Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 augustus 2011

Rae

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 273
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

he he
2 uur erover gedaan om mn dagkaart
op mijn lappie te krijgen en uit te printen
intussen al bij de ns wezen klagen want kreeg
melding van hackers en NS en AH zijn beiden pas
maandag bereikbaar, lekker handig als je op zondag met die kaart wilt reizen.
Maar met hulp van dingen uitproberen en uiteindelijk een hulpvaardige buurman
heeftdeze dame haar E-kaart uitgeprint en wel klaarliggen, pfff wat een bevalling
voor een A-technische digi-beet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien, zelfs al hoort het bij de bijwerkingen van de Refu,
dan nog beter doorgaan, die bijwerkingen schijn weg te trekken en dan blijft de gewone werking over.
Nu opgeven is idd de deur weer open zetten naar drinken,
en je getwijfel nu zorgt ervoor dat die deur al op een kiertje staat,
dus dichtgooien dat ding en je halfje braaf innemen,
morgen ben je daar blij mee en over een week of 2 ben je weer trots op jezelf:present:
wij nu al!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk krijg je voor je klacht een gratis NS kaartje Jane..
Je weet maar nooit, maar deugen doet het idd niet.
Zou wel gaaf zijn ivm je klacht een gratis kaartje voor het bloeden.
Ik wens jou ook een hele fijne dag morgen, bij tante Bol......

Tja Mup...
Ik weet niet hoe lang ik nog in deze flo zit,
ik hoop niet dat ik volgend jaar hetzelfde als jou typ.
Eerlijk gezegd, moet ik er niet aan denken dat ik niet meer
lekker kan uitslapen.
Of uberhaupt slaapproblemen ga krijgen, aaahhh neee liever niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo terug van de AA, onrust in mijn lichaam is behoorlijk gezakt, onmacht kan een hoop stress veroorzaken, dat dronk ik altijd weg, nu zal ik toch iets anders moeten vinden, nu al heel dankbaar dat ik me rustig voel van binnen :)

wil morgen iedereen een hele fijne meeting wensen, ik mag de hele dag werken en daarna heb ik een verjaardag, dus ik ben de hele dag safe....
merk ook dat ik nu denk ook wat rustiger wordt omdat de alcohol nu wat uit mijn lijf is, heb woensdag zo achterlijk veel gedronken dat het sowieso een klein wonder is dat ik vandaag alweer rust ervaar, gek he, ik drink om de onrust niet te voelen, en door de drank.... het bekende kip en het ei verhaal,

met N enkel nog sms contact, over 2 weken zouden/gaan we (???) een weekje op vakantie, ik probeer al een tijdje te vragen wanneer de vertrekdatum is i.v.m mijn werk, maar het wil er niet in bij hem, tot wat ik nu begrepen heb, is er nog niets geboekt, ik heb voice mail ingesproken, en gesmst, en nu laat ik het los, meer kan ik niet doen, en ik kan een ander niet veranderen, maar wel hoe ik op een ander reageer, en ik hoop dat die verslavingsarts me daar een stukje verder in kan helpen, en niet drinken helpt daar ook zeker bij, ik kan nog niet eens helemaal zeggen dat ik nu al helemaal helder ben, dat is toch eigenlijk heel triest... Maat gelukkig morgen werken , dat is beter , afleiding, ik heb teveel vrije tjd deze vakantie, en jullie poetsen maar, hoop dat ik me daar maandag eens toe kan zetten, want is wel nodig hier, even bijlezen nu...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hee Witje, ze hebben wel de CA bedoel je die? gaat over codepedente relaties, zou ik best eens heen willen, maar is steeds op avonden dat ik werk, weet ik trouwens pas sinds vorige week, omdat ik toen zocht naar een groep voor cannabis gebruikers voor N

En Witje ik heb mijn fakir matje in bed, val erop in slaap en als ik me dan omdraai wordt ik meest wakker, dan is het wel even gevoelig, maar ik lig er elke dag op, ik vindt het een super ding, vraag Jane of ze hem meeneemt morgen ;)
ik heb er trouwens 1 met een hoofdkussentje, heerlijk........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Co-Dependents Anonymous (CoDA; Eng. voor Anonieme medeafhankelijken) is een twaalfstappenprogramma waarvan de deelnemers streven naar gezonde relaties vanuit het vertrekpunt van een levenspatroon van codependence. Een zelfomschrijving luidt:

De meesten van ons hebben naar manieren gezocht om de dilemma's van de conflicten in hun relaties en hun jeugd te boven te komen. Velen onder ons zijn opgegroeid in gezinnen waar verslaving bestond, anderen niet. In beide gevallen hebben we in onze levens ervaren dat codependence een zeer diepgeworteld, dwangmatig gedragspatroon is dat is voortgebracht door onze soms matig, soms extreem disfunctionele familiesystemen. We hebben ieder op onze eigen manier gedurende ons leven het pijnlijke trauma van de leegte van onze jeugd en onze relaties ervaren.

Co-Dependents Anonymous werd in 1986 opgericht in Phoenix, Arizona. Er zijn ongeveer 1200 groepen in de Verenigde Staten; daarnaast is CoDA actief in meer dan 40 landen.

*gepikt van wiki

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry Mups
was in slaap gevallen
(geintje)
ik leg m in bed, als ik hyper ben
begin ik mijn nacht erop.
Als ik voel dat ik zo wel kan slapen niet.
Word ik snachts wakker en ga ik malen
of ben klaarwakker, dan alsnog erop.
Ik val er snel op in slaap, maar als ik op mijn zij wil gaan liggen
doet dat pijn en ben dan wakker; rol er voorzichtig af
en slaap zo verder.
it's a miracle:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
witte

Ohhh wat ben ik toch gezegend

dat ik zonder martelmatje ook de diepste coma kan bereiken:)

Lijkt me zooo pijnlijk dat matje....

Mij ook. En meestal slaap ik redelijk snel in. Behalve op zondagavond. Dat blijft een probleem.
Zijn ze duur Jane? Staat er nl. niet bij op de site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...