Gaby Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 koud plekje Mups? het is hartje zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 @Witte bedoelde je die groep, of een AA groep voor relaties, die ken ik nl niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ja het is al irritant dat je koud in bed begint he Mupmaar als je dan tussendoor ook nog is koud overnieuw moet beginnen....pfff:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Gaby zo klinkt het ook weldat je zo in relaties staatco-afhankelijkik had dat zelf ooken weet je de eenzaamheid in zo'nrelatie is veel erger dan die van het echt alleen zijn.Bij jou is de situatie steeds zo onduidelijk, en dat geeft onrust,afhankelijkheid, eenzaamheid, geen wonder dat je dat allemaalniet wilt voelen. Maar ja net wat Fleur schrijft, eerst voelenen dan helen. Je kunt dat niet overslaan.en je weet ook eigenlijk wel dat je toch voelt he, ook al drink je, het komt wat later,is wat vager en vaak meer fysiek dan psychisch, want eer je daar aan toekomt drink je al weer.(niet jij persoonlijk hoor, ik ook ooit en velen denk ik)en wat me net te binnen schoot, N komt nu ook van alles tegen, zal ook met de relatie en zijn roil daarin bezig zijn.wil je wel echt dat weekje weg? Dat wordt super zwaar lijkt me en erg moeilijk ADB/CDB door te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ik bedoelde die groep van Wiki...Ik wilde het voor je opzoeken, omdat ik niet zeker wist wat het was,maar jij wist het al;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 pijn is fijn Witte:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 quote: Originally posted by: witteJa het is al irritant dat je koud in bed begint he Mup maar als je dan tussendoor ook nog is koud overnieuw moet beginnen.... pfff:D Gaby zegt dat het hartje zomer is. Ik slaap de laatste week met sokken aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Mups, ik betaalde € 62,50voor een matje, kussentje met klitteband (gratis twv €25,=) en verzedkosten.Het is het meer dan waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ola la la JaneWat een onthulling van je op de late avond:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 quote: Originally posted by: witteOla la la Jane Wat een onthulling van je op de late avond:P Ik zag het ook ja. :D :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ik typ nu blind,maar ik ook afgelopen week 2x met sokken aan...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 en je schijnt ook slippers te kunnen kopen bij de gezondheidswinkeldan geen stekels, maar bolletjes die vibreren en masseren, €50,=maar ze ogen nogal lomp, en als ik dat vind met mijn nep-crocsverslavingwil dat wel wat zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Zo'n kussentje hoef ik niet. Dat lijkt me het allerergste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 MIJN doorbleoding is zodanigdat ik het helemaal niet meer koud hebnog een leuke bijwerking?of de overgang?:$maar het doorbloedt je hele lijf, dus wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ben even weg. Criminal Intent begint.Misschien tot later en anders alvast lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 vergeet je sokken niet, held:D:lips:en slaap lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ok het is nu helemaal duidelijk JaneJij zoekt steeds de pijngrens op.Zelfs als je gaat lopen.Hmmm daar is vast ook een groepie voor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 fakirs de baas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 hahaha ja idd FDB....Hmmm het loopt hier letterlijk pijnlijk uit de hand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 het is ook wel heel toevallig dat ik er vorige week op stuitte, codepedente relaties, ik weet nog dat ik het woord het eerst las in de Celestijnse belofte van Redfield, zou heel goed kunnen dat ik zo in deze relatie sta, merk dat ik snak naar een complimentje van hem, maar dat kan hij helemaal niet, en inderdaad loopt hij nu ook tegen van alles aan, is 2x naar een meeting geweest van de MA en loopt in therapie, en zijn leven is ook niet over rozen gegaan, dus ja, hij loopt ook tegen van alles aan, en wat betreft dta weekje weg, dat wordt ws alleen maar heel veel slapen en lezen, (vorig jaar ook) omdat we beiden uitgeput zijn hierdoor, of er ook werkelijk verbetering in gaat komen zal de tijd leren, ik weet wel dat IK mijn nuchterheid nu op de eerste plaats moet zetten, wt er ook gebeurt, ik moet niet dat eerste glas nemen, en daar wil ik nu alles aan doen, maar waardoor ik natuurlijk ook wil drinken is door die onduidelijkheid met N, daarom ben ik als een kind zo blij, dat ik nu rust ervaar, Dank God!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 valt wel mee hoor Witjeik vind het ouderwets gezelligjammer dat Mups CSI interessanter vindten ik zo ook plat moetontbijtje en treinen, vrij vroeg dusik ga zo ook afsluitenmag jij het licht weer uitdoentruste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Misschien ook is een keer naar zo een groep gaan Gaby1x vrijnemen daarvoor, moet kunnen toch en wie weet hebben jullie daar alle twee wat aan en helpt het jullie om verder te komenIk zou het je zo gunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 ik had het matje met kussen en verzendkosten voor 48 euro , dat was dan wel de roze uitvoering, die raakte ze denk aan de straatstenen niet kwijt haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Weltrusten JaneEn ik hoop dat je kaartje geen problemen oplevert morgenen vooral dat je een heerlijke dag met allemaal lieve mensen hebt.Geniet er van en voor nu lekker (naar mijn idee pijnlijk) slapen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 ik heb zwart Gabsmisschien laat ik m morgen wel zien bij Bolkunnen ze er allemaal ff oplachuhen nu ga ik zonder hoor Witjeheb nu jouw weer virtueel gesprokengenoeg stekeligheden voor vandaag:D(flauw he, ok neem ik terug) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden