Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 augustus 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Good morning,
spuit 11 begint ook eindelijk aan haar dag.

Susana, heel veel sterkte met je oma. Ze moet een bijzonder persoon voor je zijn als je haar zo goed aan voelt. Ondanks dat je niet bij haar langs kan, kan je haar de komende tijd wel elke dag even bellen.

Toine, hoe was je verjaardag??? Jij bent ook al zo hard aan het trainen, voel me echt lui in vergelijking met jou en susana.

Dinah:heart: nog 1 dagje en dan wordt je al opgenomen. Zo te lezen sta je er wel heel goed in!!! Houdt dit gevoel vast! Heel veel sterkte de komende tijd.

Die dromen komen heel bekend voor, dromen dat je aan het drinken bent. Het nare is dat ik dan met een rotgevoel wakker word, boos en teleurgesteld in mezelf, totdat ik besef dat het een droom is. Hoort erbij vrees ik... Maar Rae, dag 15 vandaag toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 251
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgan,

Dinah,
je klinkt strijdbaar en dat is goed.
Mocht ik je niet meer lezen
dan wens ik je heel erg veel sterkte toe.


Fruit,
jij ook veel sterkte,
fijn dat je je partner nuchter bij kan staan.

Kyra,
welkom terug,
de reden is niet zo fijn.
Wat heeft gemaakt dat je weer
bent teruggevallen?

Hier weinig nieuws onder de zon,
het leven kabbelt rustig verder.
Vandaag neem ik in elk geval de 1e niet.
Een goed besluit, vind ik zelf.
;)

@aanp. letter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Technische vraagje aan de 'oude' garde hier:
Wie maakt er gebruik van de optie 'Vrienden'? (linker menubalk)
En wat kun je er (extra) mee? Ontstaat er een
soort wall? Zie je je vrienden online? Zien zij dat je
die persoon als 'vriend/buddy' hebt aangevinkt?, etc.
Ongeacht bovenstaande... En je voelt 'em al aankomen:
Wie mag ik als 'vriend(in)' toevoegen? :)

*buddy aanvinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kyra welkom terug. (ook al is de reden niet leuk) Maar je hebt de juiste stap gezet om je wel weer te melden
en stappen te willen ondernemen om weer te gaan stoppen. Is het de laatste paar dagen fout gegaan? Of
langere tijd? En weet je ook waarom het weer mis ging?

Haha Rae, ja spuit 11, iemand die net overal achteraan wandelt. Door de oververmoeidheid ben ik helaas
alles behalve scherp! Dag 15 super! Ik nu dag 17, we gaan lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ikzelf voel me al een paar dagen niet zo prettig. Een beetje somber om zo te zeggen. Ik weet nu wel zeker dat dit komt omdat ik toch teveel van mezelf eis. Ik moet altijd van alles van mezelf, loop voor mezelf uit en ben toch vaak erg gespannen omdat ik mezelf opfok. Kennen jullie dat. s'Ochtends wakker worden en dan al bezig zijn met wat ik die dag ga doen.
Als dit te lang duurt, stort ik een beetje in elkaar. Iemand zei van de week, geen rem hebben, typisch alc. gedrag. Nou dat is denk ik een beetje wat er heel m'n leven gebeurd. Ver over m'n grenzen gaan en dan depri worden. s'Ochtend als wakker worden met een soort hyperventilatie, dus hup hup m'n bed uit en aan de slag. Of dat nu op het forum is of voorheen werken. Nu doe ik het al een stuk rustiger aan hoor maar nog te veel. Voorheen dronk ik me dan rustig maar kon ook bergen verzetten. Nu ik niet meer drink, moet ik toch gaan proberen om niet zoveel meer te eisen van mezelf. Luiheid was bij ons uit den boze, en ik ben nog steeds bezig om niet lui te zijn. Ik ga echt proberen om het rustigeraan te doen. Niet zozeer met werken of zo, maar boven in mijn bolletje.

Tien :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Vallen, opstaan, vallen, opstaan, vallen, opstaan.... pfffff. Ik heb een drankprobleem, hoe irritant is dat wel niet!?
En echt, ik schaam me ook steeds om dat hier steeds te verkondigen, maar waar is dit forum anders voor? Toch niet alleen maar omdat of wanneer ik het zo goed doe?

Sterkte vandaag voor iedereen.

Mick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Joris

Wie maakt er gebruik van de optie 'Vrienden'? (linker menubalk)




Joep Joris,
gewoon een lijstje van mensen die jij persoonlijk hebt opgemaakt. Je ziet dadelijk wie online is en wie niet, en het is direct ook een shortcut naar het schrijven van een pb'tje. Ik denk niet dat de andere kant van de lijn ziet dat men is toegevoegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi boll,
hoe herkenbaar! Ik krijg hiervoor straks een cursus ADHD en alcohol. Altijd maar wakker worden met een lijstje in mijn hoofd wat ik allemaal moet doen vandaag. Nooit tevreden zijn over mezelf en over wat ik heb gedaan. Ik maak de lijst zo lang dat ik nooit alles af kan krijgen op een dag, waardoor ik dan weer teleurgesteld ben in mezelf. 's Avonds op de bank zitten kon ik ook nooit. De gedachten schoten door me heen dat ik nutteloos ben. Altijd een schuldgevoel: ik had ook de afwas nog kunnen doen, ik had nog een wasje kunnen draaien, ik had langer bij mijn paard kunnen blijven, ik had, ik had, ik had... Nu wordt dat gelukkig beter en heb ik in iedergeval 1 avond voor mezelf gepland waarop ik niets hoef.
Boll je bent nu al heel goed bezig door vakantie op te nemen en voor jezelf te kiezen..

Mick, het forum is er idd niet alleen om te melden dat het goed gaat. Juist wanneer heet even minder gaat of je het moeilijk hebt is het goed je hier te melden en steun te vragen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mickie Blijf volhouden meid. Eens gaat het je lukken. Waarom jij niet en ik wel.;)

Juist Ari ik vind het ook zo leuk om te klussen. Bezig te zijn. mezelf konstant een fijn gevoel te geven. Ik voeldoe bnog steeds aan het idee van m'n (vooral) moeder. Terwijl ontspanning eigenlijk een fijn gevoel moet geven. alleeen bij mij (nog) niet. Ik heb nog steeds het idee dat je rust moet verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mick, wat is eerst? Daar kom je achter als je stopt met alcohol drinken.
Misschien gewoon eens proberen.
Uit eigen ervaring weet ik dat je een hoop stress kwijt raakt als je een tijdje niet drinkt.
Niet dat het er dan ineens allemaal vrolijk uitziet, maar alles beter dan dat andere.

Ik heb gisteren veel gehad aan het forum.
In tegenstelling tot.... Juandro of zo?
Ik las het van gisteravond.
Zoveel weken niet gedronken, een terug val en dan tot de conclusie komen dat je niks aan het forum hebt gehad.

Boos zijn op alles en iedereen. Herkenbaar hoor.

Ik voel me vandaag een stuk beter.
En geduld... is even het sleutelwoord voor mij.

!! tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Niets
Altijd maar wakker worden met een lijstje in mijn hoofd wat ik allemaal moet doen vandaag. Nooit tevreden zijn over mezelf en over wat ik heb gedaan. Ik maak de lijst zo lang dat ik nooit alles af kan krijgen op een dag, waardoor ik dan weer teleurgesteld ben in mezelf. 's Avonds op de bank zitten kon ik ook nooit. De gedachten schoten door me heen dat ik nutteloos ben. Altijd een schuldgevoel: ik had ook de afwas nog kunnen doen, ik had nog een wasje kunnen draaien, ik had langer bij mijn paard kunnen blijven, ik had, ik had, ik had... Nu wordt dat gelukkig beter en heb ik in iedergeval 1 avond voor mezelf gepland waarop ik niets hoef.

Je slaat de spijker precies op z'n kop Niets. Nooit tevreden kunnen zijn. Wel 10 keer weer opnieuw kijken naar wat je gedaan hebt om maar de bevestiging bij jezelf te krijgen dat het goed is.
s' Avonds in bed liggen en het eigenlijk zonde vinden dat je moet gaan slapen omdat je nog zoveel wilt doen om iedere keer die kick te krijgen van iets gedaan te hebben. Ik moet het gevoel hebben nuttig te zijn, voor een ander of voor mezelf. Erbij horen want m'n ouders deden dat toch ook?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...