje koffie, deze vrijdagmorgen?Nee bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Goedemorgen lieve mensen...Yvonne: ik ben altijd zoiezo heel vroeg wakker...maar ga eerste sporten en dan kom ik jullie lezen...maar trouwens waar is mijn smoethie?? hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Djoon ook goede morgen. straks lekker vakantie, kun je eens even alles goed op een rijtje zetten ( mits je nuchter bent dan) en kijken wat je kunt/wilt veranderen. ga je nog weg?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Vandaag laste dag van mijn trainning, wordt ik beoordeelt voor mijn licentie..dus het wordt spannend en toch gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 spannend suus, maar het zal beslist hartstikke goed zijn yvonne: zit je vast in het putje????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 isa: inderdaad time flys...leuk om te lezen dat je een goede gevoel hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 fijn isa dat het zo'n goed gevoel geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Igor...zeker wel, zal vanavond of morgen vroeg vertellen hoe het is gegaan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Ben ik weer... badkamer is vrij hoor Igor.. was er al lang weer uit... moest hondje ook nog uitlaten. Ook weer gedaan. Nu boterhammetjes smeren en naar het werk. Sha... stertke maar weer dan.. op naar de volgende vakantie.:$Isa, laatste dagje van de week, fijn dat het goed voelt daar meis. Susan... gaat wel lukken met jouw licentie denk ik zomaar, maar toch.. succes hoor. Rae, lekker de vaart er in dus vandaag.. Djoon, sterkte met bepalen wat je echt wilt... en daarna nog de uitvoering uiteraard. Igor ... sportschool, werk of lekker bij knabbel en babbel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 bedank lieve Ivonne...ik ga anders ben ik te laat voor de trein...een hele fijne dag voor iedereen..veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden