Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 augustus.

Yvonne

Aanbevolen berichten

Bollie, ik herken het zo en ben net hetzelfde, maar op = op hé. Zo voel ik mij molenteel ook wel. Geen zin om ook maar iets te doen, koud, ondanks hier 21° en doodmoe. Ik ga even naar buiten iets halen om te eten en nieuwe helm voor passagiers op de moto. Diegene die ik had is rotversleten ;)

Tot strakjes wss. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sorry dat ik zomaar binnen val zonder terug te lezen, maar mijn internet valt er steeds uit.
Wilde me wel even droog melden voor gister en alvast voor vandaag. Ik heb vanmorgen mijn
Refusal genomen dus kan niet drinken vandaag en wil het ook niet.
Met vriendlief zondag toch een gesprek gehad. Ik heb gezegd dat ik 2 maanden time-out wil.
Ik moet dit zelf doen en niet op hem leunen! Anders kom ik nooit tot de achterliggende problemen.
We weten zeker dat we samen een toekomst willen, maar nu gaan we er beide aan onderdoor.

Ik hoop straks nog wel terug te kunnen lezen of vanavond, als internet het blijft doen. (misschien
is de bovenbuurman er eindelijk achter dat ik al 2,5 jaar op zijn internet vaar, haha)

Fijne droge dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@NIets, mijn complimenten hoe of dat je dat nu aanpakt met je vriend, 2 maanden time-out nemen, ik vindt het super knap dat je eerst aan jezelf gaat werken, uiteindelijk is dat natuurlijk ook beter, dat weet je,maar jij DOET het ook! Echt Niets :present: voor jou, ik hoop dat ik ook ooit zover kom, maar mijn mannetje is niet zo'n prater, al is ie nu in therapie en zaterdag naar de MA geweest,maar de tijd zal het leren..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jap welkom,

Onze leeftijd ligt niet zo erg ver uiteen. (hoewel);)
In ieder geval een mooie leeftijd om de balans op te maken
en te zeggen genoeg is genoeg.

Minderen blijkt in de meeste gevallen slecht te werken.
Ook het forum is daar vaak het bewijs van.

Meestal volgt een inhaalslag.
Het kenmerk van verslaving is meer willen, niet minder.

Ik begrijp dat je ook al enkele pogingen hebt ondernomen.
Grijp het forum beet als hulplijn.

Velen gingen je voor.

Jap is geen uitzondering.

Succes Jap.

P.S Je bent al gemotiveerd bezig.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joris ja ik zit errug landelijk. En het is zwaar balen met dat internet hier.
Als het nu mooi weer was kon ik buiten zitten maar het regent constant.

Zo ik heb ff zeer voordelig geshopt en daar heb ik hele goeie zin van gekregen.

Albertina, voor jou sterkte bij de peut en een :present:

Niets: een time out is soms nodig om weer bij elkaar te komen.
Ik zit ook met een time out maar weet niet of het nog wat gaat worden.

Dewa: Soothe geeft al een wijze reactie.
Niet in de dingen blijven hangen, dat is niet goed.

Zo blijf ik in een boosheid hangen die ik maar niet kwijt raak.
Telkens komt het weer terug. Loslaten....
Nog maar een paar dagen afzonderen en kijken of ik mijn hersens bij elkaar krijg.

Jap: Knap gedaan, die eerste week is vooral lichamelijk zwaar.
Heb je veel last gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht een slechte nacht gehad, ging pas om over enen naar bed, want wilde de hotelpolitie zien, daar steek ik vaak wat van op voor mijn B&B.
Toen logde ik nog even in en zag dat ik PB's had, die me veel goed deden. Toen niet op gereageerd omdat ik heel erg moe was, wat voor mij 's avonds meestal niet zo is. Ben een avondmens.
Daarna heb ik nog opgezocht wat er precies met jouw operatie gedaan werd. Zoals ik je al eens geschreven heb, heb ik ook zoiets ondergaan. Al weer 30 jaar geleden. Was daar dus in geïnteresserd en is nu duidelijk.
Als je meer wilt weten PB me dan, ik heb je dat al eerder aangeboden.

Na ruim 2 uur werd ik wakker uit een nare droom en kon niet meer slapen. Hersens aan de gang, hoofdpijn,
maagzuur en hoesten. Melk en maagtablet, niets hielp, het werd licht en soms sliep ik heel even. Maar Dinah, het goede aan ouder zijn is, dat je niet zoveel verplichtingen meer hebt en rustig aan kunt doen de vlg. dag.
Pas om tegen 2en werd ik wakker. Nog steeds erge hoofdpijn en moe. Hoop niet dat ik dat traject van weken op deze manier weer door moet. Niet goed voor de motivatie om vol te houden.
Nu moet ik naar een stadje verderop, iets brengen en ga meteen naar de super daar.
Zeg tegen me, dat ik geen wijn ga halen onder het mom: dan slaap ik goed vannacht.
Please!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O.K. Jane en Rae,
dat beloof ik, zou me schamen als ik straks moest melden dat ik het wel gedaan heb. Daar ben ik eerlijk, heeft anders geen zin hier te zijn.
Heb net wel 2 para's ingenomen, zeer tegen mijn principe van, het gaat zo ook wel over. Maar zo'd hoofdpijn kan mijn weerstand natuurlijk ook negatief beïnvloeden.
Een soort mini pactje dus met jullie.
Bedankt!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...