Gast Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 quote: Originally posted by: snoepjequote: Originally posted by: jannekeW@bb: gelukkig, ik dacht al bijna dat ik gek was ofzo, maar ben dus niet de enige. Echt zodra ik het gekocht heb heb ik eigenlijk al spijt en dan denk ik, ach heb het nu toch gekocht, dit is de laatste fles... maar ja, als je dat steeds weer tegen jezelf zegt dan kom je niet zo ver en voordat je het weet ben je jaren verder @ ja Snoep, dat is waar, totdat je wat anders vind, zoals Baclofen.maand augustus= 11 maanden droog !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Ik zorgde altijd dat ik genoeg in huis had, dan greep ik er nooit naast. :wacko::wacko::wacko: Soms ging ik gewoon bij de friettent halen en dat kostte twee x zoveel, maar wat kon het mij schelen, als ik maar bezopen naar bed kon.Ja raar als ik dat zo opschrijf, want het kost veel geld en wat krijg je er voor terug??? Even een uurtje een fijn gevoel en dan boven de w.c. hangen, spugen, overal met je kop tegenaan knallen. De volgende dag een kater van hier tot gunder. Goh nee, dank je wel, nooit meer (hoop ik). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 die kater kreeg bij mij geen kans om zich te melden, zoop de hele dag door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 is toch vreselijk allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 quote: Originally posted by: bbdie kater kreeg bij mij geen kans om zich te melden, zoop de hele dag door Slik slik:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 als ik aan alles terug denk ..schaam ik me diep en vind ik het echt walgelijk maar aan de andere kant kan ik er toch naar verlangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Ja ja Bollie zo was het, als ik er nu op terug blik dan is het meer snik snik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Soothe, niet dat ik je een klager vind, misschien vind je het gewoon mooi om te lezen:"Zie dat je van het leven geniet. Besef dat de slechtste filosofie die van de klager is, die aan de rivier terneer ligt om het eeuwig stromen der wateren te bejammeren. Het is hun werk, nooit stil te staan, schik je in deze wet en zie dat je er enig profijt uit trekt." (Machado de Assis)Dipjes gaan weer voorbij :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Hallo Jaap, Zoals gewoonlijk is het al veel later nu. Jullie zijn altijd zo matineus!Ik doe mee met het dagpact vandaag en meld me vanavond voor het slapen gaan weer even.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Hee Igor,Wat fijn dat je het gisteren gelukt is niet te drinken. Hou vol!Lytse.:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Sorry frummers,Ik kan nu niet verder lezen wat er vandaag en de vorige dagen is geschreven.Mijn kleine nichtje van 7 heeft bij ons gelogeerd en het was ontzettend gezellig. Nu, zoals verwacht, total loss, maar moet vanavond weg.Ik hou het droog. Tot vanavond,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Goedenavond saam,wat een stoere verhalen allemaal,helaas nog waar ook.Ik hoop echt dat diegene die dat graag willen de draad van het stoppen weerop kunnen pakken.Ik zal niet zeggen dat het makkelijk is en dathet leven een feest wordt maar het is echtzoveel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Spike,jaja, dat is nog het erge,men denkt dat de ander niets ruikt.Ik heb er een neus voor gekregen,helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 quote: Originally posted by: albertinaIk heb er een neus voor gekregen, helaas. trouwens ook mijn 6e zintuig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 toen ik nog dronk...hahaha...en ik met de jongste boodschappen ging doenriep hij altijd hard door de winkel...MA JIJ WIL WIJN HE...en dan ging die het altijd halenhij wist precies wat ik dronk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 quote: Originally posted by: albertinamen denkt dat de ander niets ruikt. Ik heb er een neus voor gekregen, helaas. Ik ook Tien. Ik ruik het ook altijd meteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 zo deze dag goed doorgekomen, en nu mag ik lekker werken moet 2 uurtjes want collega voelt zich niet lekker, dus kom ik wat later bij de lezing....toch fijn, iets te doen hebben, dan ook minder last van trek.........allemaal een fijne avond!kom me nog wel even droog melden vannacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 trouwens bedenk me nu, vandaag weer een week droog, voel me echt een stuk beter, tjeetje wat doe ik m'n lichaam aan, en dank God dat de shoarmatenten van de week eerder dicht waren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 ik ben ook beter gaan ruiken Spike, maar niet altijd even leuk, drank, transpiratie ,rook bah,bah,bahen dan te bedenken dat ik altijd zo stonk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 ik ben nu zo blij dat het toen toch ook zo slecht smaakte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 dat heb ik eigenlijk gedaan door te stoppen, Spike...kwaliteit van het leven dan he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Dhen bedankt, even nodig. Je voelt het toch een beetje,en dat op zo'n afstand.Ik zal mij virtueel aan het stromende water neervleienen indachtig Machado de Assis, het niet bejammeren.Het is heel mooi gezegd.Het gaat als het gaat, soms is het niet anders.Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 A very good evening allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Hey Spike, ge hebt gelaajk (op zen antwerps) Meld me hier even droog aan, net zoals gepland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 thnx spike, ik wel, jij ook hoop ik ?Drukjes wel ivm met pc werk, maar ja, da doe ik graag hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden