Yvonne Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Goeiemorgen frummers. Moet nog even wakker worden, ik ga eerst maar even koffie zetten. Ben blijkbaar niet de enige die een gat in de dag heeft geslapen vanmorgen... tien voor acht en nog niemand hier... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Moghu Vonneke.Ja iedereen slaapt nog zeg. en jij zit zeker nog met de koffie. Nou geef mij dan maar een bakkie hoor. Heb er trek in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Goeiemorgen allemaal!Bol wanneer is die meeting eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 quote: Originally posted by: bolletjeMoghu Vonneke. Ja iedereen slaapt nog zeg. en jij zit zeker nog met de koffie. Nou geef mij dan maar een bakkie hoor. Heb er trek in. Of zijn nog niet moe genoeg na hun nachtdienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 En wie is Whoops nu weer Bol! Hoeveel dieren heb jij inmiddels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 goede morgen allemaal. doe mij maar een bakkie yvon. en dan spring ik onder de douche. ik haal je over een half uurttje op om te sporten ( wanneer ben je trouwens voor het laatst geweest?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier rustig aan wakker worden, ga mijn haren verven, sporten , boodschappen doen want mijn zoon is 9 gewoorden dus gaan we taart eten...Trouwens ben ik geslaagd voor mijn trainning dus nog een van mijn doelen bereikt ben ik heel blij mee...en wat zijn jullie plannen voor vandaag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Pffff, Igor, een paar weken geleden... Het loopt hier niet echt dat ik zeg van , jippie, ik heb alle tijd om te sporten. Schrale troost is dat ik verleden week heeeel veel tijd in de tuin heb doorgebracht, en dan niet met in de zon zitten... Denk dat dat wel gelijk heeft gestaan aan twee ochtenden sportschool. Ook deze week weer van alles wat er even tussendoor fietst. En vandaag dus ook weer. Gaat niet lukken meis. Ik hoop morgen te gaan... als er niet weer van alles voorbij komt waaien hier. Goeiemorgen trouwens en ook voor Bol en spud uiteraard. Ennu dames... tast toe hoor, koffie genoeg.. Ik ga ook nog een bakske halen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Morgen iedereen. Ben ook aan de late kant. Dag Bol, Puck al wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Spud de meeting is volgende week zondag. De 14e. Kom je ook?Whoopy is een jonge grijze roodstaart van nu inmiddels 9 en een halve week. Een scheetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Gefeliciteerd Suus met je zoon. Rae met Puck gaat het wel weer wat beter, alleen ze drinkt niet. voor ons zou dat een overwinning zijn maar zij moet het vandaag toch wel een beetje gaan doen. anders moet ik het er toch maar een beetje inspuiten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Ook goeiemorgen Rae en Susan.. Susan, dubbel gefeliciteerd dus.. Lekker van genieten hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 suus gefeliciteerd. maak er een mooie dag van yvonne je probeert er onderuit te komen........... of doe je dat bewust zodat je straks een nieuwe wintergarderobe moet aanschaffen bollie kan het niet zijn dat puck uit de vijver drinkt buiten of binnen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 ik zal spud wel even ophalen voor de sportschool, die heeft toch energie teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 quote: Originally posted by: igor yvonne je probeert er onderuit te komen........... of doe je dat bewust zodat je straks een nieuwe wintergarderobe moet aanschaffen Oooohhhhhh, nee, alsjeblieft niet Igor.. ik ga echt morgen proberen... En nu luitjes... ga ik aan de slag... Fijne dag allemaal... ' hou de huizenkant' zeiden we vroeger Laterrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Nee Igie bij de vijver buiten daan kan ze niet bij en de binnenvijver ook niet. Maar ze is in ieder geval veel beter dan gisteren hoor dus dat komt wel goed lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Ik heb daar speciaal voer voor gekocht Spud. eigenlijk moet hij nog maar twee x per dag, maar das ook weer zo wat hé? Ik geef hem liever iets langer dan dat ik het gevoel heb dat ie te weinig krijgt.Hij weegt nu al zo'n 4.85. dus het gewicht van een volwassen papegaai.Verder ga ik een weepee maken voor hem. Leuk joh. Heb ze gezien op internet. Zodat ie een slaapkamertje in z'n hok heeft.Ergens op het dierendraadje heb ik een foto geplaatst van z'n kooi. Moet je maar eens kijken. die is erg mooi vind ik zelf.Moghu Tienus. Lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Spud,leuk je weer even te lezen..Ik ben er ook weer vandoor.Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Ja ik ga ook weer verder.Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 GoedemorgenDamn, ik zie er niet uit. Voel me enorm beroerd..weeral. Het is alsof ik help roep maar er niemand is. Ik las je gisteren nog lieve Lytse. Je gezegde is heel toepasselijk. Soms moet je iets loslaten om te groeien. Zo lees ik je woorden toch.Dat bedoelde ik met niet groeien. Natuurlijk heb ik uitschieters. Verandert mijn vorm maar de kern niet. Ik sta op die onderste trap en heb geen idee hoe ik verder moet.Klinkt heel dramatisch en dat is het eigenlijk ook een beetje. Ik vergeet dat ook weer van het moment ik me terug sterker voel en mijn gedachten me aansporen om anders te denken. Anders te zijn. Maar op momenten als deze sta ik terug daar waar ik vandaan kom en dat zal altijd zo zijn als ik geen manier vind om los te laten en te geloven in mezelf. Dat is redelijk pijnlijk. En het gaat niet meer.En toch blijf ik er elke keer over zeuren en zeuren en zeuren om uiteindelijk elke keer opnieuw hetzelfde te doen. Ik ben een gaatjesvuller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Goedemorgen iedereen,Fleur lees dat het wat minder met je gaat....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 sunshine Het gaat niet minder met me..het gaat behoorlijk slecht.Er moet een manier zijn om vrede te vinden met een heleboel dingen. Alleen vrees ik ervoor dat ik dat niet op mijn eentje kan. De stap nemen is het moeilijkste. Veel moeilijker dan stoppen met drinken. Maar goed.Ik ga tranen vegen en proberen doen alsof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 lieve Fleur,met wat wil je vrede nemen? dat je jezelf niet kan veranderen, niet kan loslaten...??? wat bedoel je juistwaarom moet je doen alsof? is dat niet een beetje hypocriet en tegen Fleurs levensvisie en zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden