snoepje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 het is weer genoeg geweest voor vandaag...lekker op me bed tv kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 'k moet nog ff snel een boodschapje (Neen, geen bier!) doen. Tot zodaad'lijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Euuuuuuhmmmm ik ben nog altijd aan het wachten op da specialleke Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Alles went Bor! Zelfs ne vent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvette Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hoi allemaal. Was hier een half jaar geleden voor het laatst, was toen een paar dagen gestopt en ging weer onderuit. Durfde niet zo goed weer hier terug te komen, maar nieuwe ronde nieuwe kansen! Vandaag alle drank ritueel door de gootsteen gemikt. Dit is dag 3, en voel me zo onwijs goed, ik wil dit vasthouden. Dus ik kom even mee babbelen, ok? :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Just op tijd Yvette...will is aan iets speciaals bezig...of het nog voor vandaag is, is dan weer de vraag Ik ga er een ijsje bij nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvette Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hallo Fleurtje! Klinkt spannend en gezellig, ben benieuwd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 , inderdaad yvette .. vandaar mijn ijsje...spanning opbouwen.Goed hoor van je dag numero 3! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 emmekes is het afgebold..ok lees het laters nog wel ff.Eerst wat hangenlaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Eej seg, ik heb daar wel een beetje werk mee hé, nie zo simpel zenne.....Weer een ijsje zonder mij ?? Goe bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Especialy for MupsMe, Myself and IZal wel in orde zijn voor tactive zekers ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvette Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Klinkt dit bekend..: Na mezelf vreselijk te zijn tegengekomen op de buurt bbq (dacht dat alles goed en netjes ging de avond zelf, dat weet ik nog, maar de dag daarna was bijna de hele avond een blackout voor me) voelde ik me zo overtuigd dat ik dit echt niet meer wil, dat het me nu gewoon geen moeite kost om die bende te laten staan. Voelt alsof dit zo vrij makkelijk gaat en ok vol te houden is. Wat is een veelvoorkomende valkuil...jezelf wijsmaken dat ééntje geen kwaad kan na een paar dagen? Ik wil niet meer, maar ik ben een beetje bang dat ik het onderspit delf.. Want mezelf vertellen dat ik er misschien minder moeite mee heb omdat ik niet zoveel als anderen dronk is natuurlijk onzin (het feit dat ik dit schrijf, zegt dat ik het dacht!!), ik wil sterk blijven, met behulp van erover praten. Als ik hier een tijdje lees, zie ik dat mensen er heel veel aan hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 En nu ga ik eten Tot subiet, iedereen content nu ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hoi Yvette, goed van je dat je hier erover kan praten. Mij heeft het in elk geval al heel veel geholpen, en met mij nog vele andere !!!Nice to meet youNu echt weg of geen eten niemeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Goedenavond, kom me hier weer eens melden. Ben net een emotionele achtbaan de laatste dagen. Dan voel ik me up en dan down. Ik mis mijn maatje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvette Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hoi jan1000! Ik ben Yvette, hier sinds vandaag weer.. Heb je het over de maatje bij adb? Zo ja, hoe werkt dat, een maatje vinden hier. Ben een beetje zoekende. Ondanks ups en downs, alles in de hand? :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hoi Yvette, wel al dag drie lees ik. Ik weet niet hoe lang hoeveel je dronk maar het is een overwining, nu al!Een maatje hier is iemand op wie je kunt terugvallen hier, je kunt je daarvoor aanmelden. Zie de homepage, Zal daar ergens staan. Ik zelf bedoel mijn real life maatje! Maar wel alles in de hand, redelijk tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Welkom terug Yvette en ontzettend goed dat je toch weer bent gekomen op adb. te worden. het gaat je zeker lukken hoor als je maar veel hier komt. Een maatje kun je zoeken als je terug gaat naar forum en dan zie je onder de regel van wie is wie, thema's enz. een ander draadje staat met maatje gezocht. Daar kun je dan je vraag plaatsen.We gaan er weer voor hé en heel erg veel succes. We staan nooit alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hé Wil, Er is vast wel ergens een 'massage parlor'.Je bent hier in Holland hoor.Alles kan en mag.Iets Thais of zo.Even een soort 'totaal' behandeling.Goede reis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 *Overbodige opmerking* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvette Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Dankje, ik ga daar kijken Jan. Merk nu een lastig moment; kids belden net, blijven ergens logeren. Het eerste wat door mijn hoofd heen gaat is drinken want ik ben alleen. Niet alleen in 'eenzaam', als ik alleen ben hoef ik me niet in te houden. Goh! Dit helpt, meteen.. Alleen al het vertellen, dus delen van het gevoel denk ik, doet inderdaad iets. Blij dat ik me over het drempeltje heb gezet hier naartoe te komen. Als ik je niet meer spreek, fijne avond en wellicht tot snel weer hier. Tnx!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ja die ook, maar ik weet dat alcohol, ch3ch2oh, niet demoplossing is voor een toch al ontaarde ziel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 quote: Originally posted by: willEspecialy for Mups Ik ben zoooo blij dat ik nog even kwam kijken. :D:Dfleur mist weer alle fun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 quote: Originally posted by: jan1000Goedenavond, kom me hier weer eens melden. Ben net een emotionele achtbaan de laatste dagen. Dan voel ik me up en dan down. Ik mis mijn maatje! He Jan1000. Nog wel droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvette Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Dankjewel bolletje! Lieve mensen hier, voelt super, tnx!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden