Spring naar bijdragen

Mandaag 22-08-2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 219
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedmiddag frummers, vanuit Franeker al deze keer.

Spike, ik leef volledig met je mee hoor, dat je snel weer beter bent/ buurboren ophoudt ;)

Ha, borrie sé, zo dichtbij en toch zo ver weg :D:heart:

Witje you good ??
Je klinkt in elk geval enthousiast :D

Ik ga dadelijk vonneke even opzoeken, in't café nog wel :huh:
Isa ook nog steeds hier ?? Verslaafd of zo ? :D

Bedankt Eks, lauwersoog (misschien) zal het verst zijn dat ik kom voor ik opnieuw zuid vertrek. Had deze tip van Borrie ;) En bedankt. Heb er nog steeds veel last van, maar het is draaglijk. Alleen doet mijn linkeroog nu verschrikkelijk pijn. Op de bol zelf aan de buitenkant, sinds vanmorgen al. Ben ik oud en versleten aan't worden of zo ?? Pffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo handjes schoon en nog een keer koffie. Koffie is verrekte lekker geworden nu ik niet meer drink. Geen maagzuur en opgefokte gevoelens meer. Nee gewoon koffie drinken bij de liter omdat het kan.:) Ik probeer tegenwoordig wanneer ik mij goed voel, daar even bij stl te staan. Zo vanzelf sprekend is dat niet. Afgelopen tijd mijzelf en de buitenwereld zo de grond in gestamt. Veel onzekerheid en angst is ontstaan door dat gezuip. De psyg bij de verslavingszorg zei dat ik nooit goed heb leren omgaan met emotie's en dat ik eigenlijk emotioneel een 17 jarige ben. Nou ja, das maar een momentopname daar. En wie zei dat je sneller oud word door drank?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, niet liggen en naar boormachine's luisteren je moet jezelf naar de winkel sleuren om kippensoep. Of beter naar de slager om een kip, verse kippesoep is het beste medicijn tegen griep. Als ik je buurman was zou ik een kip voor vangen. Beterschap ik ga bankdrukken. Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag,

ben gesloopt, getraind, badje uit tuin gedemonteerd en bezoekjes gedaan, ben voldaan, maar nog steeds enorm chago, waarom weet ik niet.....
vanavond balletje met bloemkool, kaassausje enz....
vanavond begint om 19.00 uur dat kookprogramma weer met kranenborg en jaspers, leuk om naar te kijken en je leert wat!
hoet is het met jullie? nog iets leuks te vertellen? bij jullie nog culinaire hoogstandjes te verwachten?
hoor het wel even koffie enzo..
gr otine:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey toineman, altijd bezig jij hé ;)

Heb weeral een fantastische ontmoeting achter de rug met vonneke, zalig gewoon, en de zon wou wel, maar kwam er niet altijd. Nu wel natuurlijk.
Noi in franeker een bordje met kaas en worst bestellen hoor !! Ze komen daar af met een drie verdieping spellement dat keivol ligt. Misschien als fleurtje er bij had geweest had het leeg kunnen zijn, is't nie fleurtje ??
Chirurg lees ik, wtf ?? Heb ik iets gemist ? Sterkte hé meisje. Uw oortjes hebben toch gefloten zeker ? (wel de goeie kant hé ;) )

Douchke pakken en even liggen, subiet een bezoekje aan Marjo :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
will

Misschien als fleurtje er bij had geweest had het leeg kunnen zijn, is't nie fleurtje ??


Chirurg lees ik, wtf ?? Heb ik iets gemist ? Sterkte hé meisje. Uw oortjes hebben toch gefloten zeker ? (wel de goeie kant hé
;)
)




Douchke pakken en even liggen, subiet een bezoekje aan Marjo
:D




:devil: Zoveel eet ikke ni zenne :devil::D

Het is maar een verkennend gesprek met de kaakchirurg kippebil. Mijn kaken staan niet helemaal correct en ik ga eens horen wat het inhoudt om deze te ontkantelen ;). Zoiets als aan jou oogjes maar dan veeeeeeeeeel drastischer en duurder.
Maar doen toch al in mijn broek. Hopelijk is ie wat aardig. Schijtlaars ikke

Vrouwenzot :D


Thanks Spike!

Wel ik moet ervandoor...ieeeeeeeuwww...
Laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...