bolletje Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Nou heel veel sterkte dan Niets. Ik hoop dat je vanacht een beetje goed pit mied anders ben je morgen geradbraakt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Zo, lijkt me uitdagend genoeg om weerleuk op te pakken.Westerpark was lekker rustig. Had met2 a 3 anderen een heel voetbalveld voorons zelf. Dat zal in het Vondel wel anders zijn.Welk park is bij jou in de buurt? Sarphati? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Goedenavond, mensen.Nou, 'k heb m'n werkzaamheden bij de Vincentius Vereniging weer hervat. Vandaag 't Sociaal Restaurant versterkt met m'n aanwezigheid. 't was gezellig druk, zonder verdere stress. 'k heb ook nog wat boodschappen g'daan voor m'n 'Emergency Food Storage'. 'k begin een aardige provisie kast te krijgen, ha ha! 'k ben voorbereid voor helter skelter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Hier een fijne avond tegemoet zonder drank en zonder me shit te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 quote: Originally posted by: GunnGoedenavond, mensen. Nou, 'k heb m'n werkzaamheden bij de Vincentius Vereniging weer hervat. Vandaag 't Sociaal Restaurant versterkt met m'n aanwezigheid. 't was gezellig druk, zonder verdere stress. 'k heb ook nog wat boodschappen g'daan voor m'n 'Emergency Food Storage'. 'k begin een aardige provisie kast te krijgen, ha ha! 'k ben voorbereid voor helter skelter. Doen we de volgende meeting bij jou Gunn. Goed dat je weer een het werk bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 quote: Originally posted by: slokjeHier een fijne avond tegemoet zonder drank en zonder me shit te voelen. Fijn dat het weer lukt Slokje. Wat drink je nu zo op de avond? Ik drink wel graag thee, maar soms ook te veel cola. Ik denk tenminste dat het teveel is. Voel me er namelijk soms wat opgeploft van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 @Mupke,Ja, 'k wil binnenkort (misschien vanavond al?) een filmpje maken van de Food Storage. Die zijn behoorlijk populair op YouTube. Stel je er niet teveel van voor hoor. 'k ben vrij klein behuist. Veel houdbare producten zoals conserven, droogvoer, water (heel b'langrijk!), etc. 'k breid 't stukje bij beetje uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Wat ik drink is kamillethee nooit gehad,maar wel lekker.Daarna water of drink een sinasappelsapje,deze die ik nu heb is niet lekker morgen even kijken of ik iets anders kan kopen.Anders drink ik wel water.Als ik koffie neem dan begin ik te stuiteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 He Sowhat leuk gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Dan wees maar heel trots op jezelf Sowhat, want dat heb je toch maar ff gedaan hé. Mij lijken vakanties juist erg moeilijk omdat we heel vaak vakantie koppelen aan drank. Jammer dat het weer wat minder was maar jij hebt het droog gehouden. Chapeau meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Goedeavond luitjes,Weer een droge dagWat heerlijk dat de zon weer wat tevoorschijn is gekomen.Ik weet niet of je dit nog leest Shahire: Fijne vakantie!En Dinah: heel veel sterkte voor je operatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 @Spike,Voornaam'lijk uit gemak, maar ook voor moog'lijke toekomstige ongerief'lijkheden. 't is g'woon leuk om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 quote: Originally posted by: Gunn@Mupke, Ja, 'k wil binnenkort (misschien vanavond al?) een filmpje maken van de Food Storage. Die zijn behoorlijk populair op YouTube. Stel je er niet teveel van voor hoor. 'k ben vrij klein behuist. Veel houdbare producten zoals conserven, droogvoer, water (heel b'langrijk!), etc. 'k breid 't stukje bij beetje uit. Lijkt me wel leuk. Plaats je het filmpje dan hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 @Mupke,Zal 'k doen. 'k spreek wel in (zéér gebroken) Engels. Bereidt je dus voor op tenenkrommende momenten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 quote: Originally posted by: Gunn@Mupke, Zal 'k doen. 'k spreek wel in (zéér gebroken) Engels. Bereidt je dus voor op tenenkrommende momenten! Ach, ik ben in een goeie bui vandaag. Kan wel wat hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 quote: Originally posted by: spikeiemand nog iets leuks? Nee. Niets. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Welterusten straks Spike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Okay, meteen maar beginnen. 'k pak nu m'n camera en ga een video schieten. En alles ad libitum. De eerste ooit die 'k op YouTube ga zetten. Spannend! Bear with me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ik wacht af Gunn. Leuk!Het wordt toch niet een productie waar je drie uur over gaat draaien hoop ik? Kan niet beloven dat ik hier dan nog zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Dit gaat wel even duren. Gunn, ik log even uit hoor. Kom af en toe wel kijken of je er al weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 O Fruitvlieg dat is inderdaad een rotvooruitzicht. Een rugoperatie is vaak toch spannend, maar, zeker in België zijn ze op dat gebied vaak veel verder dan hier in nederland. ja dat helpt jou ook niet veel van je angst af als ik dit schrijf maar ik weet het ook ff niet.Kun je je helemaal niet ontspannen? Even een warme douche pakken of zo? of even iemand bellen zodat je even kan praten? Goh ik zou willen dat ik je kon helpen maar ik zou niet weten hoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Fruitvlieg, sterkte voor jullie beiden, wat goed dat je ondanks alles droog staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 @Mupke,Hier is 'ie! Hij is echt ontzettend slecht! 'k schaam me er een beetje voor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ik ga lekker in bed liggen met een dvdtje aan, dat helpt mij het beste tegen de trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Gezien Gunn. Niks om je voor te schamen hoor. Maar moet je van zo'n voorraad nou niet steeds ook wat gebruiken en weer aanvullen? Anders raakt het allemaal ooit wel over datum toch? Of is het meer bedoeld als voorraad waar je uit kunt putten als je geen zin hebt om boodschappen tedoen?BTW: Wat een mooie fiets heb jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden